Keresés

május 2., 15:01

Tizennégy díjat nyert a nemi sztereotípiákat megdöntő kampány

A Clio 2024-ben is jutalmazta a kreatív ipar legmerészebb, legmeghatóbb vagy éppen legegyedibb kezdeményezéseit.

május 17., 14:30

A Samsung megszólaltatta az Apple összezúzott gitárját

Megérkezett a válasz a megosztóra sikeredett iPad Pro reklámra.

május 10., 12:38

Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában

Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.

május 7., 14:34

A Crayola új kampánya négy évtizedet ölel fel

A kampány a közösségi médiát is segítségül hívja, hogy mind az ezer archívumában lévő műalkotást vissza tudja adni a készítőinek.

április 25., 08:17

Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember

Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.

március 12., 10:56

A lányok dominálnak a közösségi médiában a rajongás és a kreativitás terén

A Kids Industries kutatása szerint a lányok több rajongói alkotást, rajongói videót és fanfictiont készítenek, mint a fiúk.

március 6., 09:53

A Heinz létrehozta a világ első ketchup-biztosítását

Gondtalan élvezet a ketchup szerelmeseinek – a Heinz legújabb kampánya zseniális lett.

február 17., 09:59

Plágium vagy inspiráció? Szókimondó szakemberekkel beszélgettünk a kreatívipar állapotáról.

Számtalan inspiráló gondolat születik olyankor, amikor szakemberek végre egy asztalhoz ülnek. Többször kellene megtennünk.

február 14., 07:22

Nincs új a Super Bowl alatt - kreatív archetípusok a világ leghíresebb reklámszünetében

Az öt leginkább kedvelt Super Bowl reklám 2024-ből és azok a kreatív alapok, amelyekre épültek. Rengetegbe kerültek, de jók is?