Keresés

Nem jellemző a médiabuborék-jelenség Magyarországon az NMHH szerint

Az NMHH felmérése azt mutatja, hogy a hazai médiafogyasztók több oldalról tájékozódnak.

Moldván Ákos lett a One marketingkommunikációs és média vezetője

A több mint 15 éves tapasztalattal bíró szakember nevéhez számos sikeres kommunikációs stratégia, márkaépítési folyamat és termékbevezetés fűződik.

Rekordnyereménnyel tér vissza a TV2-re a 100 milliós játszma

Nagy sikerű formátumok térnek vissza a TV2 képernyőjére, többek között a 100 milliós játszma.

„Az AI számára szolgálunk forrásként″ – Oltyán József a Magyar Építők-modellről

Idén tízéves a Magyar Építők című online és print kiadvány, amely arra vállalkozott, hogy helyreállítsa az építőipar megtépázott hírnevét.

Mire képes az AI a médiafigyelésben? – Az OBSERVER tapasztalatai

Az OBSERVER tapasztalatai szerint az AI a médiafigyelésben is hasznos eszköz lehet, de vannak bizonyos korlátai: a szarkazmust például nem érti.

„Hasonló növekedés várható 2025-ben is″ – az MRSZ beszámolt a 2024-es év reklámköltéseiről

A média- és kommunikációs iparág immár reálértéken is pozitív változást mutatott. A médiatorta számait Novák Péterrel, az MRSZ elnökével értékeltük.

5 tudnivaló a retail mediáról – elindult a digitális reklám harmadik hulláma

A szegmensre fordított kampányköltések már áttörték a láthatóság határát, és folyamatosan nőnek. Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat.

5,5 millió magyar hallgat napi szinten rádiót: ezek a legnépszerűbb adók

A legfrissebb adatok azt mutatják, hogy a magyarok átlagosan napi 4 órán keresztül hallgatnak rádiót és márkahűségük magas fokú.

Digitális médiafogyasztási trendek Magyarországon: az Indexé a legnézettebb címlap

A januári adatok alapján az internetezők az Index címlapján töltik el napi átlagban a legtöbb időt a nyitóoldalak közül.

Ziegler Gábor: „Az online média aktív tartalomfogyasztást jelent, és ez ma egyedi”

Az internetezők tudatosan választanak, ezért minőségi tartalomra vágynak, de fontos az online téren kívül is megszólítani őket Ziegler Gábor szerint.

Tófalvy Tamás: "A Facebooknak nem az igazság, hanem a forgalomból származó üzleti haszon az elsődleges"

A legnagyobb közösségi oldal csapdába ejtette a magyar médiát: Facebook nélkül lehetetlen érvényesülni, ott pedig nagyon nehéz a médiakutató szerint.

Nem minden közügy, amiről a média beszámol: hiánypótló könyv jelent meg a bírósági joggyakorlatról

„A hírnév- és becsületvédelem joggyakorlata a polgári és büntetőjogban” címmel jelent meg az új kötet, amely az NMHH közreműködésével készült.

A kiadók is profitálhatnak az egyre növekvő állóvideó-formátum iránti igényből

Az álló formátumú videók összekötő kapcsot jelenthetnek a közösségi médiumok és a kiadványok között.

Csikesz Erika: "Piacvezető csatornaként a trendek és innovációk folyamatos figyelemmel kísérése elengedhetetlen"

Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési és digitális igazgatója a streaming térnyeréséről és a legnépszerűbb formátumokról is beszélt interjúnkban.

Másfél évtizede töretlen az álhír pályafutása: a cáfolat ezért maradt rejtve

A megalapozatlan tézisekre épülő teóriát neves tudósok cáfolták, azonban a tudományos reakciók sokkal kisebb médiavisszhangot kaptak.

Alkoholfüggőség a médiacirkusz porondján: ismét etikátlanul nyúl egy betegséghez a magyar sajtó

Egy magyar színész betegsége miatt került pellengérre: a média működésének problematikus mivoltára irányít figyelmet a jelenség.

A birodalom visszavág: így írja újra a média erőviszonyait Donald Trump Szűts Zoltán szerint

Szűts Zoltán, az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem dékánja szerint más viszonyok közé érkezett Trump, mint első elnökségénél.

Kihirdették a Média a Családért díj nyerteseit

Nagy József, a 24.hu riportere és Diós Judit, a Kossuth Rádió Vendég a háznál című műsorának riportja nyerte az idei Média a Családért díjat.

Kihirdették a Szabad Média Pályázat eredményét: 173 millió forint értékű támogatásról döntöttek

Döntés született az országos és helyi független média támogatására létrehozott Szabad Média Pályázat 3. felhívására benyújtott pályázatokról.

Se veled, se nélküled: a sajtó és a közösségi média toxikus kapcsolata

Sajtóbojkott, nem megfelelően működő AI-technológiák, folyamatos harc a fair szabályozásokért - így veszik el sajtó a social média útvesztőiben.