MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Nem jellemző a médiabuborék-jelenség Magyarországon az NMHH szerint
Az NMHH felmérése azt mutatja, hogy a hazai médiafogyasztók több oldalról tájékozódnak.
A magyarok között is meredeken nő a podcastok népszerűsége: ezek a legnépszerűbb műsorok
Az NMHH kutatása szerint a magyar a podcasthallgatók több mint 90 százaléka elégedett a hazai műsorkínálat mennyiségével és minőségével.
Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing
Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.
Kreatívipari helyzetfelmérést indít a Magyar Divat & Design Ügynökség
A kérdőív célja, hogy képet adjon a kreatívipari vállalkozásokat érintő kihívásokról és megalapozza az iparág célzott fejlesztési stratégiáit.
A hazai PR-szakemberek nagy része naponta használ AI-t, de hiányos a szabályozás és a képzés
A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) első alkalommal mérte fel az AI használatát a PR-szakemberek között.
Kutatás világít rá, miben tévednek a marketingesek a fogyasztókkal kapcsolatban
A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.
A fiatalok között egyre népszerűbb a csendes vakáció
Az alkalmazottak nem hivatalos szabadságot vesznek ki, hogy enyhítsék a munkahelyi nyomást.
Ha egy filmelőzetesnek jó a zenéje, nagy valószínűséggel a filmet is eladja
A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.
A pénzéhes márkák könnyedén elveszíthetik a Z generációt
Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.
A statisztikák szerint a magyarok streaming-függők
Sokan vannak, akiknek már egyetlen streaming-előfizetés kevésnek számít.
A vállalatok csaknem fele költségként tekint a marketingre
Egy új kutatás arra a problémára világít rá, hogy a marketingszakma fontosságáról és értékéről a marketingesek és a munkáltatók eltérően vélekednek.
Az Unión belül Magyarország élen jár a közösségi média használatában
A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.
A márkák 2023-ban közel 4 milliárd dollárt költöttek TikTok hirdetésekre
Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.
Készen állunk a mesterséges intelligencia használatára?
Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.
A budapesti fiatalok többet használják a ChatGPT-t mint a kisebb városokban élők
A kutatásból kiderül, hogy a 15–29 éves magyar fiatalok nagyobb része, azaz 51 százaléka érzi az AI hatását mindennapjai során.
Pont annyira szeretjük a mesterséges intelligenciát, mint amennyire félünk tőle
A Microsoft legfrissebb felmérése szerint AI-hoz kapcsolódó szolgáltatások rendkívül gyorsan a munkavégzés szerves részévé váltak.
Az Egyesült Királyságban betiltanák az okostelefonokat a 16 éven aluliak számára
A közvélemény-kutatások szerint a lakosság támogatná a korlátozást.
A marketingesek több mint fele szerint a home office árt a kapcsolatépítésnek
A megkérdezettek alig több mint egyharmada véli úgy, hogy az otthoni munkavégzés nem volt káros hatással a munkakapcsolataikra.
CX feat. UX – Az élmény mindennél többet ér
Fontosabb, mint az ár vagy a termék.
A felhasználók kis százaléka felelős a TikTokon lévő tartalmakért
A TikTok felhasználóinak legaktívabb 25 százaléka felelős a platform nyilvános tartalmainak 98 százalékáért.