MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
november 14., 13:30
Négy amerikai kampánymenedzser, aki alapjaiban formálta a politikai kommunikációt
A ma már evidenciaként kezelt kommunikációs stratégiák nem mindig voltak azok – nagy hatású kampánymenedzsereknek köszönhetjük őket.
november 18., 13:30
Hol hibázott a Volkswagen a marketingben?
A Volkswagen egész történelme mérlegre kerül most, a jó márkakommunikáció pedig elengedhetetlen ebben a folyamatban.
október 27., 06:46
Így adják el magukat a világ legnépszerűbb autómárkái
Milyen márkakommunikációt folytatnak és hogyan építik brandjüket a világ legnépszerűbb autói?
október 17., 06:45
Hogyan válhat díjnyertessé egy üzletlánc?
A Rossmann több díjat is bezsebelt az Év Kereskedője pályázaton. Sikerességük titkát Varga Anita Ágnes, a cég marketingvezetője árulta el.
augusztus 11., 12:30
A PR szakember szerint senkit sem érdekel a tudomány, ha rosszul tálalják
június 27., 15:00
Kihirdették a PREXA 2024 nyerteseit
Az MPRSZ célja ebben az évben is az volt, hogy kiemelje és díjazza a kommunikációs iparág példaértékű megoldásait.
június 27., 10:15
„A reptér hazatért” – változóban az airport kommunikációja?
Ismét a magyar állam a Budapest Airport Zrt. többségi tulajdonosa. Mit jelenthet ez a márka kommunikációja szempontjából?
május 29., 07:20
Egy új program automatikusan gendersemlegessé korrigálja az írott szöveget
Az anyatermészet mostantól csak természet. A Havas Lynx ezzel az eszközzel szeretné csökkenteni a nemek közötti egyenlőtlenséget és előítéleteket.
május 24., 10:53
Mémmenedzsert keres Joe Biden a kampányához
Egy álláshirdetés szerint Joe Bidennek az újraválasztási kampányához szüksége van valakire, aki a mémeket kezeli.
május 24., 07:38
Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?
A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.
május 17., 06:51
„Álmokat árulj, ne termékeket!” Kitalálja, melyik ikon mondta?
A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.
április 3., 06:42
HELL Boxing Kings – ahol az álmok valóra válnak. Nemzetközi sikerkampány itthonról
Nagyszabású, több országon átívelő boxversenyt szervezett a HELL. Ennek kulisszatitkairól beszélgettünk a márka képviselőivel.
február 29., 07:08
Így vetik be a luxuscégek a márkaalapítók személyét kommunikációs fronton
Mekkora felelőssége van imázs-szempontból egy alapítónak a sikert illetően?
február 20., 08:17
Zenei zsenialitás vagy tudatos márkaépítés? A Taylor Swift és az Azahriah sztori
A professzionális tervezésnek vagy a véletlenek összjátékának az eredménye, hogy ők vannak a csúcson?
január 26., 16:05
Aczél Petra: Mindent tudnak rólad, még azt is, amit törvénytelen tudni
A MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorával többek között arról beszélgettünk, milyen árat fizetünk a digitális forradalomért.
január 10., 16:01
Fogyasztói identitásválság: a média és a marketing-kommunikációs szakma erőpróbája
Mi történt 2023-ban, mi vár ránk 2024-ben? Tudd meg a MediaFuture-ből!