MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Elveszhet a kontroll az AI szabályozása felett az oktatásban – figyelmeztet a szakértő
Az oktatáskutató szerint az AI terjedésével a techcégek visszaélhetnek piaci fölényükkel, a szabályozó szervek pedig elveszíthetik az irányítást.
Az Európa Tanács elfogadott egy kötelező egyezményt a mesterséges intelligenciáról
A szabályozással olyan jogi korlátozás lépne életbe, amely biztosítaná, hogy az AI-t használó rendszerek tiszteletben tartsák az emberi jogokat.
A Európai Unió szigorú ellenőrzéseket folytat a Metával szemben
A vizsgálat arra irányul, hogy a európai parlamenti választások előtt a Meta platformjai megfelelően kezelik-e a politikai hirdetéseket.
Iparági összefogás a bizalom és átláthatóság jegyében – hazai AI Guide készül
18 hazai szakmai szervezet fogott össze, hogy megalkossanak egy guide-ot az AI használatának etikus és átlátható szabályozása érdekében.
Az Európai Tanács influenszereket korlátozó javaslatokat fogalmazott meg
Az online dezinformáció és manipuláció okozta kihívások egyre nagyobb gondot jelentenek a digitalizálódó világban.
Megszavazták a világ első átfogó jogszabályát a mesterséges intelligenciáról
Ezentúl kötelező lesz egyértelműen megjelölni a mesterséges képi, hang- és videotartalmakat.
Életbe lép a politikai hirdetéseket szabályozó uniós alku
Az új szabályokat egyedül Magyarország nem szavazta meg.
Életbe lépett a digitális piacokról szóló uniós szabályozás
Ez a második fontos uniós szabályozás, amelynek célja, hogy egyenlő feltételeket biztosítson minden digitális vállalat számára.
Olaszország szigorítja az influenszer marketinget
Az olasz hírközlési hatóság szigorította a közösségi média átláthatóságára vonatkozó szabályait egy közelmúltbéli influenszer-botrány után.
Az ASA szerint mégsem történt szexuális tárgyiasítás a betiltott Calvin Klein plakáton
Ettől függetlenül a tiltást továbbra sem oldották fel, mert FKA twigs énekesnő plakátja a brit reklámfelügyelet szerint túlságosan szexuális töltetű.
Megérkezett a Repropress válasza a Google legutóbbi lépésére
A Repropress véleménye szerint a Google jól láthatóan kihasználja a helyzetét.