Keresés

Megjelentek a reklámok a Google AI módjában

Elkezdték beépíteni a reklámokat a Google AI módjába, de a cég azt ígéri, a szponzorált oldalakat csak akkor jelenítik meg, ha azok relevánsak.

Újra megpróbál mesterséges intelligenciával hódítani a Google

Korábban már több sikertelen AI próbálkozásuk volt, mint az illetlen és helytelen válaszokat adó Gemini és a nem túl jól teljesítő Google szemüveg.

A reklámok, amelyek tavaly leginkább felborzolták a kedélyeket

2024-ben is belefuthattunk olyan kampányokba, amelyek kontraproduktívak vagy vitát gerjesztőek lettek. Szakmai visszatekintés a tavalyi évre.

Jön a Google Discover desktopra is: 85 százalékkal emelkedhet az innen érkező forgalom

A Google személyre szabott hírcsatornája az asztali számítógépek képernyőjére is megérkezhet. Mit jelent ez a kiadók számára?

Új reklámtípust vezet be a YouTube: sokan nem fognak örülni neki

A nézők nem, a hirdetők viszont annál inkább örülhetnek az új megoldásoknak.

Vírusok a Google-hirdetésekben: veszélyes kattintani?

Olykor a Google-hirdetések is vezethetnek olyan oldalakra, ahol átverések, vírusok vagy adathalászat várja a látogatókat.

Alaposan felforgathatja a digitális reklámpiacot a Google elleni per eredménye

Azzal vádolják a céget, hogy jogellenesen monopolizálja a hirdetéskiszolgálók, az ad exchange platformok és a hirdetési felületek hálózatának piacát.

Greifenstein Jakab: „Az elmúlt pár évben egyfajta sütipurgatóriumban éltünk"

Hogyan befolyásolja a hirdetési környezetet a Google cookie-kkal kapcsolatos bizonytalankodása és a Privacy Sandbox?

Bárhol megjelenhetnek a hirdetések a Google keresési találatai között

A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.

A Google és a Meta Hollywoodi stúdiók tartalmaival fejlesztené az AI szolgáltatásait

A Netflix és a Disney már a tárgyalások kezdetén kijelentette, nem hajlandó licenszelni a tartalmait.

A Google anyacége megvásárolna egy vállalatot, hogy legyőzze a Microsoftot

A HubSpot az inbound marketingre specializálódott.

Megugrottak a Reddit hirdetési bevételei

A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.

Eltávolított reklámok: a techcégek élnek buborékban vagy mi lettünk túlérzékenyek?

Magyarázkodás és hirdetések visszavonása - vajon mi állhat az egyre gyakoribb jelenség mögött?

Elképesztőek a Google negyedéves pénzügyi eredményei

A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.

A Google teljesen átrendezné a YouTube felületének kinézetét

A Google újból tesztel, pedig már az első kísérleti hullámban is nagyon rosszul fogadták a felhasználók a változást.

Budapestre érkezik a Google, a Spotify, Microsoft, az Ebay és az OpenAI is

10 éves a Craft Conference: a szoftverfejlesztői konferencia idén az MI-trendekre és a produktivitásra fókuszál.

Az Android megkapja a Google mesterséges intelligenciáját

A vállalt bemutatta az új mesterséges intelligenciáját, illetve éves konferenciáján több újítást is bejelentett.

Bekerülhet az iPhone-okba a ChatGPT

A lépés része annak a szélesebb törekvésnek, hogy mesterséges intelligencia funkciókkal lássák el az Apple eszközeit.

Hamarosan keresőként is funkcionálhat a ChatGPT

Az OpenAI jelenleg azt is fontolgatja, hogy engedélyezze-e az AI-nak, hogy a felhasználók erotikus tartalmakat is generálhassanak az eszközeikkel.