Minden második magyar fiatal kapott már fenyegetést: itt tartunk az online zaklatás elleni küzdelemben
Az online tér és különösen a közösségi média tág teret enged az agressziónak, a bántalmazók pedig számos jellemzőt kihasználhatnak.
Az online tér és különösen a közösségi média tág teret enged az agressziónak, a bántalmazók pedig számos jellemzőt kihasználhatnak.
Megosztja a szakembereket a LinkedIn újítása, amellyel mindenkinek a tudtára adhatjuk, hogy munkát keresünk.
A Post For Rent immár PFR Groupként működik tovább.
A luxusmárka csúnyán pórul járt az influenszermarketinggel.
Exkluzív videocast-sorozatunk záró epizódja is igen tanulságos.
A Mercedes zseniális ötlete garantáltan emlékezetes marad.
A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.
A salátával a vásárlók a hazai sportolókat támogathatják.
A PREXA díjátadón az Év Ügynöksége címet elnyert Noguchi ügyvezető partnerei, Szántó Dániel és Szántó Balázs árulták el sikerük titkát.
A VV Giadával erőszakoskodó VV Dzsigerit kizárták, de az interneten közvetítették az eseményt: senki nem avatkozott közbe.
Apróságnak tűnhet, de hosszútávon problémákat okozhat.
Videocast-sorozatunk bónusz epizódjában műsorvezetőnk került a mikrofon túloldalára.
A PREXA-fődíjjal jutalmazott kampány egy civil szervezet munkáját segíti: kihívásokkal teli, forrásokban szegény környezetben kreatív Varró Gabriella.
Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.
Nem egységes a szabályozás a világon, ezért szakértővel igyekeztünk kibogozni, hogy ki kapja végül a pénzt.
Hiba volt, hogy a történtekről készült videó kikerült az internetre, de a média sem kezelte helyesen a gyermekbántalmazási esetet.
A DKT működéséért felelős Egységes Digitális Mérésért Egyesület elnökségi tagját kérdeztük a közönségmérés helyzetéről, fontosságáról és jövőjéről.
A megállapodás keretein belül a médiacsoport részesedést is vásárolt.
Az Atmedia ügyvezető igazgatójával Márton Szabolcs beszélgetett.
Az Önszabályozó Reklám Testület egyetért a Magyar Reklámszövetség álláspontjával.
Különösen a Z-generációnak vannak nagyon konkrét elképzelései arról, mi kell egy reklámba.
Galériában mutatjuk meg, hogyan és mit olvastak a nyomtatott sajtótermékeket vásárlók a huszadik században.
Ezzel a problémával szinte minden ügynökség küzd – pedig van rá megoldás.
Mutatjuk, mi ez, és miért hasznos.
Vajon mi lehetett a sikerük titka?
Márton Szabolcs a Post For Rent, Magyarország legnagyobb influenszer ügynökségének kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.
A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.
Komoly fejtörést jelent a luxuscikk-piacon, hogy a prémium márkák hogyan szolgálják ki a felső kategóriás ügyfeleket és érjék el az új fogyasztókat.
A tartalomgyártók és brandek is egyre inkább felismerik a reakcióvideókban rejlő potenciált.