Keresés

Varjassy Dóra: "Egyre nehezebb felhasználói tartalmak gyártására bírni a fogyasztókat"

A felhasználói tartalmakkal kapcsolatos trendekről Varjassy Dórát, a Republic content group headét kérdeztük.

A TikTok felvette a versenyt a YouTube-bal: a platform hosszú videókkal kísérletezik

A platform ideiglenesen engedélyezi bizonyos felhasználóknak az akár 60 perces videók feltöltésének lehetőségét is.

Rekordnyereségről számolt be a Spotify

Az egy évnyi költségcsökkentés, illetve másfél ezer alkalmazott elbocsátása megtette a hatását.

Ezért nem mindegy, milyen platformon futnak a videóhirdetések

A felhasználók által generált tartalmak nem minden esetben biztosítanak megfelelő környezetet a reklámok számára.

Megugrottak a Reddit hirdetési bevételei

A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.

Az Instagram legyőzte a TikTokot

A platform a Reels segítségével visszaszerezte a kínai tulajdonú riválisától az első helyet a legtöbbet letöltött alkalmazások versenyében.