MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
A Louis Vuitton új sportágakkal marketingeli magát, a cég öltözteti a Real Madrid sportolóit
Újabb rangos sportegyüttműködést jelentett be a francia luxusmárka, amely már több sportágban is jelen van a vitorlázástól az autóversenyzésig.
Ahol a standok mögött kutyás szív dobog – a márkák számára is élmény volt a DOGZ Fesztivál
A Városligetben rendezett esemény nem csupán a kutyások ünnepe volt, hanem a márkák számára is különleges lehetőség a valódi kapcsolódásra.
Ez most a magyar üzletek vásárlócsalogató trükkje
Vásárlást ösztönző aktivitások sora köszöntötte idén Magyarországon a foci-Eb-t: mutatjuk, milyen üzletek, milyen nyereményjátékokkal szálltak be.
Az olimpiai aranyérmes Gulyás Michelle lesz a MOL új kampányarca
A rekorder öttusázó idén nyáron a MOL kampányaiban tűnik majd fel, valamint a kiemelt promóciókban is aktív szerepet kap.
11 000 látogató és CNN-tudósítás: szintet lépett a DOGZ Fesztivál, és ez a szponzoroknak is nagyobb lehetőséget jelent
Idén közel 11 000-en vettek részt a rendezvényen, ami még több lehetőséget kínált a hirdetőknek.
A Toyota nem szponzorálja többet az olimpiai játékokat
Állítása szerint a Nemzetközi Olimpiai Bizottság nem támogatja elég hatékonyan a sportolókat.