Média

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

David Attenborough óceánokról szóló filmje a National Geographic csatornán debütál

A David Attenborough: Az óceán csodája című dokumentumfilm az óceánok jelentőségét tárja fel a közönség számára.

Friss nézettségi adatok: a BL-döntő és a Kincsvadászok az élen

A Kincsvadászok eddigi sikerét egy kicsit megtörte az RTL-en vetített BL-döntő, de csak a 18-59 évesek körében.

„A tudásunkat megosztva sokoldalúbb, hitelesebb tájékoztatást nyújtunk” – interjú Reiber Gabriellával

Reiber Gabriella, az Indamedia új magazinportfólió-igazgatója egy olyan szakmai műhelyt alakított ki, ami az egész kiadóvállalat számára példával szolgált. Interjúnkban többek között erről kérdeztük.

Hatósági ellenőrzés indult a Metropol rövid szoknyás felhívása miatt: több szempontból is jogsértő lehet

A Metropol szerdai számában arra kérték az olvasókat, hogy rövid szoknyát vagy sortot viselő nőket fotózzanak a köztereken. A MediaFuture megtudta: az eset miatt az NMHH hatósági ellenőrzést indított.

Egyesülések, konszolidáció és központosítás – így alakul át a szemünk előtt az ügynökségi szektor

A piaci helyzet változásait Horváth Ritával, a Publicis Groupe Hungary médiaigazgatójával és Somlói Zsolttal, a Mindshare CEO-jával elemeztük.

200 millióan látták a magyar rendőrség eltüntetős videóját – elárulták, hogyan építkeznek a social mediában

Az ORFK Kommunikációs Szolgálatának vezetőjét, Gál Kristóf rendőr ezredest kérdeztük arról, miért osztanak meg ilyen könnyed tartalmakat.

Hogyan használ ki minket a közösségi média? – Forgács Mariann a digitális kiszolgáltatottságról

Forgács Mariann szerint a közösségi média régen a kapcsolódásról szólt, ma azonban csak a bevételekről, így a felhasználók egyre inkább kiszolgáltatottá válnak.

Friss nézettségi adatok: ismétlésekkel is népszerű a Kincsvadászok

Annak ellenére, hogy csak ismétléseket sugároztak belőle, a Kincsvadászok VIP után Kincsvadászok részek sorakoznak a múlt heti nézettségi lista élén.

Az osztrák Kurier nem létező interjút közölt Clint Eastwooddal

A Kurier korábbi beszélgetések részleteit közölte interjúként. Végül elismerték, hogy hibáztak, és bejelentették, nem dolgoznak többet együtt a szerzővel.

Médiamesék a Kárpát-medencéből – különleges életinterjúkat tett közzé az NMHH

A külhoni magyar média meghatározó személyeivel készített életútinterjúkat az NMHH és a Pannónia alapítvány.

Közzétette 2024-es pénzügyi eredményét a TV2 Csoport és az RTL Magyarország

A TV2 Csoport árvetéle 56 milliárd forintra nőtt, míg az RTL Magyarország 138 millió eurós (kb. 55,5 milliárd forint) árbevétellel zárta az évet.

Megvannak a Csillag Születik zsűritagjai

A Csillag Születik műsorvezetői után a zsűriről is lerántotta a leplet az RTL, ráadásul elindult a jelentkezési időszak is.

Mostantól hatékonyabban tud fellépni a jogsértő tartalmakkal szemben az Internet Hotline

Az NMHH internetes jogsegélyszolgálata megszerezte a megbízható bejelentői státuszt, így hatékonyabban segítheti az online jogsértések áldozatait.

Másodjára adták át a Nők Lapja Példakép Díjat

Az oktatás, közösségszervezés, egészségügy, kultúra, és innováció kategóriák mellett a Centrál Médiacsoport különdíját is átadták.

Friss nézettségi adatok: a Kincsvadászok VIP minden vitt

A Kincsvadászok VIP lett a legnézettebb műsor mindkét célcsoportban, amit a Kincsvadászok adásai követtek a fő célcsoportban.

Kiderült, melyik közösségi oldalnak a legnagyobb a karbonlábnyoma

Ha évente csak egy órát TikTok-ozunk, azzal több mint 21 kilogramm CO2e-t generálunk a Carbon.Crane adatai szerint.

20 szoborral tért haza a Paramount a GEMA díjátadóról

Animált Lengyel Tamás és karácsonyozó Tarantino ért szobrot a Paramountnak a GEMA-díjátadóján.

Elton John: az új szabályozások miatt az AI elveszi a fiatalok jövőjét

A zenész egy interjúban azt mondta, az AI nem feltétlenül rossz dolog, de a kreatív szakmának meg kell húznia egy határt.

„Nem elég focizni, látszani is kell” – vezetők a social media jelenlétről

A szakma vezető szakemberei szerint egy üres profil éppúgy lehet hátrány, mint egy rosszul kezelt online megjelenés.

„Az AI számára szolgálunk forrásként″ – Oltyán József a Magyar Építők-modellről

Idén tízéves a Magyar Építők című online és print kiadvány, amely arra vállalkozott, hogy helyreállítsa az építőipar megtépázott hírnevét. Interjúnk Oltyán József vezérigazgatóval.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22