Keresés

Podcast

Mi következhet abból, ha vállalati marketingjátszótérré válik a Roblox?

A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.

2024 szeptember 1.

Szokatlan marketinggel varázsolja el a fogyasztókat egy közönséges ásványvíz

Egy egészséges ital, amely nem egészségesnek, hanem menőnek akar látszani.

2024 augusztus 31.

A rövid formátumú videók diadalmenete

A szakértő szerint a mozgóképes tartalmak nélkülözhetetlenek a marketingstratégiában.

2024 augusztus 30.

Ügynökségi körkép: Umbrella Collective – Alkotóműhely, együttműködés, innováció

Ügynökségi körképünk újabb részében Hidvégi Zoltánnal, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatójával beszélgettünk.

Nők a reklámokban - még mindig van hová fejlődni

Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.

2024 augusztus 29.

Gulyás János: „Fordulóponthoz közeledhet a hirdetések tömeges testreszabása”

A hirdetési piac helyzetét vizsgáló cikksorozatunkban ezúttal Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját kérdeztük.

Átalakíthatja a ChatGPT a kereséseket – mit jelent ez a hirdetőknek?

A mesterséges intelligenciával működő csetrobotok olyan hatásokkal járhatnak, amikre talán nem is gondolunk.

2024 augusztus 28.

Miért problémás, ahogy a média az egészségügyi témákat tálalja?

Komoly kérdéseket vet fel a hírportálok szenzációhajhász gyakorlata.

Bene Gergő: „Nem szabad kizárólag a mesterséges intelligenciára hagyatkozni”

AI marketing szakértőt kérdeztünk a mesterséges intelligencia helyes használatáról.

2024 augusztus 27.

Ezért nem mindegy, milyen platformon futnak a videóhirdetések

A felhasználók által generált tartalmak nem minden esetben biztosítanak megfelelő környezetet a reklámok számára.

A kommunikációs szakértő szerint nem a bevételkiesés fáj a legjobban a márkáknak egy bojkott során

Gyorsan elterjedhet egy-egy bojkottfelhívás a közösségi médiában. De vajon mi motiválja ezeket a kezdeményezéseket, és mi a teendőjük a cégeknek?

2024 augusztus 26.

Te is olvastad, hogy Vámos Miklóst letartóztatták? Az Index arculatával és az író hírnevével élnek vissza csaló oldalak

Az Index arculati elemeit használják egy potenciális csalás megvalósításához Vámos Miklósról terjesztett álhírrel: üzemszerűen dolgoznak az elkövetők.

Búcsú a zombitermékektől, üdv a tehetségserpáknak: elkészült a Brandfestival 2024-es trendanalízise

A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.

2024 augusztus 25.

2024 augusztus 24.

Két jelentős szakmai fesztivál bútorozik össze

Újabb partnerséggel erősít a nemzetközi csúcstalálkozó.

2024 augusztus 23.

Súlyos társadalmi problémára hívja fel a figyelmet a szórakozóhelyek új kampánya

A Cup Revolution és a NANE összefogásával született akció a nőkkel szembeni zaklatás ellen hivatott harcolni.

Veszélyes jelenségre figyelmeztetnek a Coppola-trailer kamuidézetei

Francis Ford Copolla új, szeptemberben a mozikba érkező, Megalopolis című filmjének trailerébe nem elhanyagolható hiba csúszott.

2024 augusztus 22.

Mit tanulhatnak a márkák Blake Lively PR melléfogásából?

Az év egyik legjobban várt filmje volt a Velünk véget ér, de nem biztos, hogy ezért fogunk emlékezni rá.

Új trendet indít a Netflix a filmes vásárlással?

A streaming-platform a Google segítségével siet a segítségére annak, aki szeretne olyan stílusos lenni, mint Emily Párizsban.

2024 augusztus 21.

Hogyan történhet meg, hogy egy szerkesztőség stábját kitiltják egy nyilvános eseményről?

A tegnap történt incidens a magyar média egy fontos problémájára világít rá.

Így tarthatnak lépést a márkák a fogyasztók AI-rajongásával

Hogyan tudják az egyes márkák kihasználni a mesterséges intelligencia lehetőségeit és biztosítani a jövőjüket a GenAI-alapú kereskedelemben?

2024 augusztus 20.

Kiképzés a képernyőn: a valóságshow-k a katonai PR új fegyverei?

Kiképzés címmel indul katonai valóságshow, melynek célja, hogy "megmutassa, a különböző karakterű és hátterű civilek hogyan válnak igazi katonákká".

2024 augusztus 19.

Az internet is elájult a Kozármisleny FC kampányától: NBII-es focicsapat mutat példát inklúzióban

A foci mindenkié, hirdeti a kampány: neked is látnod kell ezeket a képeket!

2024 augusztus 18.

Ez köti össze Snoop Doggot a Samsung magyar kommunikációs vezetőjével: Samu Zsófia nem csak a lánggal futott

A magyar kommunikációs szakember az olimpia egyik záróeseményen, egy éjszakai futáson is teljesítette a 10 kilométeres távot.

2024 augusztus 17.

Összeolvad a Cannes Lions és az Effie: új korszak jön a díjátadók történetében?

Mi történik, ha két, a kampányokat nagyon különböző szempontok szerint bíráló verseny találkozik?

2024 augusztus 16.

Kapcsolati erőszak celebvetélkedőbe csomagolva? A szabályozás hiányosságaira mutathat rá az Ázsia Expressz

Ősszel kezdődik a TV2 celebvetélkedője, de már az indulás előtt felvetődik néhány kérdés.

Így kerülhetnek az adataink a titkosszolgálatok kezébe

Az utóbbi időben felmerült az aggodalom, hogy a hirdetésvásárlási folyamat bizonyos lépései visszaélésekre adnak alkalmat.

2024 augusztus 15.

Az idei TikTok-trendek a valóság átformálásáról szólnak

A fogyasztók egy jobb világot keresnek, a brandek pedig segíthetnek nekik megtalálni ezt.

2024 augusztus 14.

Idén született először saját dala a paralimpiai csapatnak

A 2024-es év nemcsak a sportszakmai sikerek és a paralimpia miatt marad emlékezetes a magyar parasport számára.