február 13., 07:10
Gary Vaynerchuk nincstelenből lett a márkaépítés atyja
Az üzletember elsőként ismerte fel az internetben rejlő lehetőségeket.
Az üzletember elsőként ismerte fel az internetben rejlő lehetőségeket.
Az öt leginkább kedvelt Super Bowl reklám 2024-ből és azok a kreatív alapok, amelyekre épültek. Rengetegbe kerültek, de jók is?
A Pfizer is képviselte magát a Super Bowl reklámidejében. Kisfilmjükben sok tudós mellett a magyar Nobel-díjas kutató animált alakja is feltűnt.
Az első Martin Scorsese rendezte sci-fi-n, az M&M's vigaszgyűrűn és a drogériás sminkítéleten kívül új trailerek is bemutatkoztak a Super Bowl alatt.
Edward Enninful, a brit Vogue leköszönő főszerkesztője a legendás nőknek szentelni utolsó munkáját.
Megvizsgáltuk a big tech cégek piacra gyakorolt hatását.
A Tesla vezére eddig kerülte a hirdetéseket.
250 ezer ember szavazata alapján a Dumaszínház csillaga lett a Rádió-1 új műsorvezetője.
Az ötlet legalább annyira gusztustalan, mint amennyire zseniális.
A gyorséttermi lánc a 16 éven aluliakat buzdította egészségtelen ételek fogyasztására.
A Magyar Public Relations Szövetség elnöke lett a világ egyik legnagyobb PR-szervezetének vezérigazgatója.
Nem az a lényeg, hogy mekkora haszonkulccsal értékesíti a cipőit, hanem az, mindezt hogyan teszi.
A vállalat fontosnak tartja, hogy megkülönböztesse az AI által generált tartalmakat a valódi fotóktól.
Nagy segítség a mesterséges intelligencia, de korántsem mindegy, hogyan használjuk.
A szélsőséges tartalmak a fiatalok körében pedig normalizálódnak, ugyanis a képernyőkről az iskolaudvarokba vándorolnak.
A két ikonikus brit márka egy kapszulakollekció megtervezésével kötötte meg szövetségét.
Száz évvel ezelőtt kezdett körvonalazódni a Krokodil gondolata.
A vállalat – most először – osztalékot fizetett a befektetőknek, akik Zuckerberg kongresszusi meghallgatásának hála, így sem teljesen boldogok.
A cél a műanyaghulladék csökkentése.