MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Média
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
Érkezik a Maxra a Dűne második része
Denis Villeneuve második Dűne filmje május 21-én debütál a az új streaming platformon, a Maxon.
2024 május 13.
A Spotify kevesebbet fizet az előadóknak a hangoskönyvek bevezetésével
A hangoskönyvek után fizetendő jogdíjakkal járó többletköltséget az előadókkal fizettetné meg a zenei szolgáltató.
2024 május 10.
Élőben adja a Network4 a Celtic - Rangers rangadót
A csatorna igazi sport különlegességet kínál a szurkolóknak hétvégén.
A Direct One lerántotta a leplet az évszázad csalásáról
Nemsokára Magyarországra is megérkezik a CANAL+ streamingszolgáltatás
2024 május 9.
A statisztikák szerint a magyarok streaming-függők
Sokan vannak, akiknek már egyetlen streaming-előfizetés kevésnek számít.
2024 május 8.
Izgalmas amerikai drámasorozat érkezik az RTL+ kínálatába
Sorozatpremier az RTL+-on: érkezik a Cápák árnyékában.
Nem mindegyik Sztárbox bajnok húz kesztyűt a Hell Boxing Kings nemzetközi versenyén
A szervezők nem tudtak megállapodni Molnár Áronnal.
2024 május 7.
Globális hirdetési trendek: szárnyal a közösségi média
A Warc jelentéséből kiderül, hogy a globális médiát a közösségi platformok uralják; a legtöbb márka ezeken a felületeken éri el a közönségét.
2024 május 6.
Visszatér a TLC-re a népszerű MILF Manor című sorozat
Az egyik szereplő sztriptíztáncosnőből lett marketingvezető, és egy olyan fiatalabb férfit keres, aki hercegnőként bánik vele.
Egy születő jelenség hazai feltérképezése: sportjogok és streaming
Sokak szerint a sport- és szórakoztató műsorok jövője egyre inkább a streaming platformokon van. Utánajártunk, hogyan látják ezt az itthoni csatornák.
2024 május 3.
Két új műsorvezetővel bővül az RTL Reggeli csapata
Ember Márk és Szondi Vanda lesznek az új stábtagok.
Újra elérhetők a februárban eltávolított világsztárok dalai TikTok-on
A Universal Music Group és a TikTok új megállapodást kötött.
2024 május 2.
A YouTube még több reklámot helyez a felületére
Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.
2024 április 30.
A Magyar Film Napját ünneplik a csatornák
Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a héten a TV2 Csoport a magyar filmeket, de az RTL+ sem hagy minket néznivaló nélkül.
Folytatódik a harc az Apple és a Spotify között
Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.
2024 április 26.
Rekordnyereségről számolt be a Spotify
Az egy évnyi költségcsökkentés, illetve másfél ezer alkalmazott elbocsátása megtette a hatását.
Kétszer is gondold végig, mielőtt rányomsz a küldés gombra – üzeni egy holland kampány
A „Think twice before you forward” kampány a rossz kezekbe kerülő intim fotók utáni zaklatás lehetséges következményekre hívja fel a figyelmet.
A szerelem ígéretéért súlyos árat fizetünk
A Mozilla 25 randiappot vizsgált; három kivételével mindegyiket veszélyesnek titulálta.
2024 április 23.
A Netflix nem közöl többé előfizetői statisztikát
Az elégedettség mércéjének és a platform jövőbeli üzleti mutatójának a cég mostantól a felhasználók elkötelezettségét tekinti.
2024 április 20.
A marketing pszichológiája: hogyan hatnak ránk a reklámok?
A Dilemma legújabb adásában Márton Szabolcs, valamint Kazár Zalán Kristóf vendégeskedett.
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
/
9