Keresés

Keresés

Célkeresztben a multikulturális marketing: tényleg elavult a kifejezés?

április 4., 08:50

Célkeresztben a multikulturális marketing: tényleg elavult a kifejezés?

Az AdAge tizenkét reklámszakemberrel beszélgetett a multikulturális marketing helyzetéről, fejlődéséről és a folyamatos kihívásokról.

A Dulux és az Ogilvy felfrissíti az irodalmi klasszikusokat

április 10., 14:19

A Dulux és az Ogilvy felfrissíti az irodalmi klasszikusokat

Irodalommal a termékért, marketinggel a kultúráért – minden regénynek van egy saját színe, ahogy minden színnek egyedi a hangulata.

A L’Oréal Paris új kampányában a kudarcok mögötti erő kap főszerepet

április 10., 10:57

A L’Oréal Paris új kampányában a kudarcok mögötti erő kap főszerepet

A kampány célja, hogy normalizálja a kudarcokat, és megmutassa, hogy a kihívások a siker kritikus összetevői lehetnek.

A Burger King az időskori szerelmet élteti

április 9., 14:54

A Burger King az időskori szerelmet élteti

A zavarba ejtő kampány középpontjában az idősek szenvedélyes szerelme áll – hiszen a Burger King is 70 éve tartja életben a tüzet.

Ötletesen ünneplik a márkák a napfogyatkozást

április 8., 14:29

Ötletesen ünneplik a márkák a napfogyatkozást

Ezüstösen csillogó fánk, limitált kiadású turmix, világító sör – a mindössze négy perces esemény több brandet is megihletett.

Nem minden foltot kell kimosni – állítja a Persil

április 3., 14:58

Nem minden foltot kell kimosni – állítja a Persil

A Persil megható kampányfilmjében Bukayo Saka, angol válogatott labdarúgó szerepel.

A Mattel bemutatta az autizmusbarát Hot Wheels autóját

április 3., 09:38

A Mattel bemutatta az autizmusbarát Hot Wheels autóját

A Hot Wheels a Flippin Fast nevű új játékával szeretné felhívni a figyelmet az autizmussal élő gyerekekre.

A BMW egy rendkívül olcsó trükkel népszerűsítette új autóját

április 2., 14:44

A BMW egy rendkívül olcsó trükkel népszerűsítette új autóját

A cég ötletes módon árasztotta el a Google Maps-et, hogy növelje az EV modellek ismertségét az Egyesült Arab Emírségekben.

Beyoncé új albuma megvadította a márkákat

április 2., 12:22

Beyoncé új albuma megvadította a márkákat

A country-őrület hatására egy tucatnyi márka a közösségi média felületeken fejezte ki örömét az új album megjelenése miatt.

A BeRealt is felfalja a reklámgépezet?

április 2., 08:02

A BeRealt is felfalja a reklámgépezet?

Mi történt? Már márkák is posztolhatnak a felületen.

Szeretett magyar csokoládé márkák védjegyeit adják el

március 28., 17:06

Szeretett magyar csokoládé márkák védjegyeit adják el

A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.

Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

március 28., 13:02

Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

A Weather Kids kampányban a világ minden táján gyerekek vették át az irányítást a televíziós időjárás-jelentések felett.

Itt az igazság a csokitojásokról

március 28., 10:19

Itt az igazság a csokitojásokról

Az ASDA húsvéti kampányának középpontjában egy olyan meseszerű farm áll, ahol a csirkék különböző méretű csokitojásokat tojnak.

Az e.l.f. Cosmetics és a Liquid Death megalkotta a black metal dívák tökéletes sminkkészletét

március 28., 09:17

Az e.l.f. Cosmetics és a Liquid Death megalkotta a black metal dívák tökéletes sminkkészletét

A sminkkészlet minden olyan árnyalatot tartalmaz, ami elengedhetetlen a black metalos szépség eléréséhez.

2026-ra már a Holdon is hirdethetünk

március 27., 07:57

2026-ra már a Holdon is hirdethetünk

Számos vezető globális márka máris érdeklődik a lehetőség iránt.

A Baileys új webes alkalmazással segít átlátni palackjain

március 26., 11:07

A Baileys új webes alkalmazással segít átlátni palackjain

Csak bele kell fújnunk az üvegbe.

Kylie Jenner piacra dobta alkoholos ital márkáját, ami a könnyed házibulik kiegészítője lehet

március 25., 14:31

Kylie Jenner piacra dobta alkoholos ital márkáját, ami a könnyed házibulik kiegészítője lehet

A celeb egy olyan márkát akart létrehozni, ami visszaadja mindazt, amit ő és a barátai elvárnak egy alkoholos italtól.

Kihúzta a gyufát a Nike: átszínezte az angolok mezén a Szent György-keresztet

március 25., 13:02

Kihúzta a gyufát a Nike: átszínezte az angolok mezén a Szent György-keresztet

A Nike szerint az új design a zászló „játékos frissítése”, azonban sokakban felháborodást váltott ki az újragondolt szimbólum.

Jogszabályokat akar megdönteni a női vezetőkből álló sörmárka

március 22., 08:38

Jogszabályokat akar megdönteni a női vezetőkből álló sörmárka

A Muschicraft piacra dobta a The Most Illegal Beer nevű sörét, mivel több mint ötven országban a nőknek még mindig tilos sört főzni.

Ne gondold túl! – üzeni az Egyesület az Inklúzióért kampánya

március 21., 16:42

Ne gondold túl! – üzeni az Egyesület az Inklúzióért kampánya

A kampány célja, hogy beszélgetésre bátorítson és hidat építsen az ép és a speciális igényű emberek között.