Keresés

Két magyar ügynökség a TOP 100-ban – Kijött a The Drum 2025-ös rangsora

A The Drum The World Creative Rankings nevű toplistáján a VML Hungary és a DDB Budapest is szerepel.

A hirdetők meglepő vakfoltjára világít rá egy kutatás

Egy fontos célcsoport következetesen a márkák radarja alatt marad.

Turóczi András: „Nem győzni kell, hanem versenyképesnek maradni”

A globális platformokkal nem könnyű felvenni a versenyt, de nem lehetetlen.

Világszerte jönnek a reklámok a Threadsre

A hirdetések széleskörű bevezetése új lehetőségeket nyit meg a hirdetők számára és potenciálisan növeli a Meta bevételeit.

Félrement üzenetek: ezért kell nagyon alaposan ismerniük a hirdetőknek a célpiacot

A globális központokból irányított kampányok korában különösen fontos, hogy a hirdetők jól ismerjék a célpiac rezdüléseit.

Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?

A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.

Megugrottak a Reddit hirdetési bevételei

A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.

Így végezték ki minden idők egyik legikonikusabb közösségi oldalát

Főhős helyett látszólag Elon Musk lett a gonosz mostoha a Twitter történetében.

A márkák 2023-ban közel 4 milliárd dollárt költöttek TikTok hirdetésekre

Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.