MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Vizuálisan lenyűgöző, de nincs benne érzelem – vélemények az AI-jal generált reklámokról
Az AI által létrehozott képek erős vizualitással rendelkeznek, a fogyasztók mégis úgy érzik, hogy szintetikusak, ami csökkenti hatásukat.
Megvan 2024 tíz legjobb online videós reklámja
Az IAB Hungary szakmai szervezet február 6-án átadta az Év digitális videós hirdetése verseny díjait. Az eseményen a MediaFuture is ott volt.
A kiadók is profitálhatnak az egyre növekvő állóvideó-formátum iránti igényből
Az álló formátumú videók összekötő kapcsot jelenthetnek a közösségi médiumok és a kiadványok között.
Hidvégi Zoltán: "Most már teljes TV spotokat is el tudunk készíteni AI segítségével"
Mire képesek a videógeneráló AI-algoritmusok? Az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatóját, Hidvégi Zoltánt kérdeztük.
Az életet és a nagy találkozásokat ünnepli a KIOSK Budapest új imázsvideója
A videó egy szeretetteljes hommage a népszerű belvárosi találkozóhely sokszínű közösségének.
Saját videógenerátort alkotott a TikTok: eláraszthatja a platformot a deepfake?
Az AI által generált videók számos kérdést vetnek fel akkor is, ha nem átverésre épülnek. Vajon fogja tudni kezelni a TikTok a dömpinget?
Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi
Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.
AI-táncok, macskák és pénzügyek: ezek a legfrissebb videótrendek
A Tubular Labs jelentése szerint a macskák még mindig uralják az internetet.
Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában
Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.
Szigorít a TikTok az ajánlásokért felelős algoritmusán
A platform májusban új szabályokat vezet be.
Mi a titkod, podcast? Egy erősödő műfaj, amivel számolnunk kell
A műfajban rejlő lehetőségekre, a népszerűség-növekedésre természetesen a marketing világ is felfigyelt.
Az Instagram legyőzte a TikTokot
A platform a Reels segítségével visszaszerezte a kínai tulajdonú riválisától az első helyet a legtöbbet letöltött alkalmazások versenyében.
Szövegből generál élethű videókat az OpenAI új eszköze
A Sora már képes olyan videókat létrehozni, amik kísértetiesen hasonlítanak a valóságra.
Mi a reakcióreklámok titka?
A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?
Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?
A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.
A YouTube még több reklámot helyez a felületére
Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.
Az OpenAI egymillió órányi YouTube-videó leiratát használta fel
Megszólaló Google-alkalmazottak szerint a cég tudott erről, de nem hozták nyilvánosságra az információt, mivel maguk is ezt tették.
Művészek kísérleteztek az OpenAI Sora programjával: szürreális eredmény született
A Shy Kids készítette AI kisfilm főszereplője egy olyan fickó, akinek a feje egy lufi.
Inspiráció vagy plágium? ÖRT, marketing és reklámügynökségi szakértőkkel beszélgettünk
A másolás egy tünet, de mi vezetett idáig? Mit tehet a szakma azért, hogy újra szárnyaljon? Vendégeinkkel többek között erről beszélgettünk.
Közösségimédia-platform-e a TikTok és a Youtube?
Igen is, meg nem is.