MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Megjelentek a reklámok a Google AI módjában
Elkezdték beépíteni a reklámokat a Google AI módjába, de a cég azt ígéri, a szponzorált oldalakat csak akkor jelenítik meg, ha azok relevánsak.
Újra megpróbál mesterséges intelligenciával hódítani a Google
Korábban már több sikertelen AI próbálkozásuk volt, mint az illetlen és helytelen válaszokat adó Gemini és a nem túl jól teljesítő Google szemüveg.
A reklámok, amelyek tavaly leginkább felborzolták a kedélyeket
2024-ben is belefuthattunk olyan kampányokba, amelyek kontraproduktívak vagy vitát gerjesztőek lettek. Szakmai visszatekintés a tavalyi évre.
Jön a Google Discover desktopra is: 85 százalékkal emelkedhet az innen érkező forgalom
A Google személyre szabott hírcsatornája az asztali számítógépek képernyőjére is megérkezhet. Mit jelent ez a kiadók számára?
Új reklámtípust vezet be a YouTube: sokan nem fognak örülni neki
A nézők nem, a hirdetők viszont annál inkább örülhetnek az új megoldásoknak.
Vírusok a Google-hirdetésekben: veszélyes kattintani?
Olykor a Google-hirdetések is vezethetnek olyan oldalakra, ahol átverések, vírusok vagy adathalászat várja a látogatókat.
Alaposan felforgathatja a digitális reklámpiacot a Google elleni per eredménye
Azzal vádolják a céget, hogy jogellenesen monopolizálja a hirdetéskiszolgálók, az ad exchange platformok és a hirdetési felületek hálózatának piacát.
Greifenstein Jakab: „Az elmúlt pár évben egyfajta sütipurgatóriumban éltünk"
Hogyan befolyásolja a hirdetési környezetet a Google cookie-kkal kapcsolatos bizonytalankodása és a Privacy Sandbox?
Bárhol megjelenhetnek a hirdetések a Google keresési találatai között
A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.
A Google és a Meta Hollywoodi stúdiók tartalmaival fejlesztené az AI szolgáltatásait
A Netflix és a Disney már a tárgyalások kezdetén kijelentette, nem hajlandó licenszelni a tartalmait.
A Google anyacége megvásárolna egy vállalatot, hogy legyőzze a Microsoftot
A HubSpot az inbound marketingre specializálódott.
Érkeznek a fejezetre osztott videók a Google bögészőjébe
A YouTube után szabadon.
Megugrottak a Reddit hirdetési bevételei
A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.
Eltávolított reklámok: a techcégek élnek buborékban vagy mi lettünk túlérzékenyek?
Magyarázkodás és hirdetések visszavonása - vajon mi állhat az egyre gyakoribb jelenség mögött?
Elképesztőek a Google negyedéves pénzügyi eredményei
A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.
A Google teljesen átrendezné a YouTube felületének kinézetét
A Google újból tesztel, pedig már az első kísérleti hullámban is nagyon rosszul fogadták a felhasználók a változást.
Budapestre érkezik a Google, a Spotify, Microsoft, az Ebay és az OpenAI is
10 éves a Craft Conference: a szoftverfejlesztői konferencia idén az MI-trendekre és a produktivitásra fókuszál.
Az Android megkapja a Google mesterséges intelligenciáját
A vállalt bemutatta az új mesterséges intelligenciáját, illetve éves konferenciáján több újítást is bejelentett.
Bekerülhet az iPhone-okba a ChatGPT
A lépés része annak a szélesebb törekvésnek, hogy mesterséges intelligencia funkciókkal lássák el az Apple eszközeit.
Hamarosan keresőként is funkcionálhat a ChatGPT
Az OpenAI jelenleg azt is fontolgatja, hogy engedélyezze-e az AI-nak, hogy a felhasználók erotikus tartalmakat is generálhassanak az eszközeikkel.
/
2