MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
szeptember 24., 14:00
Mit kezdhet a média és reklámipar a fogyasztók "tiktokizálódásával"?
A TikTok felfutása különösen fontos változásokat hoz a tartalomfogyasztás és a formátumpreferenciák terén.
szeptember 26., 06:46
Racionalizálhatja az online sajtó világát az AI a szakértő szerint
Milyen változásokat indíthat el az AI a magyar médiapiacon? Többek között erről kérdeztük Sólyom Balázst, a Trendency Online adatkezelési igazgatóját.
szeptember 8., 12:09
Mi köze a kutyáknak a Sparhoz vagy a MOL-hoz? Szponzorációs körkép az idei DOGZ Fesztivál és Konferenciáról
Megnéztük, hogy a különböző márkák milyen kitelepülésekkel érkeztek az ország legjelentősebb kutyás eseményére.
szeptember 6., 14:00
Ilyen volt az idei olimpia digitális visszhangja
A Trendency legújabb kutatása mélyreható elemzést nyújt arról, hogy a globális média hogyan reflektált a játékokra.
augusztus 8., 06:45
Imádja a média a klímaváltozást, de jó irány az apokalipszis?
„Klímaváltozás", „klímaválság“, "klímaégés". Amíg a megfelelő szavakat keressük, talán megfeledkezünk valami fontosabbról.
augusztus 6., 16:00
A magyar sajtó komoly szakmai hiányosságaira világít rá a Khelif körüli botrány
A legtöbb médium csúnyán megbukott a tényszerű, pártatlan híradás vizsgáján.
július 19., 15:30
A magyar média problémáira is rávilágít a szolnoki gyermekbántalmazás esete
Hiba volt, hogy a történtekről készült videó kikerült az internetre, de a média sem kezelte helyesen a gyermekbántalmazási esetet.
június 30., 10:20
Ezért nem létezhet ember nélkül mesterséges intelligencia
Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.
június 15., 11:38
A szakma a vízen is megállta a helyét - Képekben a Media Regatta
Íme első képeink az újjáélesztett Media Regattáról.
június 12., 14:01
„Kellenek az ilyen rendezvények” – így várják a versenyzők a pénteki Media Regattát
Verseny, kapcsolatépítés és összetartás: a 2024-es Media Regatta résztvevőit kérdeztük, hogy mit várnak a pénteki naptól.
május 15., 13:59
Nívódíjat kapott az Index.hu sportrovata
A Magyar Sportújságírók Szövetsége a szervezet kongresszusán az elnökség szakmai kitüntetésével díjazta a portál rovatát.
május 7., 14:44
A gyógyulás útjai: még mindig népszerű a Google-diagnózis?
A Publicis Groupe Hungary több kutatás segítségével vizsgálta meg a vény nélkül kapható gyógyszerekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat
május 3., 07:42
A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget
A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.
május 1., 08:08
A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelni a mormotákat
Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.
március 7., 07:16
Az elkövetkezendő öt év
Chris Stephenson a Contagious 2023-as évösszegzőjében osztotta meg gondolatait a média jövőjéről.
február 26., 06:05
Google vs. Repropress - Szerzői jogi törvények kérdése a célkeresztben
Évek óta egyre kiélezettebb a helyzet a technológiai óriáscégek tartalmakhoz fűződő jogosultságának kérdésében.
február 21., 13:30
Brit médiainnovátori díjat nyert a Mediaspace.global
Az Incze Kinga által alapított, brit cégként működő globális platformnak rövid időn belül ez a második elnyert díja.
február 20., 08:17
Zenei zsenialitás vagy tudatos márkaépítés? A Taylor Swift és az Azahriah sztori
A professzionális tervezésnek vagy a véletlenek összjátékának az eredménye, hogy ők vannak a csúcson?
február 13., 07:10
Gary Vaynerchuk nincstelenből lett a márkaépítés atyja
Az üzletember elsőként ismerte fel az internetben rejlő lehetőségeket.
február 12., 06:44
A nagytestvér mindent lát, hall és befolyásol
Megvizsgáltuk a big tech cégek piacra gyakorolt hatását.
/
2