Keresés

Idén is átadják a reklámipar Oscarját: Effie-díjazottak árulják el a nyertes kampány kulcsát

Az Effie díj kapcsán Marosi Gergőt, a Mito kreatívigazgatóját és Németh-Simkó Juditot, a Magyar Telekom kommunikációs szakértőjét kérdeztük.

Nagyot dobott a Vodafone, fontosat üzen a Telekom: karácsonyi reklámok 2024-ben

Elgondolkodtatóan az érzelmekre hatni: ezek a karácsonyi reklámok sikerrel vitték véghez a nehéz feladatot.

A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on

Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.

A világ 20 legértékesebb márkája közé került a német Telekom

A Deutsche Telekom az egyetlen európai márka a világ 20 legjobbja között.

Mindegy, milyen statisztikát nézünk, Szoboszlai a legértékesebb

A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.

Szoboszlai Dominik a Telekom új arca

A Liverpool játékosa fontosnak tartja, hogy első reklámszerepével olyan ügy mellé állhat, amelyben példát tud mutatni és motiválni tudja az embereket.

A Telekomnál is elérhető lesz a Netflix

A Telekom TV szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleknek az év első felében elérhetővé válnak a Netflix tartalmai.

Árat emel a Telekom

Az éves inflációkövető díjkorrekció miatt az ügyfeleknek 15 százalékkal kell márciustól többet fizetniük.

Újra az Apple a legértékesebb márka

A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.