MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Pőcze Balázs: "Az adat nemcsak inspirál, de vissza is igazol"
Pőcze Balázs, a Mito Creative kreatívigazgatója szerint az igazán erős kampányok nemcsak intuitívak, hanem jól kalibráltak is.
Friss nézettségi adatok: Ferenc pápa halála átrendezte a toplistákat
Ferenc pápa halála és búcsúztatója nagyon sok embert érdekelt, de a legnézettebb műsor továbbra is A nagy duett.
5,5 millió magyar hallgat napi szinten rádiót: ezek a legnépszerűbb adók
A legfrissebb adatok azt mutatják, hogy a magyarok átlagosan napi 4 órán keresztül hallgatnak rádiót és márkahűségük magas fokú.
Tatár István: „A lokális piacra gyártott prémium tartalom jobban megragadja a felhasználót"
Tatár Istvánnal generációs tévhiteket cáfoltunk meg, és arról beszélgettünk, mikor van létjogosultsága a lokális médiaköltésnek a globálissal szemben.
Az adathiány a legnagyobb akadálya a személyre szabott vásárlói élmények kialakításának
Az EY tanulmánya szerint az adathiány jelenti a legnagyobb akadályát, hogy a magyar vállalatok személyre szabott ajánlatokat nyújtsanak ügyfeleiknek.
Friss nézettségi adatok: a Kincsvadászok a legnépszerűbb tévéműsor
Hétről-hétre növekszik a TV2 műtárgy-kereskedő showjának nézettsége, miközben az RTL-en párhuzamosan futó Pokoli rokonok visszaesést mutat.
Friss nézettségi adatok: hétköznap a TV2, hétvégén az RTL vezet
A Kiképzéssel és az egyre népszerűbb Kincsvadászokkal a TV2 átvette a vezetést a hétköznapokon az RTL-től.
Különleges adatokra vonatkozó jogot sérthetett a sajtó Révész Zsuzsa halálának híre kapcsán
Révész Zsuzsa halálhíre sokakat megrázott, a sajtó pedig sorra szállította az eset újabb és újabb körülményeiről szóló beszámolókat.
Így kerülhetnek az adataink a titkosszolgálatok kezébe
Az utóbbi időben felmerült az aggodalom, hogy a hirdetésvásárlási folyamat bizonyos lépései visszaélésekre adnak alkalmat.
A Netflix nem közöl többé előfizetői statisztikát
Az elégedettség mércéjének és a platform jövőbeli üzleti mutatójának a cég mostantól a felhasználók elkötelezettségét tekinti.
A Dívány lett a harmadik legolvasottabb online női magazin
A portál 2023-ban több területen is kipróbálta magát, ennek pedig látható eredménye lett; bekerült a TOP3 legolvasottabb női kiadvány közé.
Megérkeztek a legfrissebb nézettségi adatok: ez most a legnépszerűbb tévéműsor
A legnézettebb tévéműsorra a teljes lakosság körében 758 ezren voltak kíváncsiak.
Rejtett összefüggések is kiolvashatók a bevásárlási adatainkból
Hatalmas tudás és hatalom rejlik a kiskereskedelmi hálózatok által gyűjtott bevásárlási adatokban.
Megugrottak a Reddit hirdetési bevételei
A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.
Google Exkluzív – Eliminált cookie-k, avagy eljött a predikció kora
A Google Magyarország Industry Managere a MediaFuture kérésére választ adott az év legtöbbeket foglalkoztató kérdésére: Mi vár ránk a cookie-k után?