Keresés

március 29., 06:00

Ennyit számít a vezetők szerepe a brandkommunikációban

Komoly kihívások előtt állnak a vállalatok, ha azt akarják, hogy üzeneteik célba érjenek. Ilyen tekintetben nem elhanyagolható a vezetők szerepe sem.

tegnap, 06:00

Generációkat kapcsol össze: hogyan használható a nosztalgia a márkaépítésben?

Azok a brandek járnak a legjobban ezzel az eszközzel, amelyek olyan gazdag múlttal rendelkeznek, hogy van hova visszatekinteniük.

március 23., 13:30

Visszatér az üdítőpiacra a legendás magyar brand

A Márka nem csupán egy jól ismert, nosztalgikus brandet hoz vissza, hanem egy magasabb minőségi kategóriába is pozícionálja a terméket.

március 12., 11:00

Messze az Nvidia a legértékesebb márka a csipiparban

A márka értéke egy év alatt csaknem megduplázódott, így elérte a 87,9 milliárd dollárt.

március 8., 06:00

Minőségi márkakiterjesztés: kulturális esten mutatta be új kötetét a Dívány

A Múzsák a csók után című kötet olyan márkakiterjesztési lehetőség, ami egy teljesen új területre vezeti be a Dívány magazint.

március 3., 10:00

Továbbra is a Toyota a világ legerősebb és legértékesebb autómárkája

Egy friss összesített jelentés szerint 64,7 milliárd dolláros márkaértékével továbbra is a Toyota a legértékesebb autómárka.

január 21., 19:20

A világ 20 legértékesebb márkája közé került a német Telekom

A Deutsche Telekom az egyetlen európai márka a világ 20 legjobbja között.

2024. december 11., 06:46

A legszebb öröm a káröröm? Ami az egyik márkának kudarc, a másiknak lehetőség

Ha egy márka hibázik, egy másik ezt könnyen kihasználhatja.

2024. december 5., 06:46

Személyes PR-akcióból nőtte ki magát a Nobel-díj?

A Nobel-díj valójában egy jól sikerült PR-akcióból született, amellyel a feltaláló saját jó hírnevét akarta helyreállítani?

2024. november 28., 10:03

Új ruhát ölt a legendás magyar pezsgő: milyen a jó rebranding?

A sokak által kedvelt termékek esetén az új külső garancia lehet a hosszútávú sikerre.

2024. november 20., 15:37

Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi

Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.

2024. november 18., 13:30

Hol hibázott a Volkswagen a marketingben?

A Volkswagen egész történelme mérlegre kerül most, a jó márkakommunikáció pedig elengedhetetlen ebben a folyamatban.

2024. november 13., 06:46

Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében

Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.

2024. október 31., 06:46

A paradicsomvér és a fekete majonéz csak a kezdet, ha a halloweenről van szó

A márkák az elmúlt évtizedben ébredtek rá a halloweenben rejlő üzleti potenciálra.

2024. október 19., 06:46

Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri

Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.

2024. október 15., 13:30

A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget

A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.

2024. szeptember 25., 14:00

Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések

Az utóbbi időben a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt.

2024. június 13., 11:20

Ezek a reklámok úgy ütnek, hogy háborús fegyver lehetne belőlük

Összeszedtük az elmúlt évtizedek legnagyobb márkaháborúit és a legviccesebb fricskákat.

2024. május 29., 13:38

David Beckham lett az AliExpress márkanagykövete

Értesülések szerint az egyéves partnerség az e-kereskedelmi óriáscég eddigi legdrágább megbízása.

2024. május 24., 07:38

Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?

A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.