Keresés

Az önkép torzulásának veszélyeire figyelmeztet a Magyar Telekom nőnapi kampánya

A kampány alapja egy videó, melyben 30, különböző karakterű nőről készült portréfotót láthatunk eredetiben, majd AI által módosított verzióban.

A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on

Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.

Szoboszlai Dominik a Telekom új arca

A Liverpool játékosa fontosnak tartja, hogy első reklámszerepével olyan ügy mellé állhat, amelyben példát tud mutatni és motiválni tudja az embereket.

A digitális felzárkóztatásért indított kampányt a Telekom

A Magyar Telekom új kampánya egy látványos közös érzékenyítő gyakorlattal tette átélhetővé a digitalizáció társadalmi hajtóerejét.

Összeállt a PREXA zsűrije

Az MPRSZ meghosszabbította a nevezési időszakot, a versenyre még május 21-ig lehet nevezni.