Új streaming platformmal bővült a hazai piac
A videóplatform felhasználóinak a szórakozva informálódás lehetőségét kínálja.
A videóplatform felhasználóinak a szórakozva informálódás lehetőségét kínálja.
Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?
Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.
Meglovagolva a népszerűségét, az áruházlánc az Emily in Paris sorozattal népszerűsíti francia ihletésű termékeit.
Az Evolut Ügynökség vezetője arról beszélt nekünk, hogy hogyan lovagolhatják meg a márkák a hashtag-trendeket.
A tavalyi gála sikerét követően idén ősszel ismét az influenszereké a főszerep.
Arra teszünk kísérletet, hogy megértsük, miért nem működnek olyan jól a lézerkardok, amióta Mickey egér hadonászik velük.
A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.
Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.
A platform adatai hasznos betekintést nyújtanak azoknak, akik szeretnék kihasználni az ősszel kezdődő ajándékbeszerzési boomot.
A médiát érintő bírósági ügyek számos esetben bizonyulnak teljesen alaptalannak.
A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.
A kétnapos rendezvény számos támogató számára biztosított helyet a jövő innovátorainak térképén.
Az AI Summit 2024 második napja is rendkívül érdekes és tanulságos programokkal várta az érdeklődőket.
Sólyom Balázs, a Trendency Online Zrt. chief data officere a digitális média és az AI kapcsolatáról tartott előadást.
Az AI Summit szakértői vendégei zseniális kerekasztal-beszélgetésen járták körbe a témát.
A régió legnagyobb mesterséges intelligencia eseményének első napja esősen, de hatalmas érdeklődéssel övezve zajlott.
Tudósításunk az AI Summit MediaFuture színpadáról.
Dr. Frederik G. Pferdt, a Google egykori és első innovációs főevangelistája az AI Summiton tartott előadást.
Megnéztük, hogy a különböző márkák milyen kitelepülésekkel érkeztek az ország legjelentősebb kutyás eseményére.
A Trendency legújabb kutatása mélyreható elemzést nyújt arról, hogy a globális média hogyan reflektált a játékokra.
A FloeWater kiváló példája annak, hogyan lehet egy hétköznapi terméket innovatív csomagolással és ügyes marketinggel különlegessé tenni.
A szakértők szerint a zenekar minden apró aspektusban marketinglehetőséget lát, és ezt ki is használja.
Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.
Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.
Azzal vádolják a céget, hogy jogellenesen monopolizálja a hirdetéskiszolgálók, az ad exchange platformok és a hirdetési felületek hálózatának piacát.
Amikor a bűnözői és az influenszer-identitás összeforr.
A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.
A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.