Keresés

A rendszerváltás túlélői és nyertesei – így alakult a magyar márkák sorsa az Arany Ászoktól a Balatonig

Senkit nem érdekeltek akkoriban a hazai termékek, sok közülük mégis túlélte a pofont. A WPP kutatói vették górcső alá a rendszerváltó márkákat.

Milyen „márka-lények″ rezonálnak az emberek fejében? – Kun Miklós a márkák lélektanáról

Miben hasonlít a márkák lélektana az emberekéhez, miért fontosak a memóriastruktúrák és miért van még annyi pocsék reklám?

Generációkat kapcsol össze: hogyan használható a nosztalgia a márkaépítésben?

Azok a brandek járnak a legjobban ezzel az eszközzel, amelyek olyan gazdag múlttal rendelkeznek, hogy van hova visszatekinteniük.

Egy jó podcast-csatornán szerepelni többet ér a márkák számára, mint egy PR-cikk

Hogyan építsünk úgy egy ilyen platformot, hogy ne abba a 90 százalékba tartozzon, ami csak 3 epizódot él meg? Így látják a szakmabeliek.

Levi's Red Tab: védjegyként indult, közösséget épített belőle a márka

A Levi's farmerek hátsó zsebének cimkéje jól példázza, hogy egy egyszerű ötlet hogyan válhat világszerte ismert márkajelzéssé.

Ennyit számít a vezetők szerepe a brandkommunikációban

Komoly kihívások előtt állnak a vállalatok, ha azt akarják, hogy üzeneteik célba érjenek. Ilyen tekintetben nem elhanyagolható a vezetők szerepe sem.

Visszatér az üdítőpiacra a legendás magyar brand

A Márka nem csupán egy jól ismert, nosztalgikus brandet hoz vissza, hanem egy magasabb minőségi kategóriába is pozícionálja a terméket.

Minőségi márkakiterjesztés: kulturális esten mutatta be új kötetét a Dívány

A Múzsák a csók után című kötet olyan márkakiterjesztési lehetőség, ami egy teljesen új területre vezeti be a Dívány magazint.

A világ 20 legértékesebb márkája közé került a német Telekom

A Deutsche Telekom az egyetlen európai márka a világ 20 legjobbja között.

Személyes PR-akcióból nőtte ki magát a Nobel-díj?

A Nobel-díj valójában egy jól sikerült PR-akcióból született, amellyel a feltaláló saját jó hírnevét akarta helyreállítani?

Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében

Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.

Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri

Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.

Messze az Nvidia a legértékesebb márka a csipiparban

A márka értéke egy év alatt csaknem megduplázódott, így elérte a 87,9 milliárd dollárt.

Továbbra is a Toyota a világ legerősebb és legértékesebb autómárkája

Egy friss összesített jelentés szerint 64,7 milliárd dolláros márkaértékével továbbra is a Toyota a legértékesebb autómárka.

A legszebb öröm a káröröm? Ami az egyik márkának kudarc, a másiknak lehetőség

Ha egy márka hibázik, egy másik ezt könnyen kihasználhatja.

Új ruhát ölt a legendás magyar pezsgő: milyen a jó rebranding?

A sokak által kedvelt termékek esetén az új külső garancia lehet a hosszútávú sikerre.

Hol hibázott a Volkswagen a marketingben?

A Volkswagen egész történelme mérlegre kerül most, a jó márkakommunikáció pedig elengedhetetlen ebben a folyamatban.

A paradicsomvér és a fekete majonéz csak a kezdet, ha a halloweenről van szó

A márkák az elmúlt évtizedben ébredtek rá a halloweenben rejlő üzleti potenciálra.

A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget

A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.