MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
november 20., 06:46
Félrement üzenetek: ezért kell nagyon alaposan ismerniük a hirdetőknek a célpiacot
A globális központokból irányított kampányok korában különösen fontos, hogy a hirdetők jól ismerjék a célpiac rezdüléseit.
június 25., 10:00
Turóczi András: „Nem győzni kell, hanem versenyképesnek maradni”
A globális platformokkal nem könnyű felvenni a versenyt, de nem lehetetlen.
június 11., 14:28
Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?
A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.
május 10., 13:43
Megugrottak a Reddit hirdetési bevételei
A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.
március 8., 09:34
A márkák 2023-ban közel 4 milliárd dollárt költöttek TikTok hirdetésekre
Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.
január 24., 06:41
Így végezték ki minden idők egyik legikonikusabb közösségi oldalát
Főhős helyett látszólag Elon Musk lett a gonosz mostoha a Twitter történetében.