május 13., 13:35
Limitált kollekciót dob piacra a Tisza és Azahriah
Érkezik a TISZA X AZAHRIAH kollekció.
Érkezik a TISZA X AZAHRIAH kollekció.
Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.
A Contagious ebben az évben is kiválasztotta a világ legkiemelkedőbb és legmerészebb kreatív ügynökségeit.
A Domi meal júniustól kapható a magyar Mekikben.
A Burger King a The Bald Thru nevű kampányával a Drive részének népszerűsítését vette célba.
A kampány a közösségi médiát is segítségül hívja, hogy mind az ezer archívumában lévő műalkotást vissza tudja adni a készítőinek.
Emily Blunt és Ryan Gosling a Saturday Night Live-ban vendégeskedtek, hogy közös filmjüket promózzák.
Az Airbnb az új kampányának részeként felépítette a Pixar ikonikus meséjének, a Fel című animációs filmnek a lufis házát.
A márka ráállt azoknak a tornacipőnek a gyártására, amelyet az 1970-es, illetve 80-as évekbeli futballszurkolói cipők inspiráltak.
A KFC a parfümből származó teljes bevételt jótékony célra fogja felhasználni.
Új kezdeményezés indul a hazai kreatívipari szektor megerősítése érdekében.
A Warner Bros. ezzel ünnepli a harmadik Harry Potter film huszadik évfordulóját.
A technológiai cég az új, innovatív alkalmazásával a mindennapi életet próbálja egyszerűbbé tenni.
A márka az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a figyelmet.
A Lacoste már száz éve azon dolgozik, hogy a tenisz és az ikonikus krokodil egybeforrjon – most a márka szó szerint bekebelezi a sportág képviselőit.
A márka százéves tapasztalatával alkotta meg a magyar sportolók öltözékét.
A márka Brazíliában elindította kezdeményezését, amelyben a teherautó-sofőrök az alvásuk időtartalmát jutalomra válthatják.
A márka arra bátorítja a férfiakat az új kampányában, hogy lépjenek túl a tinédzserkori énjük árnyékán.
Egy igazán jó reklámszakembert néha még egy elítélt bűnöző szavai is képesek megihletni.
Vajon hány ember tudná csípőből megmondani, hogy melyik kezével eszi a nasit?