MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
A rendszerváltás túlélői és nyertesei – így alakult a magyar márkák sorsa az Arany Ászoktól a Balatonig
Senkit nem érdekeltek akkoriban a hazai termékek, sok közülük mégis túlélte a pofont. A WPP kutatói vették górcső alá a rendszerváltó márkákat.
Milyen „márka-lények″ rezonálnak az emberek fejében? – Kun Miklós a márkák lélektanáról
Miben hasonlít a márkák lélektana az emberekéhez, miért fontosak a memóriastruktúrák és miért van még annyi pocsék reklám?
Generációkat kapcsol össze: hogyan használható a nosztalgia a márkaépítésben?
Azok a brandek járnak a legjobban ezzel az eszközzel, amelyek olyan gazdag múlttal rendelkeznek, hogy van hova visszatekinteniük.
Egy jó podcast-csatornán szerepelni többet ér a márkák számára, mint egy PR-cikk
Hogyan építsünk úgy egy ilyen platformot, hogy ne abba a 90 százalékba tartozzon, ami csak 3 epizódot él meg? Így látják a szakmabeliek.
Levi's Red Tab: védjegyként indult, közösséget épített belőle a márka
A Levi's farmerek hátsó zsebének cimkéje jól példázza, hogy egy egyszerű ötlet hogyan válhat világszerte ismert márkajelzéssé.
Ennyit számít a vezetők szerepe a brandkommunikációban
Komoly kihívások előtt állnak a vállalatok, ha azt akarják, hogy üzeneteik célba érjenek. Ilyen tekintetben nem elhanyagolható a vezetők szerepe sem.
Visszatér az üdítőpiacra a legendás magyar brand
A Márka nem csupán egy jól ismert, nosztalgikus brandet hoz vissza, hanem egy magasabb minőségi kategóriába is pozícionálja a terméket.
Minőségi márkakiterjesztés: kulturális esten mutatta be új kötetét a Dívány
A Múzsák a csók után című kötet olyan márkakiterjesztési lehetőség, ami egy teljesen új területre vezeti be a Dívány magazint.
A világ 20 legértékesebb márkája közé került a német Telekom
A Deutsche Telekom az egyetlen európai márka a világ 20 legjobbja között.
Személyes PR-akcióból nőtte ki magát a Nobel-díj?
A Nobel-díj valójában egy jól sikerült PR-akcióból született, amellyel a feltaláló saját jó hírnevét akarta helyreállítani?
Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi
Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.
Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében
Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.
Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri
Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.
Messze az Nvidia a legértékesebb márka a csipiparban
A márka értéke egy év alatt csaknem megduplázódott, így elérte a 87,9 milliárd dollárt.
Továbbra is a Toyota a világ legerősebb és legértékesebb autómárkája
Egy friss összesített jelentés szerint 64,7 milliárd dolláros márkaértékével továbbra is a Toyota a legértékesebb autómárka.
A legszebb öröm a káröröm? Ami az egyik márkának kudarc, a másiknak lehetőség
Ha egy márka hibázik, egy másik ezt könnyen kihasználhatja.
Új ruhát ölt a legendás magyar pezsgő: milyen a jó rebranding?
A sokak által kedvelt termékek esetén az új külső garancia lehet a hosszútávú sikerre.
Hol hibázott a Volkswagen a marketingben?
A Volkswagen egész történelme mérlegre kerül most, a jó márkakommunikáció pedig elengedhetetlen ebben a folyamatban.
A paradicsomvér és a fekete majonéz csak a kezdet, ha a halloweenről van szó
A márkák az elmúlt évtizedben ébredtek rá a halloweenben rejlő üzleti potenciálra.
A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget
A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.
/
3