Sajtómunkásokból világsztárok: így válhattak magazinszerkesztők globális hírességgé
Vajon mi lehetett a sikerük titka?
Vajon mi lehetett a sikerük titka?
Márton Szabolcs a Post For Rent, Magyarország legnagyobb influenszer ügynökségének kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.
A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.
Komoly fejtörést jelent a luxuscikk-piacon, hogy a prémium márkák hogyan szolgálják ki a felső kategóriás ügyfeleket és érjék el az új fogyasztókat.
A tartalomgyártók és brandek is egyre inkább felismerik a reakcióvideókban rejlő potenciált.
Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.
Szakértők segítségével jártuk körbe, milyen a színházi marketing a digitális világban.
Az incidens komoly etikai kérdéseket vet fel.
Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával beszélgettünk.
Egyre nagyobb jelentősége lesz a mesterséges intelligenciának, az affliliate marketingnek, a multiplatform terjeszkedésnek és még sok minden másnak is
Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.
Mi a TikTok titka? A POME alapító ügyvezetője két évtizede töretlenül juttatja el a cégek üzeneteit a fiatalokhoz.
A videó formátumú hirdetések népszerűsége töretlen mind a hirdetők, mind a fogyasztók körében.
A Mobilfox-sztori a modern brandépítés mintapéldája.
A felsővezetői pozíciót mostantól Kiss Zsuzska tölti be.
Az MPRSZ célja ebben az évben is az volt, hogy kiemelje és díjazza a kommunikációs iparág példaértékű megoldásait.
Ismét a magyar állam a Budapest Airport Zrt. többségi tulajdonosa. Mit jelenthet ez a márka kommunikációja szempontjából?
300 atombiztos tippel érkezik a balatoni gasztrokalauz, az újságárusoknál már megtalálható.
A marketingszakember, aki elérte, hogy a Baba egy teljes termékcsaládot jelentsen, és még az Unicumot is megfiatalította.
A Microsoft szerint így alakul át a munka világa.
A globális platformokkal nem könnyű felvenni a versenyt, de nem lehetetlen.
Íme, melyek voltak azok az alkotások, amelyek a legrangosabb díjat vihették haza az idei Cannes Lions-ról.
A csatorna elhatárolódott a történtektől.
Nemcsak a brandeket, hanem a településeket is húzzák magukkal
A közösségi szerelde gondolata egy holland modellprogramból indult, most hazánkban is virágzik.
Bereczki Enikő generációkutató szerint a jelenlegi fiataloknak kihívást jelentenek a társas kapcsolatok, és állandóan a YouTube-on lógnak.
A magyar kreatív csapatok kiemelkedő teljesítménye egyértelmű.
A fiatalok médiafogyasztási szokásainak következményeként a sludge content egyre nagyobb tért hódít.
Komoly piaci hátrányba kerülhet az, aki nem tart lépést.
A TV2 Média Csoport értékesítési és digitális igazgatójának története arról mesél, hogy néha megéri komfortzónán kívül létezni.