június 11., 14:28
Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?
A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.
A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.
Az Instagram olyan hirdetéseket tesztel, amelyeket nem lehet átugrani.
Úgy tűnik, hogy a reklámblokkolókhoz kapcsolódóan most egy újfajta korlátozás ütötte fel a fejét.
A Google újból tesztel, pedig már az első kísérleti hullámban is nagyon rosszul fogadták a felhasználók a változást.
A platform szerint a nyilvános lájkok miatt kevesebb ember meri kimutatni, ha támogat egy posztot.
Szerintük a TikTok egyedülálló és pótolhatatlan eszközt biztosít számukra az önkifejezésre és a közösségformálásra.
A technológiai cég az új, innovatív alkalmazásával a mindennapi életet próbálja egyszerűbbé tenni.
Andy Jassy, az Amazon vezérigazgatója szerint, a mesterséges intelligencia minden ügyfélélményt átalakít.
A platform májusban új szabályokat vezet be.
Az elégedettség mércéjének és a platform jövőbeli üzleti mutatójának a cég mostantól a felhasználók elkötelezettségét tekinti.
A cég uniós nyomásra beleegyezett, hogy a platformtulajdonosok az Apple fizetési rendszerét megkerülve érjék el a felhasználókat.
Az Instagram még februárban jelentette be, hogy a továbbiakban nem fog proaktívan politikai tartalmakat ajánlani.
A csomag nemsokára hazánkban is elérhető lesz. Várakozás közben viszont már kérdéseket is feltehetünk a Spotify-nak, a platform dalban válaszol.
A TikTok felhasználóinak legaktívabb 25 százaléka felelős a platform nyilvános tartalmainak 98 százalékáért.