MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
június 11., 14:28
Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?
A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.
május 30., 14:24
Az RTL Magyarország óriási árbevétellel zárta a 2023-as évet
A médiavállalat az RTL Group hosszútávú üzleti stratégiája mentén 2023-ban jelentős befektetéseket eszközölt mind lineáris, mind digitális területen.
május 22., 13:33
A Bosch működésében is egyre nagyobb szerepet játszik az AI jelenléte
A vállalat az oktatási együttműködéseiben is meghatározó jelenlétet szán a mesterséges intelligenciának.
május 10., 13:43
Megugrottak a Reddit hirdetési bevételei
A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.
április 15., 13:36
Ellenszélben is hasít a TikTok
A gazdasági nehézségek ellenére a TikTokot tulajdonló ByteDance hatvan százalékkal növelte profitját.
április 9., 10:33
A hirdetési bevételek versenyében a Meta legyőzte a Google-t
Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.
március 21., 10:06
Kiderült, hogy mennyit fizet a Spotify az előadóknak
A zenei streaming platform 2023-ban 9 milliárd dollárt költött a jogdíjakra, ezzel a legnagyobb éves kifizetést érte el az összes zeneipari cég közül.
március 14., 12:05
Három évtized óta először veszteséges az Adidas
Ennek ellenére az eredmények még így is jobbak lettek a vártnál, ugyanis a márka számított a nehéz évre.