Média

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

A Spotify kevesebbet fizet az előadóknak a hangoskönyvek bevezetésével

A hangoskönyvek után fizetendő jogdíjakkal járó többletköltséget az előadókkal fizettetné meg a zenei szolgáltató.

Élőben adja a Network4 a Celtic - Rangers rangadót

A csatorna igazi sport különlegességet kínál a szurkolóknak hétvégén.

A Direct One lerántotta a leplet az évszázad csalásáról

Nemsokára Magyarországra is megérkezik a CANAL+ streamingszolgáltatás

A statisztikák szerint a magyarok streaming-függők

Sokan vannak, akiknek már egyetlen streaming-előfizetés kevésnek számít.

Visszatér a TLC-re a népszerű MILF Manor című sorozat

Az egyik szereplő sztriptíztáncosnőből lett marketingvezető, és egy olyan fiatalabb férfit keres, aki hercegnőként bánik vele.

Két új műsorvezetővel bővül az RTL Reggeli csapata

Ember Márk és Szondi Vanda lesznek az új stábtagok.

A YouTube még több reklámot helyez a felületére

Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.

Izgalmas amerikai drámasorozat érkezik az RTL+ kínálatába

Sorozatpremier az RTL+-on: érkezik a Cápák árnyékában.

Globális hirdetési trendek: szárnyal a közösségi média

A Warc jelentéséből kiderül, hogy a globális médiát a közösségi platformok uralják; a legtöbb márka ezeken a felületeken éri el a közönségét.

Egy születő jelenség hazai feltérképezése: sportjogok és streaming

Sokak szerint a sport- és szórakoztató műsorok jövője egyre inkább a streaming platformokon van. Utánajártunk, hogyan látják ezt az itthoni csatornák.

Újra elérhetők a februárban eltávolított világsztárok dalai TikTok-on

A Universal Music Group és a TikTok új megállapodást kötött.

A Magyar Film Napját ünneplik a csatornák

Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a héten a TV2 Csoport a magyar filmeket, de az RTL+ sem hagy minket néznivaló nélkül.

Rekordnyereségről számolt be a Spotify

Az egy évnyi költségcsökkentés, illetve másfél ezer alkalmazott elbocsátása megtette a hatását.

A szerelem ígéretéért súlyos árat fizetünk

A Mozilla 25 randiappot vizsgált; három kivételével mindegyiket veszélyesnek titulálta.

A marketing pszichológiája: hogyan hatnak ránk a reklámok?

A Dilemma legújabb adásában Márton Szabolcs, valamint Kazár Zalán Kristóf vendégeskedett.

Folytatódik a harc az Apple és a Spotify között

Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.

Kétszer is gondold végig, mielőtt rányomsz a küldés gombra – üzeni egy holland kampány

A „Think twice before you forward” kampány a rossz kezekbe kerülő intim fotók utáni zaklatás lehetséges következményekre hívja fel a figyelmet.

A Netflix nem közöl többé előfizetői statisztikát

Az elégedettség mércéjének és a platform jövőbeli üzleti mutatójának a cég mostantól a felhasználók elkötelezettségét tekinti.

Így alakulnak a május 21-én érkező Max előfizetései

A párizsi olimpia minden előfizetői csomagban nézhető lesz
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22