Keresés

Amikor a ketchup színe jelzi a hamisítást: 5 rendhagyó kampányötlet a legnagyobb márkáktól

A hatalmas reklámzajban egészen különleges megoldásokra van szükség ahhoz, hogy az emberek észrevegyenek egy reklámot. Íme, 5 kreatív példa.

Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember

Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.

Plágium vagy inspiráció? Szókimondó szakemberekkel beszélgettünk a kreatívipar állapotáról.

Számtalan inspiráló gondolat születik olyankor, amikor szakemberek végre egy asztalhoz ülnek. Többször kellene megtennünk.

Az LG majdnem húsz éve megcsinálta az Apple most botrányt kavart reklámját

Mint kiderült, nem az Apple volt az első, aki kulturális javakat tett semmissé a technológia éltetése érdekében.

A Heinz létrehozta a világ első ketchup-biztosítását

Gondtalan élvezet a ketchup szerelmeseinek – a Heinz legújabb kampánya zseniális lett.

Nincs új a Super Bowl alatt - kreatív archetípusok a világ leghíresebb reklámszünetében

Az öt leginkább kedvelt Super Bowl reklám 2024-ből és azok a kreatív alapok, amelyekre épültek. Rengetegbe kerültek, de jók is?