MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Idén is átadják a reklámipar Oscarját: Effie-díjazottak árulják el a nyertes kampány kulcsát
Az Effie díj kapcsán Marosi Gergőt, a Mito kreatívigazgatóját és Németh-Simkó Juditot, a Magyar Telekom kommunikációs szakértőjét kérdeztük.
Nagyot dobott a Vodafone, fontosat üzen a Telekom: karácsonyi reklámok 2024-ben
Elgondolkodtatóan az érzelmekre hatni: ezek a karácsonyi reklámok sikerrel vitték véghez a nehéz feladatot.
A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on
Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.
A világ 20 legértékesebb márkája közé került a német Telekom
A Deutsche Telekom az egyetlen európai márka a világ 20 legjobbja között.
Mindegy, milyen statisztikát nézünk, Szoboszlai a legértékesebb
A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.
Szoboszlai Dominik a Telekom új arca
A Liverpool játékosa fontosnak tartja, hogy első reklámszerepével olyan ügy mellé állhat, amelyben példát tud mutatni és motiválni tudja az embereket.
A Telekomnál is elérhető lesz a Netflix
A Telekom TV szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleknek az év első felében elérhetővé válnak a Netflix tartalmai.
Árat emel a Telekom
Az éves inflációkövető díjkorrekció miatt az ügyfeleknek 15 százalékkal kell márciustól többet fizetniük.
Újra az Apple a legértékesebb márka
A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.