MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Tizenkétszeres növekedés öt év alatt – Bozsik Dóra az influenszer marketing eredményeiről
Hogyan változott az influenszerek megítélése az elmúlt 20 évben és miért költenek rájuk 12 milliárd forintot a magyar piacon?
Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A Heineken szpotjában a kihalt utcákon kóborló influenszereknek már-már poszt-apokaliptikus hangulata van, pedig csak mindenki betért a bárba.
Itt az új influenszerlista: a TheVR triplázott, Dancsó visszatért
Sokan megőrizték a helyüket a listán, az újoncok főként a TikTokról érkeztek.
Influenszerképző kampuszba invesztál a FOX
A Fox olyan tehetséges tartalomgyártókat szeretne felfedezni, akikre a jövőben új franchiseokat építhet.
Schumacher Vanda: "Az AI-influenszerek legnagyobb előnye, hogy brand safe tartalmat jelentenek"
Schumacher Vanda AI tartalomgyártó szerint az AI-influenszerek egyik nagy előnye, hogy nem állítanak elő nemkívánatos tartalmakat.
A vállalati vezető, mint belső influenszer – Barathi Tamást kérdeztük a belső kommunikáció új trendjéről
Miért jobb, ha a vállalati vezető nemcsak támogatja a belső kommunikációt, hanem részt is vesz benne?
Oktatási és karrierépítési témákban is segít Dani, az első magyar AI-influenszer
Dani nemcsak előad, hanem kérdez és reagál is a visszajelzésekre, így új szintre emeli a kapcsolatot a felhasználókkal.
Kiemelten ellenőrzi idén a gyermekeket és fiatalkorúakat célzó reklámokat az NKFH
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) az influenszerek reklámtevékenységét is vizsgálja.
Az influenszer nem hangosan kiabáló kofa – Forgács Mariannt kérdeztük a közösségi média trendjeiről
A Be Social társalapítója a MediaFuture-nek elmondta, mennyire fontos a stratégia, a B-tervek megléte a social mediában.
Rosszat tesz a közösségi média a kreatíviparnak a Szex és New York írója szerint
Candace Bushnell a MediaFuture-nek beszélt arról, hogy az eredetiséggel nehezebb sikert elérni a közösségi médiában.
Vajon ki lesz az év hazai tartalomgyártója?
Még ma éjfélig lehet szavazni a kedvencekre, utána a szakmai zsűri következik.
Idén is díjazzák a legjobb tartalomgyártókat - érkezik a Creator Awards
A tavalyi gála sikerét követően idén ősszel ismét az influenszereké a főszerep.
Mit tanulhatunk a Marc Jacobs influenszer-botrányából?
A luxusmárka csúnyán pórul járt az influenszermarketinggel.
Akár 5 millió forintot is fizetnek a magyar influenszereknek egyetlen hirdetésért
Szakemberek szerint az influenszerek díjazását tekintve Nyugat-Európához képest nagyon le vagyunk maradva.
Belső influenszerekkel erősíti jelenlétét a Rossmann a TikTokon
A Rossmann bolti dolgozói immár influenszerként is képviselik a márkát a TikTok platformon.
Ők a legbefolyásosabb hazai LinkedIn influenszerek
A Favikon rangsora alapján megszületett a legbefolyásosabb hazai LinkedIn influenszerek toplistája.
Megvan a lista: ők a legjobb hazai tartalomgyártók
A közönség és a szakmai zsűri döntött a jelöltek sorsáról.
Van valami, amiben feltűnően hasonlítanak egymáshoz a virtuális bemondók
Egyre több virtuális influenszer jelenik meg a médiában is például bemondói, műsorvezetői szerepben.
Keresztessy Zoltán: "Valószínűleg nálunk is lesz egy virtuálisinfluenszer-hullám"
Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.
Ezek lesznek a 2024-es influenszer marketing trendek
Egyre nagyobb jelentősége lesz a mesterséges intelligenciának, az affliliate marketingnek, a multiplatform terjeszkedésnek és még sok minden másnak is
/
2