március 14., 07:48
CX feat. UX – Az élmény mindennél többet ér
Fontosabb, mint az ár vagy a termék.
A Liverpool játékosa fontosnak tartja, hogy első reklámszerepével olyan ügy mellé állhat, amelyben példát tud mutatni és motiválni tudja az embereket.
A Dude kreatív ügynökség által készített Naked Talks nevű kampányfilm a megpróbáltatásokon való felülkerekedést dolgozza fel.
A színésznő ismét a Valami Amerikában alakított karakterének, Timinek a bőrébe bújt, a nőkért született, ám nem csak a nőknek szóló kampányban.
Ettől függetlenül a tiltást továbbra sem oldották fel, mert FKA twigs énekesnő plakátja a brit reklámfelügyelet szerint túlságosan szexuális töltetű.
A színész lett a Corona új márkanagykövete.
Gondtalan élvezet a ketchup szerelmeseinek – a Heinz legújabb kampánya zseniális lett.
A kreatív igazgató David Abbott Brit szövegíró gondolataira alapozva osztotta meg a tapasztalatait.
A most induló kampány a 2022-es „Love What You Love″ továbbfejlesztett verziója, amiben a modell helyett a rajongók kapták a főszerepet.
A színész-komikus ahhoz a fegyverhez nyúlt, amihez a legjobban ért: a humorhoz. Zseniális reklámot rittyentett.
A félrevezető reklámok elkerülése érdekében az ASA a közelmúltban egy szabályzatot is kiadott.
Az énekesnő évek óta dolgozik együtt a márkával.
Az üdítő arculatának a 2000-es évek vége óta ez az első jelentős vizuális átalakulása.
A globális kampány arca a 365 nap című film sztárja.
Az együttműködés részeként a koreai bandák kiadtak egy interaktív K-pop himnuszt.
30 évvel ezelőtt megjelent Gin and Juice című kislemezüket ünneplik a közös termékkel.
Mrs. Bieber bármit bemutat, az másnapra trend lesz. Most telefontokkal erősíti saját skincare márkáját.
Hatalmas bőrápoló termék csónakázott a Temzén, de nem ez volt az egyetlen látványos marketingfogás a téli időszakban.
Egyelőre minden flottul megy.
A rapper több millió dollárért vásárolt magának reklámidőt, amire egy autó hátsó ülésén, a telefonjával felvett videót vetített le.