Keresés

Tizenkétszeres növekedés öt év alatt – Bozsik Dóra az influenszer marketing eredményeiről

Hogyan változott az influenszerek megítélése az elmúlt 20 évben és miért költenek rájuk 12 milliárd forintot a magyar piacon?

Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken

A Heineken szpotjában a kihalt utcákon kóborló influenszereknek már-már poszt-apokaliptikus hangulata van, pedig csak mindenki betért a bárba.

Itt az új influenszerlista: a TheVR triplázott, Dancsó visszatért

Sokan megőrizték a helyüket a listán, az újoncok főként a TikTokról érkeztek.

Influenszerképző kampuszba invesztál a FOX

A Fox olyan tehetséges tartalomgyártókat szeretne felfedezni, akikre a jövőben új franchiseokat építhet.

Schumacher Vanda: "Az AI-influenszerek legnagyobb előnye, hogy brand safe tartalmat jelentenek"

Schumacher Vanda AI tartalomgyártó szerint az AI-influenszerek egyik nagy előnye, hogy nem állítanak elő nemkívánatos tartalmakat.

A vállalati vezető, mint belső influenszer – Barathi Tamást kérdeztük a belső kommunikáció új trendjéről

Miért jobb, ha a vállalati vezető nemcsak támogatja a belső kommunikációt, hanem részt is vesz benne?

Oktatási és karrierépítési témákban is segít Dani, az első magyar AI-influenszer

Dani nemcsak előad, hanem kérdez és reagál is a visszajelzésekre, így új szintre emeli a kapcsolatot a felhasználókkal.

Kiemelten ellenőrzi idén a gyermekeket és fiatalkorúakat célzó reklámokat az NKFH

A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) az influenszerek reklámtevékenységét is vizsgálja.

Az influenszer nem hangosan kiabáló kofa – Forgács Mariannt kérdeztük a közösségi média trendjeiről

A Be Social társalapítója a MediaFuture-nek elmondta, mennyire fontos a stratégia, a B-tervek megléte a social mediában.

Rosszat tesz a közösségi média a kreatíviparnak a Szex és New York írója szerint

Candace Bushnell a MediaFuture-nek beszélt arról, hogy az eredetiséggel nehezebb sikert elérni a közösségi médiában.

Vajon ki lesz az év hazai tartalomgyártója?

Még ma éjfélig lehet szavazni a kedvencekre, utána a szakmai zsűri következik.

Idén is díjazzák a legjobb tartalomgyártókat - érkezik a Creator Awards

A tavalyi gála sikerét követően idén ősszel ismét az influenszereké a főszerep.

Mit tanulhatunk a Marc Jacobs influenszer-botrányából?

A luxusmárka csúnyán pórul járt az influenszermarketinggel.

Akár 5 millió forintot is fizetnek a magyar influenszereknek egyetlen hirdetésért

Szakemberek szerint az influenszerek díjazását tekintve Nyugat-Európához képest nagyon le vagyunk maradva.

Belső influenszerekkel erősíti jelenlétét a Rossmann a TikTokon

A Rossmann bolti dolgozói immár influenszerként is képviselik a márkát a TikTok platformon.

Ők a legbefolyásosabb hazai LinkedIn influenszerek

A Favikon rangsora alapján megszületett a legbefolyásosabb hazai LinkedIn influenszerek toplistája.

Megvan a lista: ők a legjobb hazai tartalomgyártók

A közönség és a szakmai zsűri döntött a jelöltek sorsáról.

Van valami, amiben feltűnően hasonlítanak egymáshoz a virtuális bemondók

Egyre több virtuális influenszer jelenik meg a médiában is például bemondói, műsorvezetői szerepben.

Keresztessy Zoltán: "Valószínűleg nálunk is lesz egy virtuálisinfluenszer-hullám"

Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.

Ezek lesznek a 2024-es influenszer marketing trendek

Egyre nagyobb jelentősége lesz a mesterséges intelligenciának, az affliliate marketingnek, a multiplatform terjeszkedésnek és még sok minden másnak is