Keresés

A Louis Vuitton új sportágakkal marketingeli magát, a cég öltözteti a Real Madrid sportolóit

Újabb rangos sportegyüttműködést jelentett be a francia luxusmárka, amely már több sportágban is jelen van a vitorlázástól az autóversenyzésig.

Ahol a standok mögött kutyás szív dobog – a márkák számára is élmény volt a DOGZ Fesztivál

A Városligetben rendezett esemény nem csupán a kutyások ünnepe volt, hanem a márkák számára is különleges lehetőség a valódi kapcsolódásra.

Ez most a magyar üzletek vásárlócsalogató trükkje

Vásárlást ösztönző aktivitások sora köszöntötte idén Magyarországon a foci-Eb-t: mutatjuk, milyen üzletek, milyen nyereményjátékokkal szálltak be.

Az olimpiai aranyérmes Gulyás Michelle lesz a MOL új kampányarca

A rekorder öttusázó idén nyáron a MOL kampányaiban tűnik majd fel, valamint a kiemelt promóciókban is aktív szerepet kap.

11 000 látogató és CNN-tudósítás: szintet lépett a DOGZ Fesztivál, és ez a szponzoroknak is nagyobb lehetőséget jelent

Idén közel 11 000-en vettek részt a rendezvényen, ami még több lehetőséget kínált a hirdetőknek.

A Toyota nem szponzorálja többet az olimpiai játékokat

Állítása szerint a Nemzetközi Olimpiai Bizottság nem támogatja elég hatékonyan a sportolókat.