MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
március 29., 06:00
Ennyit számít a vezetők szerepe a brandkommunikációban
Komoly kihívások előtt állnak a vállalatok, ha azt akarják, hogy üzeneteik célba érjenek. Ilyen tekintetben nem elhanyagolható a vezetők szerepe sem.
tegnap, 06:00
Generációkat kapcsol össze: hogyan használható a nosztalgia a márkaépítésben?
Azok a brandek járnak a legjobban ezzel az eszközzel, amelyek olyan gazdag múlttal rendelkeznek, hogy van hova visszatekinteniük.
március 23., 13:30
Visszatér az üdítőpiacra a legendás magyar brand
A Márka nem csupán egy jól ismert, nosztalgikus brandet hoz vissza, hanem egy magasabb minőségi kategóriába is pozícionálja a terméket.
március 12., 11:00
Messze az Nvidia a legértékesebb márka a csipiparban
A márka értéke egy év alatt csaknem megduplázódott, így elérte a 87,9 milliárd dollárt.
március 8., 06:00
Minőségi márkakiterjesztés: kulturális esten mutatta be új kötetét a Dívány
A Múzsák a csók után című kötet olyan márkakiterjesztési lehetőség, ami egy teljesen új területre vezeti be a Dívány magazint.
március 3., 10:00
Továbbra is a Toyota a világ legerősebb és legértékesebb autómárkája
Egy friss összesített jelentés szerint 64,7 milliárd dolláros márkaértékével továbbra is a Toyota a legértékesebb autómárka.
január 21., 19:20
A világ 20 legértékesebb márkája közé került a német Telekom
A Deutsche Telekom az egyetlen európai márka a világ 20 legjobbja között.
2024. december 11., 06:46
A legszebb öröm a káröröm? Ami az egyik márkának kudarc, a másiknak lehetőség
Ha egy márka hibázik, egy másik ezt könnyen kihasználhatja.
2024. december 5., 06:46
Személyes PR-akcióból nőtte ki magát a Nobel-díj?
A Nobel-díj valójában egy jól sikerült PR-akcióból született, amellyel a feltaláló saját jó hírnevét akarta helyreállítani?
2024. november 28., 10:03
Új ruhát ölt a legendás magyar pezsgő: milyen a jó rebranding?
A sokak által kedvelt termékek esetén az új külső garancia lehet a hosszútávú sikerre.
2024. november 20., 15:37
Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi
Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.
2024. november 18., 13:30
Hol hibázott a Volkswagen a marketingben?
A Volkswagen egész történelme mérlegre kerül most, a jó márkakommunikáció pedig elengedhetetlen ebben a folyamatban.
2024. november 13., 06:46
Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében
Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.
2024. október 31., 06:46
A paradicsomvér és a fekete majonéz csak a kezdet, ha a halloweenről van szó
A márkák az elmúlt évtizedben ébredtek rá a halloweenben rejlő üzleti potenciálra.
2024. október 19., 06:46
Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri
Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.
2024. október 15., 13:30
A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget
A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.
2024. szeptember 25., 14:00
Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések
Az utóbbi időben a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt.
2024. június 13., 11:20
Ezek a reklámok úgy ütnek, hogy háborús fegyver lehetne belőlük
Összeszedtük az elmúlt évtizedek legnagyobb márkaháborúit és a legviccesebb fricskákat.
2024. május 29., 13:38
David Beckham lett az AliExpress márkanagykövete
Értesülések szerint az egyéves partnerség az e-kereskedelmi óriáscég eddigi legdrágább megbízása.
2024. május 24., 07:38
Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?
A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.
/
3