Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a Media Regatta helyszíni stúdiójában beszélgetett Márton Szabolcs vitorlázásról, szakmáról, a vállalat megújulásáról és a sportfogadásról.
Az újjáéledt Media Regatta nemcsak arra adott remek alkalmat, hogy a szakmabeliek eltölthessenek egy kötetlen, közös napot, hanem arra is, hogy a résztvevőkkel mélyrehatóbban is beszélgethessünk egy kicsit. Az esemény helyszínén készült exkluzív videocast-sorozatunk első részében Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával ültünk le.
FOLYAMATOS FEJLŐDÉS
Bánhegyi Zsófia a vitorlázás iránti szeretete mellett arról is mesélt, mennyit változott az élete és karrierje, amióta a Szerencsejáték csapatát erősíti.
„Marketingesként negyven ember volt alattam, kereskedelmi igazgatóként 1200”
– mondta a szakember, aki elárulta, hogy egy olyan átalakulási folyamatot indítottak el a vállalat kereskedelmi területén, amely alapjaiban változtatja meg azt, hogyan közelítik meg a játékosokat mind a retailben, mind digitálisan.
Bánhegyi Zsófia arról is részletesen mesélt, hogy a Szerencsejáték Zrt. milyen digitális fejlesztésekre készül, és arra is kitért, hogy különösen a sportfogadás területén milyen kihívásokkal kell szembenézniük a nyári nagy sportesemények kapcsán.
Top vezető, nő, anya
A beszélgetésben a szakma mellett szó esett a magánélet kihívásairól is. Bár Bánhegyi Zsófia leszögezte, hogy tudatosan nem oszt meg sok információt a privát életéről a közösségi médiában sem, elismerte, hogy a női vezetőknek nincs könnyű dolguk a munka-magánélet egyensúly megteremtésében.
Nézd, hallgasd meg a teljes adást:
Kattints ide, és olvasd el a Media Regatta 2024-ről készült összefogalónkat!