MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
december 5., 06:46
Személyes PR-akcióból nőtte ki magát a Nobel-díj?
A Nobel-díj valójában egy jól sikerült PR-akcióból született, amellyel a feltaláló saját jó hírnevét akarta helyreállítani?
november 28., 10:03
Új ruhát ölt a legendás magyar pezsgő: milyen a jó rebranding?
A sokak által kedvelt termékek esetén az új külső garancia lehet a hosszútávú sikerre.
november 20., 15:37
Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi
Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.
november 18., 13:30
Hol hibázott a Volkswagen a marketingben?
A Volkswagen egész történelme mérlegre kerül most, a jó márkakommunikáció pedig elengedhetetlen ebben a folyamatban.
november 13., 06:46
Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében
Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.
október 31., 06:46
A paradicsomvér és a fekete majonéz csak a kezdet, ha a halloweenről van szó
A márkák az elmúlt évtizedben ébredtek rá a halloweenben rejlő üzleti potenciálra.
október 19., 06:46
Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri
Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.
október 15., 13:30
A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget
A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.
szeptember 25., 14:00
Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések
Az utóbbi időben a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt.
június 13., 11:20
Ezek a reklámok úgy ütnek, hogy háborús fegyver lehetne belőlük
Összeszedtük az elmúlt évtizedek legnagyobb márkaháborúit és a legviccesebb fricskákat.
május 29., 13:38
David Beckham lett az AliExpress márkanagykövete
Értesülések szerint az egyéves partnerség az e-kereskedelmi óriáscég eddigi legdrágább megbízása.
május 24., 07:38
Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?
A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.
május 21., 06:14
A Hugo Boss több éves együttműködést jelentett be David Beckhammel
Az ikonikus márkával folytatott partnerségnek köszönhetően a közismert sztár aktívan részt vesz a jövőbeli kollekciók kialakításában.
május 13., 08:47
Nemsokára a Mona Lisát is megépíthetjük Legoból
4383 darab Lego elemből még a Notre Dame is kirakható, ráadásul az építés folyamatában végig lehet menni az épület történelmi alakulásain is.
április 29., 15:16
Élelmiszerhulladékból készített cipőt a Hellmann's
A márka az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a figyelmet.
április 29., 10:42
Novak Dokovic besétált a krokodil szájába
A Lacoste már száz éve azon dolgozik, hogy a tenisz és az ikonikus krokodil egybeforrjon – most a márka szó szerint bekebelezi a sportág képviselőit.
április 25., 15:23
A Volkswagen új programjával a közlekedésbiztonságot akarja javítani
A márka Brazíliában elindította kezdeményezését, amelyben a teherautó-sofőrök az alvásuk időtartalmát jutalomra válthatják.
április 23., 08:20
A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra
A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.
április 19., 10:44
Idén is felavatták a Starbucks Kávéköltőjét
A márka hatodik alkalommal hirdette meg versíró pályázatát, melynek záróeseményén fény derült az öt döntősre, és a végső győztesre is.
április 5., 07:41
A prémium és luxustermékek prezentációjának legfontosabb erőssége immár a lokáció lett
A bemutatásra szánt termékekkel ma már szinte egyenrangúan fontos, hogy egy márka hol prezentálja azokat.
/
3