Keresés

Podcast

Minden második magyar fiatal kapott már fenyegetést: itt tartunk az online zaklatás elleni küzdelemben

Az online tér és különösen a közösségi média tág teret enged az agressziónak, a bántalmazók pedig számos jellemzőt kihasználhatnak.

2024 augusztus 2.

Marketinges vagy és munkát keresel? Nem biztos, hogy segít a profilképkeret

Megosztja a szakembereket a LinkedIn újítása, amellyel mindenkinek a tudtára adhatjuk, hogy munkát keresünk.

2024 augusztus 1.

A Post For Rent immár PFR Groupként működik tovább

A Post For Rent immár PFR Groupként működik tovább.

2024 július 31.

Mit tanulhatunk a Marc Jacobs influenszer-botrányából?

A luxusmárka csúnyán pórul járt az influenszermarketinggel.

2024 július 30.

Farkas Zsolt: „A user-generated contenté a jövő”

Exkluzív videocast-sorozatunk záró epizódja is igen tanulságos.

2024 július 29.

A tökéletes autóreklám, amiben nincs is autó

A Mercedes zseniális ötlete garantáltan emlékezetes marad.

2024 július 28.

Elképesztőek a Google negyedéves pénzügyi eredményei

A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.

2024 július 27.

A Magyar Paralimpiai Csapatért kampányol az Eisberg

A salátával a vásárlók a hazai sportolókat támogathatják.

2024 július 26.

„Hétfőn margarint adunk el, kedden lakást, szerdán munkáltatói márkát” – a Noguchi az Év Ügynöksége

A PREXA díjátadón az Év Ügynöksége címet elnyert Noguchi ügyvezető partnerei, Szántó Dániel és Szántó Balázs árulták el sikerük titkát.

2024 július 25.

Három tv-csatornát is büntetne a Médiatanács

Az NMHH a külföldi társhatóságokhoz fordult.

2024 július 24.

Szexuális erőszak az interneten streamelve: érthetetlen hibát követett el az RTL

A VV Giadával erőszakoskodó VV Dzsigerit kizárták, de az interneten közvetítették az eseményt: senki nem avatkozott közbe.

Szakértő figyelmeztet egy hibára, amivel komoly piaci hátrányba kerülhetnek a brandek

Apróságnak tűnhet, de hosszútávon problémákat okozhat.

2024 július 23.

Márton Szabolcs: „A médiának van mire készülni”

Videocast-sorozatunk bónusz epizódjában műsorvezetőnk került a mikrofon túloldalára.

2024 július 22.

„Azt sem tudtam, mit veszek át, aztán mondták, ez a fődíj” – interjú Varró Gabriellával PREXA-fődíjas kampányáról

A PREXA-fődíjjal jutalmazott kampány egy civil szervezet munkáját segíti: kihívásokkal teli, forrásokban szegény környezetben kreatív Varró Gabriella.

2024 július 21.

Álhírek tesznek keresztbe a világmárkáknak

Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.

2024 július 20.

Kinek jár a jogdíj a mesterséges intelligencia komponálta dal után?

Nem egységes a szabályozás a világon, ezért szakértővel igyekeztünk kibogozni, hogy ki kapja végül a pénzt.

2024 július 19.

A magyar média problémáira is rávilágít a szolnoki gyermekbántalmazási eset

Hiba volt, hogy a történtekről készült videó kikerült az internetre, de a média sem kezelte helyesen a gyermekbántalmazási esetet.

Földi Kata: „Rengeteg a kiaknázatlan terület a mérések terén”

A DKT működéséért felelős Egységes Digitális Mérésért Egyesület elnökségi tagját kérdeztük a közönségmérés helyzetéről, fontosságáról és jövőjéről.

2024 július 18.

Stratégiai együttműködést kötött Az Év Irodája Kft. és az Indamedia

A megállapodás keretein belül a médiacsoport részesedést is vásárolt.

2024 július 17.

Guttengéber Csaba: „Fontos, hogy a hirdetők megbízható médiaszolgáltatást kapjanak”

Az Atmedia ügyvezető igazgatójával Márton Szabolcs beszélgetett.

2024 július 16.

Az ÖRT szerint minden reklám aggályos, amely függésre biztat

Az Önszabályozó Reklám Testület egyetért a Magyar Reklámszövetség álláspontjával.

2024 július 15.

Ilyennek kell lennie egy jó reklámnak

Különösen a Z-generációnak vannak nagyon konkrét elképzelései arról, mi kell egy reklámba.

2024 július 13.

Újságok a 20. században: képes kalandozás a nyomtatott sajtó hőskorában

Galériában mutatjuk meg, hogyan és mit olvastak a nyomtatott sajtótermékeket vásárlók a huszadik században.

2024 július 12.

A nemek közötti bérkülönbségek észrevétlenül rombolják a vállalatokat

Ezzel a problémával szinte minden ügynökség küzd – pedig van rá megoldás.

2024 július 11.

2024 július 10.

2024 július 9.

Varga-Szilágyi Zsolt: „Az influenszermarketinggel mindenki jól jár”

Márton Szabolcs a Post For Rent, Magyarország legnagyobb influenszer ügynökségének kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.

2024 július 8.

Mindegy, milyen statisztikát nézünk, Szoboszlai a legértékesebb

A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.

2024 július 6.

Így alakul át a luxusmárkák piaca

Komoly fejtörést jelent a luxuscikk-piacon, hogy a prémium márkák hogyan szolgálják ki a felső kategóriás ügyfeleket és érjék el az új fogyasztókat.

2024 július 5.

A reakcióvideók ereje: miért szeretjük nézni, ahogy mások videókat néznek?

A tartalomgyártók és brandek is egyre inkább felismerik a reakcióvideókban rejlő potenciált.