Keresés

12 órája

Rekordnyereménnyel tér vissza a TV2-re a 100 milliós játszma

Nagy sikerű formátumok térnek vissza a TV2 képernyőjére, többek között a 100 milliós játszma.

március 28., 06:00

„Hasonló növekedés várható 2025-ben is″ – az MRSZ beszámolt a 2024-es év reklámköltéseiről

A média- és kommunikációs iparág immár reálértéken is pozitív változást mutatott. A médiatorta számait Novák Péterrel, az MRSZ elnökével értékeltük.

március 18., 17:09

5 tudnivaló a retail mediáról – elindult a digitális reklám harmadik hulláma

A szegmensre fordított kampányköltések már áttörték a láthatóság határát, és folyamatosan nőnek. Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat.

március 12., 06:00

Csikesz Erika: "Piacvezető csatornaként a trendek és innovációk folyamatos figyelemmel kísérése elengedhetetlen"

Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési és digitális igazgatója a streaming térnyeréséről és a legnépszerűbb formátumokról is beszélt interjúnkban.

február 24., 06:00

5,5 millió magyar hallgat napi szinten rádiót: ezek a legnépszerűbb adók

A legfrissebb adatok azt mutatják, hogy a magyarok átlagosan napi 4 órán keresztül hallgatnak rádiót és márkahűségük magas fokú.

február 22., 06:00

Másfél évtizede töretlen az álhír pályafutása: a cáfolat ezért maradt rejtve

A megalapozatlan tézisekre épülő teóriát neves tudósok cáfolták, azonban a tudományos reakciók sokkal kisebb médiavisszhangot kaptak.

február 16., 06:00

Digitális médiafogyasztási trendek Magyarországon: az Indexé a legnézettebb címlap

A januári adatok alapján az internetezők az Index címlapján töltik el napi átlagban a legtöbb időt a nyitóoldalak közül.

február 14., 06:00

Alkoholfüggőség a médiacirkusz porondján: ismét etikátlanul nyúl egy betegséghez a magyar sajtó

Egy magyar színész betegsége miatt került pellengérre: a média működésének problematikus mivoltára irányít figyelmet a jelenség.

február 11., 06:00

Ziegler Gábor: „Az online média aktív tartalomfogyasztást jelent, és ez ma egyedi”

Az internetezők tudatosan választanak, ezért minőségi tartalomra vágynak, de fontos az online téren kívül is megszólítani őket Ziegler Gábor szerint.

január 31., 06:00

A birodalom visszavág: így írja újra a média erőviszonyait Donald Trump Szűts Zoltán szerint

Szűts Zoltán, az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem dékánja szerint más viszonyok közé érkezett Trump, mint első elnökségénél.

január 29., 06:00

Tófalvy Tamás: "A Facebooknak nem az igazság, hanem a forgalomból származó üzleti haszon az elsődleges"

A legnagyobb közösségi oldal csapdába ejtette a magyar médiát: Facebook nélkül lehetetlen érvényesülni, ott pedig nagyon nehéz a médiakutató szerint.

január 28., 09:00

Kihirdették a Média a Családért díj nyerteseit

Nagy József, a 24.hu riportere és Diós Judit, a Kossuth Rádió Vendég a háznál című műsorának riportja nyerte az idei Média a Családért díjat.

január 21., 12:28

Nem minden közügy, amiről a média beszámol: hiánypótló könyv jelent meg a bírósági joggyakorlatról

„A hírnév- és becsületvédelem joggyakorlata a polgári és büntetőjogban” címmel jelent meg az új kötet, amely az NMHH közreműködésével készült.

január 20., 13:30

Kihirdették a Szabad Média Pályázat eredményét: 173 millió forint értékű támogatásról döntöttek

Döntés született az országos és helyi független média támogatására létrehozott Szabad Média Pályázat 3. felhívására benyújtott pályázatokról.

január 9., 06:45

A kiadók is profitálhatnak az egyre növekvő állóvideó-formátum iránti igényből

Az álló formátumú videók összekötő kapcsot jelenthetnek a közösségi médiumok és a kiadványok között.

2024. december 2., 15:30

Se veled, se nélküled: a sajtó és a közösségi média toxikus kapcsolata

Sajtóbojkott, nem megfelelően működő AI-technológiák, folyamatos harc a fair szabályozásokért - így veszik el sajtó a social média útvesztőiben.

2024. november 23., 06:46

Hogyan változott meg viszonyunk a hírforrásokhoz és az internethez az elmúlt öt évben?

Egyre inkább a közösségi médiából tájékozódunk, bár egyre kevésbé bízunk benne.

2024. szeptember 26., 06:46

Racionalizálhatja az online sajtó világát az AI a szakértő szerint

Milyen változásokat indíthat el az AI a magyar médiapiacon? Többek között erről kérdeztük Sólyom Balázst, a Trendency Online adatkezelési igazgatóját.

2024. szeptember 24., 14:00

Mit kezdhet a média és reklámipar a fogyasztók "tiktokizálódásával"?

A TikTok felfutása különösen fontos változásokat hoz a tartalomfogyasztás és a formátumpreferenciák terén.

2024. szeptember 8., 12:09

Mi köze a kutyáknak a Sparhoz vagy a MOL-hoz? Szponzorációs körkép az idei DOGZ Fesztivál és Konferenciáról

Megnéztük, hogy a különböző márkák milyen kitelepülésekkel érkeztek az ország legjelentősebb kutyás eseményére.