április 2., 08:02
A BeRealt is felfalja a reklámgépezet?
Mi történt? Már márkák is posztolhatnak a felületen.
Mi történt? Már márkák is posztolhatnak a felületen.
A Hot Wheels a Flippin Fast nevű új játékával szeretné felhívni a figyelmet az autizmussal élő gyerekekre.
A cég ötletes módon árasztotta el a Google Maps-et, hogy növelje az EV modellek ismertségét az Egyesült Arab Emírségekben.
A country-őrület hatására egy tucatnyi márka a közösségi média felületeken fejezte ki örömét az új album megjelenése miatt.
A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.
A Weather Kids kampányban a világ minden táján gyerekek vették át az irányítást a televíziós időjárás-jelentések felett.
Az ASDA húsvéti kampányának középpontjában egy olyan meseszerű farm áll, ahol a csirkék különböző méretű csokitojásokat tojnak.
A sminkkészlet minden olyan árnyalatot tartalmaz, ami elengedhetetlen a black metalos szépség eléréséhez.
Számos vezető globális márka máris érdeklődik a lehetőség iránt.
Csak bele kell fújnunk az üvegbe.
A celeb egy olyan márkát akart létrehozni, ami visszaadja mindazt, amit ő és a barátai elvárnak egy alkoholos italtól.
A Nike szerint az új design a zászló „játékos frissítése”, azonban sokakban felháborodást váltott ki az újragondolt szimbólum.
A Muschicraft piacra dobta a The Most Illegal Beer nevű sörét, mivel több mint ötven országban a nőknek még mindig tilos sört főzni.
A kampány célja, hogy beszélgetésre bátorítson és hidat építsen az ép és a speciális igényű emberek között.
A bejelentő szerint a modell túlságosan soványnak tűnik, ezért felelőtlenség lenne hagyni, hogy a márka ezzel reklámozza magát.
Miközben a fél világ Kate Middleton eltűnésével volt elfoglalva, a sussexi hercegné útjára indította lifestyle márkáját.
A kreatív reklámfilm azt mutatja be, hogy nem mindig jelent rosszat, ha eltérünk a megszokottól.
A tésztamárka a szelektálás királynőjét kérte fel az Újrahasznosítás Világnapjára készített kampányára.
Az új partnerség részeként a Prime logó a ring közepén bukkant fel.
Ennek ellenére az eredmények még így is jobbak lettek a vártnál, ugyanis a márka számított a nehéz évre.