MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Két magyar ügynökség a TOP 100-ban – Kijött a The Drum 2025-ös rangsora
A The Drum The World Creative Rankings nevű toplistáján a VML Hungary és a DDB Budapest is szerepel.
A hirdetők meglepő vakfoltjára világít rá egy kutatás
Egy fontos célcsoport következetesen a márkák radarja alatt marad.
Turóczi András: „Nem győzni kell, hanem versenyképesnek maradni”
A globális platformokkal nem könnyű felvenni a versenyt, de nem lehetetlen.
Világszerte jönnek a reklámok a Threadsre
A hirdetések széleskörű bevezetése új lehetőségeket nyit meg a hirdetők számára és potenciálisan növeli a Meta bevételeit.
Félrement üzenetek: ezért kell nagyon alaposan ismerniük a hirdetőknek a célpiacot
A globális központokból irányított kampányok korában különösen fontos, hogy a hirdetők jól ismerjék a célpiac rezdüléseit.
Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?
A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.
Megugrottak a Reddit hirdetési bevételei
A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.
Így végezték ki minden idők egyik legikonikusabb közösségi oldalát
Főhős helyett látszólag Elon Musk lett a gonosz mostoha a Twitter történetében.
A márkák 2023-ban közel 4 milliárd dollárt költöttek TikTok hirdetésekre
Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.