Keresés

Keresés

A marketingeseket érintő időhiányra a generatív AI jelenti a megoldást

május 14., 07:01

A marketingeseket érintő időhiányra a generatív AI jelenti a megoldást

A Microsoft Advertising megállapítása szerint ugyanis a marketingesek 64 százaléka szenved időhiánytól.

A Samsung megszólaltatta az Apple összezúzott gitárját

május 17., 14:30

A Samsung megszólaltatta az Apple összezúzott gitárját

Megérkezett a válasz a megosztóra sikeredett iPad Pro reklámra.

A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on

május 16., 14:55

A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on

Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.

Eltűnt a mosoly a Happy Meal menüről

május 15., 08:51

Eltűnt a mosoly a Happy Meal menüről

A márka ezzel a húzással arra akarja ösztönzi a legkisebb családtagokat, hogy bátran fejezzék ki, ha valami nyomja a szívüket.

Megérkezett a világ első magyar futócipője

május 14., 11:58

Megérkezett a világ első magyar futócipője

A Dorko tervezőcsapatának és Csere Gáspár, magyar bajnok és olimpikon maratonfutó közös munkájának gyümölcsként bemutatták a Runique nevű futócipőt.

Limitált kollekciót dob piacra a Tisza és Azahriah

május 13., 13:35

Limitált kollekciót dob piacra a Tisza és Azahriah

Érkezik a TISZA X AZAHRIAH kollekció.

Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában

május 10., 12:38

Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában

Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.

A Contagious döntött: 5 földrészről 8 ügynökséget választottak a legjobbnak idén

május 9., 11:38

A Contagious döntött: 5 földrészről 8 ügynökséget választottak a legjobbnak idén

A Contagious ebben az évben is kiválasztotta a világ legkiemelkedőbb és legmerészebb kreatív ügynökségeit.

Szoboszlai Dominik saját McDonald's menüt kapott

május 9., 09:00

Szoboszlai Dominik saját McDonald's menüt kapott

A Domi meal júniustól kapható a magyar Mekikben.

A Burger King szerint megéri kopaszodni – legalábbis egy bizonyos módon

május 8., 14:40

A Burger King szerint megéri kopaszodni – legalábbis egy bizonyos módon

A Burger King a The Bald Thru nevű kampányával a Drive részének népszerűsítését vette célba.

A Crayola új kampánya négy évtizedet ölel fel

május 7., 14:34

A Crayola új kampánya négy évtizedet ölel fel

A kampány a közösségi médiát is segítségül hívja, hogy mind az ezer archívumában lévő műalkotást vissza tudja adni a készítőinek.

A Barbenheimer-láz A kaszkadőrt is megfertőzte

május 7., 09:40

A Barbenheimer-láz A kaszkadőrt is megfertőzte

Emily Blunt és Ryan Gosling a Saturday Night Live-ban vendégeskedtek, hogy közös filmjüket promózzák.

Az Airbnb a Fel című mese házikójába várja a vendégeket

május 6., 11:01

Az Airbnb a Fel című mese házikójába várja a vendégeket

Az Airbnb az új kampányának részeként felépítette a Pixar ikonikus meséjének, a Fel című animációs filmnek a lufis házát.

Az Adidas nem akar a lábbeliktől függeni, mégis a cipőkre épít

május 6., 09:54

Az Adidas nem akar a lábbeliktől függeni, mégis a cipőkre épít

A márka ráállt azoknak a tornacipőnek a gyártására, amelyet az 1970-es, illetve 80-as évekbeli futballszurkolói cipők inspiráltak.

Megérkezett a hamburger illatú parfüm

május 3., 12:34

Megérkezett a hamburger illatú parfüm

A KFC a parfümből származó teljes bevételt jótékony célra fogja felhasználni.

Indul a Creative Catalyst: a májusi állomás a Creative Business Day

május 3., 07:48

Indul a Creative Catalyst: a májusi állomás a Creative Business Day

Új kezdeményezés indul a hazai kreatívipari szektor megerősítése érdekében.

A Harry Potter Marge nénije jelent meg a Temze felett

május 2., 16:49

A Harry Potter Marge nénije jelent meg a Temze felett

A Warner Bros. ezzel ünnepli a harmadik Harry Potter film huszadik évfordulóját.

A Samsung a beszédhibával küzdő felhasználókat segíti

április 30., 09:48

A Samsung a beszédhibával küzdő felhasználókat segíti

A technológiai cég az új, innovatív alkalmazásával a mindennapi életet próbálja egyszerűbbé tenni.

Élelmiszerhulladékból készített cipőt a Hellmann's

április 29., 15:16

Élelmiszerhulladékból készített cipőt a Hellmann's

A márka az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a figyelmet.

Novak Dokovic besétált a krokodil szájába

április 29., 10:42

Novak Dokovic besétált a krokodil szájába

A Lacoste már száz éve azon dolgozik, hogy a tenisz és az ikonikus krokodil egybeforrjon – most a márka szó szerint bekebelezi a sportág képviselőit.

/** @noinspection PhpDynamicAsStaticMethodCallInspection */ Page::renderElement('mobil_banner_b'); ?>