MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Pőcze Balázs: "Az adat nemcsak inspirál, de vissza is igazol"
Pőcze Balázs, a Mito Creative kreatívigazgatója szerint az igazán erős kampányok nemcsak intuitívak, hanem jól kalibráltak is.
A Samsung megszólaltatta az Apple összezúzott gitárját
Megérkezett a válasz a megosztóra sikeredett iPad Pro reklámra.
A Crayola új kampánya négy évtizedet ölel fel
A kampány a közösségi médiát is segítségül hívja, hogy mind az ezer archívumában lévő műalkotást vissza tudja adni a készítőinek.
Amikor a ketchup színe jelzi a hamisítást: 5 rendhagyó kampányötlet a legnagyobb márkáktól
A hatalmas reklámzajban egészen különleges megoldásokra van szükség ahhoz, hogy az emberek észrevegyenek egy reklámot. Íme, 5 kreatív példa.
Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában
Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.
Tizennégy díjat nyert a nemi sztereotípiákat megdöntő kampány
A Clio 2024-ben is jutalmazta a kreatív ipar legmerészebb, legmeghatóbb vagy éppen legegyedibb kezdeményezéseit.
Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember
Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.
A Heinz létrehozta a világ első ketchup-biztosítását
Gondtalan élvezet a ketchup szerelmeseinek – a Heinz legújabb kampánya zseniális lett.
Nincs új a Super Bowl alatt - kreatív archetípusok a világ leghíresebb reklámszünetében
Az öt leginkább kedvelt Super Bowl reklám 2024-ből és azok a kreatív alapok, amelyekre épültek. Rengetegbe kerültek, de jók is?
A lányok dominálnak a közösségi médiában a rajongás és a kreativitás terén
A Kids Industries kutatása szerint a lányok több rajongói alkotást, rajongói videót és fanfictiont készítenek, mint a fiúk.
Plágium vagy inspiráció? Szókimondó szakemberekkel beszélgettünk a kreatívipar állapotáról.
Számtalan inspiráló gondolat születik olyankor, amikor szakemberek végre egy asztalhoz ülnek. Többször kellene megtennünk.