MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Az önkép torzulásának veszélyeire figyelmeztet a Magyar Telekom nőnapi kampánya
A kampány alapja egy videó, melyben 30, különböző karakterű nőről készült portréfotót láthatunk eredetiben, majd AI által módosított verzióban.
A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on
Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.
Szoboszlai Dominik a Telekom új arca
A Liverpool játékosa fontosnak tartja, hogy első reklámszerepével olyan ügy mellé állhat, amelyben példát tud mutatni és motiválni tudja az embereket.
A digitális felzárkóztatásért indított kampányt a Telekom
A Magyar Telekom új kampánya egy látványos közös érzékenyítő gyakorlattal tette átélhetővé a digitalizáció társadalmi hajtóerejét.
Összeállt a PREXA zsűrije
Az MPRSZ meghosszabbította a nevezési időszakot, a versenyre még május 21-ig lehet nevezni.