Keresés

Vizuálisan lenyűgöző, de nincs benne érzelem – vélemények az AI-jal generált reklámokról

Az AI által létrehozott képek erős vizualitással rendelkeznek, a fogyasztók mégis úgy érzik, hogy szintetikusak, ami csökkenti hatásukat.

Megvan 2024 tíz legjobb online videós reklámja

Az IAB Hungary szakmai szervezet február 6-án átadta az Év digitális videós hirdetése verseny díjait. Az eseményen a MediaFuture is ott volt.

A kiadók is profitálhatnak az egyre növekvő állóvideó-formátum iránti igényből

Az álló formátumú videók összekötő kapcsot jelenthetnek a közösségi médiumok és a kiadványok között.

Hidvégi Zoltán: "Most már teljes TV spotokat is el tudunk készíteni AI segítségével"

Mire képesek a videógeneráló AI-algoritmusok? Az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatóját, Hidvégi Zoltánt kérdeztük.

Az életet és a nagy találkozásokat ünnepli a KIOSK Budapest új imázsvideója

A videó egy szeretetteljes hommage a népszerű belvárosi találkozóhely sokszínű közösségének.

Saját videógenerátort alkotott a TikTok: eláraszthatja a platformot a deepfake?

Az AI által generált videók számos kérdést vetnek fel akkor is, ha nem átverésre épülnek. Vajon fogja tudni kezelni a TikTok a dömpinget?

AI-táncok, macskák és pénzügyek: ezek a legfrissebb videótrendek

A Tubular Labs jelentése szerint a macskák még mindig uralják az internetet.

Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában

Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.

Szigorít a TikTok az ajánlásokért felelős algoritmusán

A platform májusban új szabályokat vezet be.

Mi a titkod, podcast? Egy erősödő műfaj, amivel számolnunk kell

A műfajban rejlő lehetőségekre, a népszerűség-növekedésre természetesen a marketing világ is felfigyelt.

Az Instagram legyőzte a TikTokot

A platform a Reels segítségével visszaszerezte a kínai tulajdonú riválisától az első helyet a legtöbbet letöltött alkalmazások versenyében.

Szövegből generál élethű videókat az OpenAI új eszköze

A Sora már képes olyan videókat létrehozni, amik kísértetiesen hasonlítanak a valóságra.

Mi a reakcióreklámok titka?

A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?

Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?

A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.

A YouTube még több reklámot helyez a felületére

Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.

Az OpenAI egymillió órányi YouTube-videó leiratát használta fel

Megszólaló Google-alkalmazottak szerint a cég tudott erről, de nem hozták nyilvánosságra az információt, mivel maguk is ezt tették.

Művészek kísérleteztek az OpenAI Sora programjával: szürreális eredmény született

A Shy Kids készítette AI kisfilm főszereplője egy olyan fickó, akinek a feje egy lufi.

Inspiráció vagy plágium? ÖRT, marketing és reklámügynökségi szakértőkkel beszélgettünk

A másolás egy tünet, de mi vezetett idáig? Mit tehet a szakma azért, hogy újra szárnyaljon? Vendégeinkkel többek között erről beszélgettünk.