Keresés

Podcast

2024 július 9.

Varga-Szilágyi Zsolt: „Az influenszermarketinggel mindenki jól jár”

Márton Szabolcs a Post For Rent, Magyarország legnagyobb influenszer ügynökségének kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.

2024 július 8.

Mindegy, milyen statisztikát nézünk, Szoboszlai a legértékesebb

A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.

2024 július 6.

Így alakul át a luxusmárkák piaca

Komoly fejtörést jelent a luxuscikk-piacon, hogy a prémium márkák hogyan szolgálják ki a felső kategóriás ügyfeleket és érjék el az új fogyasztókat.

2024 július 5.

A reakcióvideók ereje: miért szeretjük nézni, ahogy mások videókat néznek?

A tartalomgyártók és brandek is egyre inkább felismerik a reakcióvideókban rejlő potenciált.

2024 július 4.

„Válj függővé!” – Meddig mehet el egy energiaital hirdetés?

Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.

2024 július 3.

A színház nem mosópor - de eladni vajon ugyanúgy kell?

Szakértők segítségével jártuk körbe, milyen a színházi marketing a digitális világban.

2024 július 2.

Bánhegyi Zsófia: „Önkritikusnak kell lennünk ahhoz, hogy fejlődhessünk”

Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával beszélgettünk.

2024 július 1.

Ezek lesznek a 2024-es influenszer marketing trendek

Egyre nagyobb jelentősége lesz a mesterséges intelligenciának, az affliliate marketingnek, a multiplatform terjeszkedésnek és még sok minden másnak is

2024 június 30.

Ezért nem létezhet ember nélkül mesterséges intelligencia

Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.

2024 június 29.

Parafa táblától a TikTokig – Bendl Mátyás és a 20 éves Iskolamarketing

Mi a TikTok titka? A POME alapító ügyvezetője két évtizede töretlenül juttatja el a cégek üzeneteit a fiatalokhoz.

2024 június 28.

A videóhirdetések térnyerése: ezt mutatják a globális és helyi trendek

A videó formátumú hirdetések népszerűsége töretlen mind a hirdetők, mind a fogyasztók körében.

2024 június 27.

Kommunikációs igazgatót választott az Indamedia

A felsővezetői pozíciót mostantól Kiss Zsuzska tölti be.

Kihirdették a PREXA 2024 nyerteseit

Az MPRSZ célja ebben az évben is az volt, hogy kiemelje és díjazza a kommunikációs iparág példaértékű megoldásait.

„A reptér hazatért” – változóban az airport kommunikációja?

Ismét a magyar állam a Budapest Airport Zrt. többségi tulajdonosa. Mit jelenthet ez a márka kommunikációja szempontjából?

2024 június 26.

Gasztroiránytű készült a Balatonhoz: könnyen hozzájuthat bárki

300 atombiztos tippel érkezik a balatoni gasztrokalauz, az újságárusoknál már megtalálható.

Palcsó Sára: himi-huminak tartotta a marketinget, majd a legnagyobb márkákat vitte sikerre

A marketingszakember, aki elérte, hogy a Baba egy teljes termékcsaládot jelentsen, és még az Unicumot is megfiatalította.

2024 június 25.

Turóczi András: „Nem győzni kell, hanem versenyképesnek maradni”

A globális platformokkal nem könnyű felvenni a versenyt, de nem lehetetlen.

2024 június 24.

Cannes Lions 2024 – ezek az alkotások vitték haza a nagydíjat

Íme, melyek voltak azok az alkotások, amelyek a legrangosabb díjat vihették haza az idei Cannes Lions-ról.

2024 június 23.

Ezért fontosak a divatkiállítások és márkamúzeumok

Nemcsak a brandeket, hanem a településeket is húzzák magukkal

2024 június 22.

Repair Café: egy hely, ami a jövőbe mutat

A közösségi szerelde gondolata egy holland modellprogramból indult, most hazánkban is virágzik.

2024 június 21.

Az Alfa-generáció jobban érti az emojikat, mint a valódi érzéseket

Bereczki Enikő generációkutató szerint a jelenlegi fiataloknak kihívást jelentenek a társas kapcsolatok, és állandóan a YouTube-on lógnak.

2024 június 20.

Újabb magyar sikerek a Cannes Lions idei díjátadóján

A magyar kreatív csapatok kiemelkedő teljesítménye egyértelmű.

Harc a figyelemért - beköszöntött a sludge content kora?

A fiatalok médiafogyasztási szokásainak következményeként a sludge content egyre nagyobb tért hódít.

Kerülj képbe a mesterséges intelligencia áttöréseivel

Komoly piaci hátrányba kerülhet az, aki nem tart lépést.

2024 június 19.

Csikesz Erika – Igent mondott a gyakornokságra, ma csúcsvezető a TV2-nél

A TV2 Média Csoport értékesítési és digitális igazgatójának története arról mesél, hogy néha megéri komfortzónán kívül létezni.