Keresés

szeptember 24., 14:00

Mit kezdhet a média és reklámipar a fogyasztók "tiktokizálódásával"?

A TikTok felfutása különösen fontos változásokat hoz a tartalomfogyasztás és a formátumpreferenciák terén.

szeptember 26., 06:46

Racionalizálhatja az online sajtó világát az AI a szakértő szerint

Milyen változásokat indíthat el az AI a magyar médiapiacon? Többek között erről kérdeztük Sólyom Balázst, a Trendency Online adatkezelési igazgatóját.

szeptember 8., 12:09

Mi köze a kutyáknak a Sparhoz vagy a MOL-hoz? Szponzorációs körkép az idei DOGZ Fesztivál és Konferenciáról

Megnéztük, hogy a különböző márkák milyen kitelepülésekkel érkeztek az ország legjelentősebb kutyás eseményére.

szeptember 6., 14:00

Ilyen volt az idei olimpia digitális visszhangja

A Trendency legújabb kutatása mélyreható elemzést nyújt arról, hogy a globális média hogyan reflektált a játékokra.

augusztus 8., 06:45

Imádja a média a klímaváltozást, de jó irány az apokalipszis?

„Klímaváltozás", „klímaválság“, "klímaégés". Amíg a megfelelő szavakat keressük, talán megfeledkezünk valami fontosabbról.

augusztus 6., 16:00

A magyar sajtó komoly szakmai hiányosságaira világít rá a Khelif körüli botrány

A legtöbb médium csúnyán megbukott a tényszerű, pártatlan híradás vizsgáján.

július 19., 15:30

A magyar média problémáira is rávilágít a szolnoki gyermekbántalmazás esete

Hiba volt, hogy a történtekről készült videó kikerült az internetre, de a média sem kezelte helyesen a gyermekbántalmazási esetet.

június 30., 10:20

Ezért nem létezhet ember nélkül mesterséges intelligencia

Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.

június 15., 11:38

A szakma a vízen is megállta a helyét - Képekben a Media Regatta

Íme első képeink az újjáélesztett Media Regattáról.

június 12., 14:01

„Kellenek az ilyen rendezvények” – így várják a versenyzők a pénteki Media Regattát

Verseny, kapcsolatépítés és összetartás: a 2024-es Media Regatta résztvevőit kérdeztük, hogy mit várnak a pénteki naptól.

május 15., 13:59

Nívódíjat kapott az Index.hu sportrovata

A Magyar Sportújságírók Szövetsége a szervezet kongresszusán az elnökség szakmai kitüntetésével díjazta a portál rovatát.

május 7., 14:44

A gyógyulás útjai: még mindig népszerű a Google-diagnózis?

A Publicis Groupe Hungary több kutatás segítségével vizsgálta meg a vény nélkül kapható gyógyszerekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat

május 3., 07:42

A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget

A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.

május 1., 08:08

A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelni a mormotákat

Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.

március 7., 07:16

Az elkövetkezendő öt év

Chris Stephenson a Contagious 2023-as évösszegzőjében osztotta meg gondolatait a média jövőjéről.

február 26., 06:05

Google vs. Repropress - Szerzői jogi törvények kérdése a célkeresztben

Évek óta egyre kiélezettebb a helyzet a technológiai óriáscégek tartalmakhoz fűződő jogosultságának kérdésében.

február 21., 13:30

Brit médiainnovátori díjat nyert a Mediaspace.global

Az Incze Kinga által alapított, brit cégként működő globális platformnak rövid időn belül ez a második elnyert díja.

február 20., 08:17

Zenei zsenialitás vagy tudatos márkaépítés? A Taylor Swift és az Azahriah sztori

A professzionális tervezésnek vagy a véletlenek összjátékának az eredménye, hogy ők vannak a csúcson?

február 13., 07:10

Gary Vaynerchuk nincstelenből lett a márkaépítés atyja

Az üzletember elsőként ismerte fel az internetben rejlő lehetőségeket.

február 12., 06:44

A nagytestvér mindent lát, hall és befolyásol

Megvizsgáltuk a big tech cégek piacra gyakorolt hatását.