Keresés

Nem jellemző a médiabuborék-jelenség Magyarországon az NMHH szerint

Az NMHH felmérése azt mutatja, hogy a hazai médiafogyasztók több oldalról tájékozódnak.

A magyarok között is meredeken nő a podcastok népszerűsége: ezek a legnépszerűbb műsorok

Az NMHH kutatása szerint a magyar a podcasthallgatók több mint 90 százaléka elégedett a hazai műsorkínálat mennyiségével és minőségével.

Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing

Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.

Kreatívipari helyzetfelmérést indít a Magyar Divat & Design Ügynökség

A kérdőív célja, hogy képet adjon a kreatívipari vállalkozásokat érintő kihívásokról és megalapozza az iparág célzott fejlesztési stratégiáit.

A hazai PR-szakemberek nagy része naponta használ AI-t, de hiányos a szabályozás és a képzés

A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) első alkalommal mérte fel az AI használatát a PR-szakemberek között.

Kutatás világít rá, miben tévednek a marketingesek a fogyasztókkal kapcsolatban

A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.

A fiatalok között egyre népszerűbb a csendes vakáció

Az alkalmazottak nem hivatalos szabadságot vesznek ki, hogy enyhítsék a munkahelyi nyomást.

Ha egy filmelőzetesnek jó a zenéje, nagy valószínűséggel a filmet is eladja

A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.

A pénzéhes márkák könnyedén elveszíthetik a Z generációt

Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.

A statisztikák szerint a magyarok streaming-függők

Sokan vannak, akiknek már egyetlen streaming-előfizetés kevésnek számít.

A vállalatok csaknem fele költségként tekint a marketingre

Egy új kutatás arra a problémára világít rá, hogy a marketingszakma fontosságáról és értékéről a marketingesek és a munkáltatók eltérően vélekednek.

Az Unión belül Magyarország élen jár a közösségi média használatában

A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.

A márkák 2023-ban közel 4 milliárd dollárt költöttek TikTok hirdetésekre

Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.

Készen állunk a mesterséges intelligencia használatára?

Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.

A budapesti fiatalok többet használják a ChatGPT-t mint a kisebb városokban élők

A kutatásból kiderül, hogy a 15–29 éves magyar fiatalok nagyobb része, azaz 51 százaléka érzi az AI hatását mindennapjai során.

Pont annyira szeretjük a mesterséges intelligenciát, mint amennyire félünk tőle

A Microsoft legfrissebb felmérése szerint AI-hoz kapcsolódó szolgáltatások rendkívül gyorsan a munkavégzés szerves részévé váltak.

Az Egyesült Királyságban betiltanák az okostelefonokat a 16 éven aluliak számára

A közvélemény-kutatások szerint a lakosság támogatná a korlátozást.

A marketingesek több mint fele szerint a home office árt a kapcsolatépítésnek

A megkérdezettek alig több mint egyharmada véli úgy, hogy az otthoni munkavégzés nem volt káros hatással a munkakapcsolataikra.

CX feat. UX – Az élmény mindennél többet ér

Fontosabb, mint az ár vagy a termék.

A felhasználók kis százaléka felelős a TikTokon lévő tartalmakért

A TikTok felhasználóinak legaktívabb 25 százaléka felelős a platform nyilvános tartalmainak 98 százalékáért.