június 7., 11:18
Mindenkinek jár egy kis reklámszünet Instagramon
Az Instagram olyan hirdetéseket tesztel, amelyeket nem lehet átugrani.
Az Instagram olyan hirdetéseket tesztel, amelyeket nem lehet átugrani.
Számos új funkciót kap a népszerű amerikai közösségi oldal stories funkciója.
A Warc jelentéséből kiderül, hogy a globális médiát a közösségi platformok uralják; a legtöbb márka ezeken a felületeken éri el a közönségét.
A vizsgálat arra irányul, hogy a európai parlamenti választások előtt a Meta platformjai megfelelően kezelik-e a politikai hirdetéseket.
A Meta AI-asszisztens beépül az Instagram és a Facebook felületeibe.
Újabb remek példa a kooperációra: Taylor Swift összeállt az Instagramal, hogy a Threads felületét és az énekesnő legújabb lemezét népszerűsítsék.
Az új funkció automatikusan cenzúrázza a közvetlenül érkező, meztelenséget tartalmazó üzeneteket.
Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.
Az Instagram még februárban jelentette be, hogy a továbbiakban nem fog proaktívan politikai tartalmakat ajánlani.
Elmondása szerint a vállalat káros tartalmakkal próbálja a sebezhető fiatalokat a platformjaihoz kötni a cég profitjának növelése érdekében.
A platform a Reels segítségével visszaszerezte a kínai tulajdonú riválisától az első helyet a legtöbbet letöltött alkalmazások versenyében.
A világjárvány akkora sebet ejtett a díjátadón, amiből még mindig nem tudott felállni – az Akadémia azonban mindent megtesz a nézettség érdekében.
Az újítással egy térképen keresztül, valós időben lehet követni a barátok tartózkodási helyét.
A probléma világszinten észlelhető.
Három hazai szakembert kérdeztünk a közösségi média zeneipari erejéről.
Egyelőre minden flottul megy.
A vállalat fontosnak tartja, hogy megkülönböztesse az AI által generált tartalmakat a valódi fotóktól.
Platformfüggő, hogy a hírességek, vagy az influenszerek tarolnak.
Valójában elég egy okostelefon, illetve egy jó ötlet ahhoz, hogy egy videót felkapjon az online tér.
Elsőnek a felhasználók, aztán a hirdetők faroltak ki az ex-Twitter, az X mögül.