január 19., 06:44
Az Emmy-díjátadó temetésével született újjá a FOX
Minden eddiginél kevesebben nézték az idei Emmy-gálát – de miért?
Minden eddiginél kevesebben nézték az idei Emmy-gálát – de miért?
De vajon mit szól majd ehhez SpongyaBob?
"Ezt a Telexet már egyre kevésbé éreztem magaménak" – írta a volt főszerkesztő.
A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.
Ahhoz, hogy a Z generáció tagjait megnyerjük magunknak, először meg kell értenünk őket.
Az olasz hírközlési hatóság szigorította a közösségi média átláthatóságára vonatkozó szabályait egy közelmúltbéli influenszer-botrány után.
A streamingszolgáltatók térnyerése egyre nő, de nem minden néző szívét tudják meghódítani.
Az éves inflációkövető díjkorrekció miatt az ügyfeleknek 15 százalékkal kell márciustól többet fizetniük.
Külföldi példákból inspirálódva megnézzük, hogyan lehetne a jövőben a lehető legjobban kihasználni a karácsonyi időszakot.
Vért izzadt az RTL, a versenyt mégis a TV2 nyerte.
Szombat este Amerikában az internetezők 30 százaléka ezt az egy meccset streamelte.
Karácsonyi reklámokat vizsgáltunk: melyik az, ami az ünnepi időszak után is eszünkbe jut?
Az Indamedia Network korábbi portfólió igazgatója január 1-től tölti be az új pozíciót.
Úgy tűnik, hogy a férfiak tárgyiasíthatók, csak a nők nem.
Mi történt 2023-ban, mi vár ránk 2024-ben? Tudd meg a MediaFuture-ből!
Logan Paul és KSI üdítőitala a Prime nem más, mint tökéletesen palackozott marketing. De megéri érte ennyit fizetni?
Elsőnek a felhasználók, aztán a hirdetők faroltak ki az ex-Twitter, az X mögül.
A mesterséges intelligencia fejlődése hasonló változásokhoz vezethet, mint anno az ipari forradalom.