Keresés

december 5., 06:46

Személyes PR-akcióból nőtte ki magát a Nobel-díj?

A Nobel-díj valójában egy jól sikerült PR-akcióból született, amellyel a feltaláló saját jó hírnevét akarta helyreállítani?

november 28., 10:03

Új ruhát ölt a legendás magyar pezsgő: milyen a jó rebranding?

A sokak által kedvelt termékek esetén az új külső garancia lehet a hosszútávú sikerre.

november 20., 15:37

Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi

Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.

november 18., 13:30

Hol hibázott a Volkswagen a marketingben?

A Volkswagen egész történelme mérlegre kerül most, a jó márkakommunikáció pedig elengedhetetlen ebben a folyamatban.

november 13., 06:46

Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében

Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.

október 31., 06:46

A paradicsomvér és a fekete majonéz csak a kezdet, ha a halloweenről van szó

A márkák az elmúlt évtizedben ébredtek rá a halloweenben rejlő üzleti potenciálra.

október 19., 06:46

Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri

Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.

október 15., 13:30

A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget

A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.

szeptember 25., 14:00

Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések

Az utóbbi időben a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt.

június 13., 11:20

Ezek a reklámok úgy ütnek, hogy háborús fegyver lehetne belőlük

Összeszedtük az elmúlt évtizedek legnagyobb márkaháborúit és a legviccesebb fricskákat.

május 29., 13:38

David Beckham lett az AliExpress márkanagykövete

Értesülések szerint az egyéves partnerség az e-kereskedelmi óriáscég eddigi legdrágább megbízása.

május 24., 07:38

Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?

A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.

május 21., 06:14

A Hugo Boss több éves együttműködést jelentett be David Beckhammel

Az ikonikus márkával folytatott partnerségnek köszönhetően a közismert sztár aktívan részt vesz a jövőbeli kollekciók kialakításában.

május 13., 08:47

Nemsokára a Mona Lisát is megépíthetjük Legoból

4383 darab Lego elemből még a Notre Dame is kirakható, ráadásul az építés folyamatában végig lehet menni az épület történelmi alakulásain is.

április 29., 15:16

Élelmiszerhulladékból készített cipőt a Hellmann's

A márka az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a figyelmet.

április 29., 10:42

Novak Dokovic besétált a krokodil szájába

A Lacoste már száz éve azon dolgozik, hogy a tenisz és az ikonikus krokodil egybeforrjon – most a márka szó szerint bekebelezi a sportág képviselőit.

április 25., 15:23

A Volkswagen új programjával a közlekedésbiztonságot akarja javítani

A márka Brazíliában elindította kezdeményezését, amelyben a teherautó-sofőrök az alvásuk időtartalmát jutalomra válthatják.

április 23., 08:20

A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra

A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.

április 19., 10:44

Idén is felavatták a Starbucks Kávéköltőjét

A márka hatodik alkalommal hirdette meg versíró pályázatát, melynek záróeseményén fény derült az öt döntősre, és a végső győztesre is.

április 5., 07:41

A prémium és luxustermékek prezentációjának legfontosabb erőssége immár a lokáció lett

A bemutatásra szánt termékekkel ma már szinte egyenrangúan fontos, hogy egy márka hol prezentálja azokat.