MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
2024. március 26., 11:07
A Baileys új webes alkalmazással segít átlátni palackjain
Csak bele kell fújnunk az üvegbe.
2024. március 22., 08:38
Jogszabályokat akar megdönteni a női vezetőkből álló sörmárka
A Muschicraft piacra dobta a The Most Illegal Beer nevű sörét, mivel több mint ötven országban a nőknek még mindig tilos sört főzni.
2024. március 21., 16:42
Ne gondold túl! – üzeni az Egyesület az Inklúzióért kampánya
A kampány célja, hogy beszélgetésre bátorítson és hidat építsen az ép és a speciális igényű emberek között.
2024. március 19., 10:23
Hide the Pain Harold is felbukkan a holland ital, a Chocomelt új reklámjában
A kreatív reklámfilm azt mutatja be, hogy nem mindig jelent rosszat, ha eltérünk a megszokottól.
2024. március 19., 08:56
Elindult a nevezés a 2024-es PREXA versenyre
2023-ban megvalósított kampányokkal lehet jelentkezni.
2024. március 12., 14:39
A nőket segíti új kampányával a Peachaus
A Dude kreatív ügynökség által készített Naked Talks nevű kampányfilm a megpróbáltatásokon való felülkerekedést dolgozza fel.
2024. március 8., 12:56
Oroszlán Szonja az OMSZA kampányában egy tabusított témára hívja fel a figyelmet
A színésznő ismét a Valami Amerikában alakított karakterének, Timinek a bőrébe bújt, a nőkért született, ám nem csak a nőknek szóló kampányban.
2024. március 7., 12:33
Snoop Dogg átadta a „koronát” Pedro Pascalnak
A színész lett a Corona új márkanagykövete.
2024. március 6., 09:53
A Heinz létrehozta a világ első ketchup-biztosítását
Gondtalan élvezet a ketchup szerelmeseinek – a Heinz legújabb kampánya zseniális lett.
2024. március 4., 09:24
A Diet Coke lecserélte Kate Moss-t
A most induló kampány a 2022-es „Love What You Love″ továbbfejlesztett verziója, amiben a modell helyett a rajongók kapták a főszerepet.
2024. február 29., 15:03
Az Európai Parlament szabályozza a politikai hirdetéseket
A legújabb módosításokkal többek között azt akarják elérni, hogy az emberek választási kampányokba fektetett bizalma erősödjön.
2024. február 28., 12:57
Ettől az energiaitaltól még egy dolgozó anyuka is Dwayne Johnson lehet
A Szikla legújabb reklámjában mindenkit arra motivál, hogy a mindennapok nehézségeinek leküzdésére csak igyon egy ZOA energiaitalt.
2024. február 27., 10:56
A Pepsi a Z generációt célozza a 90-es éveket idéző új logójával
Az üdítő arculatának a 2000-es évek vége óta ez az első jelentős vizuális átalakulása.
2024. február 23., 14:03
Elstartolt a Hell Energy új kampánya Michele Morronéval
A globális kampány arca a 365 nap című film sztárja.
2024. február 21., 09:12
Látványos kampányokban fürdőzik London
Hatalmas bőrápoló termék csónakázott a Temzén, de nem ez volt az egyetlen látványos marketingfogás a téli időszakban.
2024. február 17., 09:59
Plágium vagy inspiráció? Szókimondó szakemberekkel beszélgettünk a kreatívipar állapotáról.
Számtalan inspiráló gondolat születik olyankor, amikor szakemberek végre egy asztalhoz ülnek. Többször kellene megtennünk.
2024. február 8., 16:20
A Saltburn egyik botrányos jelenetéből inspirálódva adott ki új fürdőbombát a Lush
Az ötlet legalább annyira gusztustalan, mint amennyire zseniális.
2024. február 3., 00:16
A Barbie és az Oppenheimer házasságából megszületett a marketing szerelemgyereke
A Barbenheimer-jelenség tökéletes példa két ellentétes világ varázslatos fúziójára.
2024. január 16., 08:17
Mit tanulhatunk a karácsonyi időszakból márkapromóciók terén?
Külföldi példákból inspirálódva megnézzük, hogyan lehetne a jövőben a lehető legjobban kihasználni a karácsonyi időszakot.
2024. január 15., 06:55
Vécépapír-guriga a karácsonyfa csúcsdísze
Karácsonyi reklámokat vizsgáltunk: melyik az, ami az ünnepi időszak után is eszünkbe jut?
/
4