Keresés

március 28., 06:00

„Hasonló növekedés várható 2025-ben is″ – az MRSZ beszámolt a 2024-es év reklámköltéseiről

A média- és kommunikációs iparág immár reálértéken is pozitív változást mutatott. A médiatorta számait Novák Péterrel, az MRSZ elnökével értékeltük.

március 29., 06:00

Ennyit számít a vezetők szerepe a brandkommunikációban

Komoly kihívások előtt állnak a vállalatok, ha azt akarják, hogy üzeneteik célba érjenek. Ilyen tekintetben nem elhanyagolható a vezetők szerepe sem.

március 27., 15:00

A Lounge Communication viszi a Használtautó.hu és a money.hu kommunikációját

A Használtautó.hu immár 6 éve tartó PR-kommunikációs támogatása mellett a money.hu branddel bővült a United Platforms és a LoungeComm együttműködése.

március 21., 17:00

Iparági összefogás a bizalom és átláthatóság jegyében – hazai AI Guide készül

18 hazai szakmai szervezet fogott össze, hogy megalkossanak egy guide-ot az AI használatának etikus és átlátható szabályozása érdekében.

február 4., 13:30

Játékos innováció: in-game környezetben szólította meg célcsoportját a K&H Bank

A K&H alkalmazta először hazánkban az app-játékok részeként megjelenő in-game hirdetési megoldást.

2024. november 18., 13:30

Hol hibázott a Volkswagen a marketingben?

A Volkswagen egész történelme mérlegre kerül most, a jó márkakommunikáció pedig elengedhetetlen ebben a folyamatban.

2024. november 14., 13:30

Négy amerikai kampánymenedzser, aki alapjaiban formálta a politikai kommunikációt

A ma már evidenciaként kezelt kommunikációs stratégiák nem mindig voltak azok – nagy hatású kampánymenedzsereknek köszönhetjük őket.

2024. október 27., 06:46

Így adják el magukat a világ legnépszerűbb autómárkái

Milyen márkakommunikációt folytatnak és hogyan építik brandjüket a világ legnépszerűbb autói?

2024. október 17., 06:45

Hogyan válhat díjnyertessé egy üzletlánc?

A Rossmann több díjat is bezsebelt az Év Kereskedője pályázaton. Sikerességük titkát Varga Anita Ágnes, a cég marketingvezetője árulta el.

2024. június 27., 15:00

Kihirdették a PREXA 2024 nyerteseit

Az MPRSZ célja ebben az évben is az volt, hogy kiemelje és díjazza a kommunikációs iparág példaértékű megoldásait.

2024. június 27., 10:15

„A reptér hazatért” – változóban az airport kommunikációja?

Ismét a magyar állam a Budapest Airport Zrt. többségi tulajdonosa. Mit jelenthet ez a márka kommunikációja szempontjából?

2024. május 29., 07:20

Egy új program automatikusan gendersemlegessé korrigálja az írott szöveget

Az anyatermészet mostantól csak természet. A Havas Lynx ezzel az eszközzel szeretné csökkenteni a nemek közötti egyenlőtlenséget és előítéleteket.

2024. május 24., 10:53

Mémmenedzsert keres Joe Biden a kampányához

Egy álláshirdetés szerint Joe Bidennek az újraválasztási kampányához szüksége van valakire, aki a mémeket kezeli.

2024. május 24., 07:38

Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?

A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.

2024. május 17., 06:51

„Álmokat árulj, ne termékeket!” Kitalálja, melyik ikon mondta?

A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.

2024. április 3., 06:42

HELL Boxing Kings – ahol az álmok valóra válnak. Nemzetközi sikerkampány itthonról

Nagyszabású, több országon átívelő boxversenyt szervezett a HELL. Ennek kulisszatitkairól beszélgettünk a márka képviselőivel.

2024. február 29., 07:08

Így vetik be a luxuscégek a márkaalapítók személyét kommunikációs fronton

Mekkora felelőssége van imázs-szempontból egy alapítónak a sikert illetően?

2024. február 20., 08:17

Zenei zsenialitás vagy tudatos márkaépítés? A Taylor Swift és az Azahriah sztori

A professzionális tervezésnek vagy a véletlenek összjátékának az eredménye, hogy ők vannak a csúcson?

2024. január 26., 16:05

Aczél Petra: Mindent tudnak rólad, még azt is, amit törvénytelen tudni

A MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorával többek között arról beszélgettünk, milyen árat fizetünk a digitális forradalomért.