Keresés

november 20., 06:46

Félrement üzenetek: ezért kell nagyon alaposan ismerniük a hirdetőknek a célpiacot

A globális központokból irányított kampányok korában különösen fontos, hogy a hirdetők jól ismerjék a célpiac rezdüléseit.

június 25., 10:00

Turóczi András: „Nem győzni kell, hanem versenyképesnek maradni”

A globális platformokkal nem könnyű felvenni a versenyt, de nem lehetetlen.

június 11., 14:28

Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?

A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.

május 10., 13:43

Megugrottak a Reddit hirdetési bevételei

A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.

március 8., 09:34

A márkák 2023-ban közel 4 milliárd dollárt költöttek TikTok hirdetésekre

Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.

január 24., 06:41

Így végezték ki minden idők egyik legikonikusabb közösségi oldalát

Főhős helyett látszólag Elon Musk lett a gonosz mostoha a Twitter történetében.