február 14., 07:22
Nincs új a Super Bowl alatt - kreatív archetípusok a világ leghíresebb reklámszünetében
Az öt leginkább kedvelt Super Bowl reklám 2024-ből és azok a kreatív alapok, amelyekre épültek. Rengetegbe kerültek, de jók is?
Az öt leginkább kedvelt Super Bowl reklám 2024-ből és azok a kreatív alapok, amelyekre épültek. Rengetegbe kerültek, de jók is?
Az ABC reklámfilmje lényegében egy kritika az Akadémiának, amiért Greta Gerwig nem lett Oscar-jelölt a legjobb rendező kategóriában a Barbie miatt.
Az első Martin Scorsese rendezte sci-fi-n, az M&M's vigaszgyűrűn és a drogériás sminkítéleten kívül új trailerek is bemutatkoztak a Super Bowl alatt.
Az ötlet legalább annyira gusztustalan, mint amennyire zseniális.
A gyorséttermi lánc a 16 éven aluliakat buzdította egészségtelen ételek fogyasztására.
Nem az a lényeg, hogy mekkora haszonkulccsal értékesíti a cipőit, hanem az, mindezt hogyan teszi.
A két ikonikus brit márka egy kapszulakollekció megtervezésével kötötte meg szövetségét.
A cél a műanyaghulladék csökkentése.
Óriás hologrammal népszerűsítette a Hugo Boss a 2024-es tavaszi/nyári kollekcióját.
Az Uber Eats új reklámja azonnal vírusként lepte el a közösségi média felületeket, nem véletlenül.
Charles Leclerc és Carlos Sainz, a Ferrari két pilótája együtt lopakodnak a római sörgyárban.
A mesterséges intelligencia azzal fenyeget, hogy elveszi a munkánk, de jelenleg még csak egy kolléga, akire támaszkodhatunk.
A tavalyi kampányokban fókuszban maradt a társadalmi felelősségvállalás, a környezetvédelem, az AI és a jövőt fenyegető kérdések.
De vajon mit szól majd ehhez SpongyaBob?
Külföldi példákból inspirálódva megnézzük, hogyan lehetne a jövőben a lehető legjobban kihasználni a karácsonyi időszakot.
Karácsonyi reklámokat vizsgáltunk: melyik az, ami az ünnepi időszak után is eszünkbe jut?
Úgy tűnik, hogy a férfiak tárgyiasíthatók, csak a nők nem.
Logan Paul és KSI üdítőitala a Prime nem más, mint tökéletesen palackozott marketing. De megéri érte ennyit fizetni?