MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Podcast
Magyar HR vezető nyerte el európa egyik legrangosabb sokszínűségi díját
Az elismerés annak visszaigazolása, hogy a sokszínűség és befogadás iránti elkötelezettség komoly üzleti értéket is teremt.
Így lesz igazán sikeres egy webshop manapság
Szakembereket kérdeztünk arról, mire érdemes figyelni az új piacra lépőknek, miként lehet egy webshop sikeres.
2024 december 1.
Hogyan alakítják át az ételekhez való viszonyunkat az AI-fotók?
Az AI teljesen átalakíthatja a fotókhoz és a valósághoz való viszonyunkat. Úgy tűnik, még az ártatlannak tűnő ételfotók sem teljesen ártalmatlanok.
2024 november 30.
Macska és karácsony - a tökéletes reklámkombináció
Az IKEA legújabb szpotjában bevetette a marketing nagyágyúját: a macskát.
2024 november 29.
Szervezeti változásokat jelentett be az LG
A változások célja a szinergia javítása és a növekedés ösztönzése a kulcsfontosságú üzleti területeken.
Nagy fába vágta a fejszéjét Dr. Sós Endre és Vadon Jani
A Dr. S.O.S. - Vészhelyzet a vadonban testközelből mutatja be az állatmentést.
"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje
A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.
2024 november 28.
Új kihívás Gyenesei Leila életében: nemzetközi szerepkörben mutatkozik meg a műsorvezető
Tizenkét év után jutott be újra magyar tag az elnökségbe.
Új ruhát ölt a legendás magyar pezsgő: milyen a jó rebranding?
A sokak által kedvelt termékek esetén az új külső garancia lehet a hosszútávú sikerre.
2024 november 27.
Hamarosan kiderül, kik a legmenőbb hazai influenszerek
A Creator Awards díjátadóján grandiózus gála keretében ismerik el a legkiemelkedőbb magyar tartalomgyártókat
Chatbotok és AI asszisztensek: így használhatók a legjobban a szakértő szerint
Hogyan érdemes használni az automatizált rendszereket az ügyfélszolgálatokon? Erről kérdeztük Pósfay Benedeket, a Deloitte AI & Data tanácsadóját.
2024 november 26.
Így okoz komoly üzleti problémákat a Meta „buta” technológiája
A közösségi platform tanulásos modellje sajnos még nem elég okos az optimális működéshez.
Az emberek imádják a karácsonyi vásárokat – és a brandek is
Nem véletlen, hogy az ünnepi kitelepülések világszerte vonzzák az árusokat és vásárlókat egyaránt.
2024 november 25.
Felforgatja a munkaerőpiacot az AI: a magyarok nincsenek felkészülve rá
A magyar munkavállalók továbbra is idegenkednek az AI-tól, ami sok szakmában hátrányként jelenhet meg.
A legféltettebb titkunk és a pszichológusunk: parfümök a trendek tükrében
Úgy tűnik, hogy a parfümök nem tudnak kimenni a divatból, sőt, egyre újabb trendek csábítják illatkalandokra a fogyasztókat.
2024 november 24.
Kínos hiba: 18+-os oldalra irányította vásárlóit a népszerű játékgyártó
A Mattel bakijának komoly hosszú távú következményei lehetnek.
2024 november 23.
Hogyan változott a magyarok viszonya a hírforrásokhoz és az internethez az elmúlt öt évben?
Egyre inkább a közösségi médiából tájékozódunk, bár egyre kevésbé bízunk benne.
2024 november 22.
Hat dolog, amire minden márkának figyelnie kell, ha AI-generált képeket használ
Egyre kézenfekvőbb választásnak tűnik a reklámok készítése során is a generatív AI. De a márkáknak nem árt körültekintően eljárniuk.
Mi áll az okosórák felfutása mögött: valódi igény vagy okos marketing?
Az okosórák marketingje összeforrt az egészségvédelemmel. De vajon ezek az eszközök tényleg hozzájárulnak ahhoz, hogy megőrizzük jóllétünket?
2024 november 21.
A jó vállalatvezetés kulcs lehet a kiemelkedő employer brandinghez
A Deloitte Private 2024-es Best Managed Companies mentorprogramjáról dr. Kóka Gábort és dr. Bálint Gergelyt kérdeztük.
2024 november 20.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port izgalmas, új funkciókkal jelentkezik.
Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi
Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.
Félrement üzenetek: ezért kell nagyon alaposan ismerniük a hirdetőknek a célpiacot
A globális központokból irányított kampányok korában különösen fontos, hogy a hirdetők jól ismerjék a célpiac rezdüléseit.
2024 november 19.
AI-jal erősít a YouTube: hosszútávú következményekkel járhat a dalok módosítása
Bővíti kísérleti jellegű, mesterséges intelligenciával kapcsolatos zenei projektjét a YouTube.
Marosi Gergő: “Olyan munkánk van, amivel hatással tudunk lenni”
Marosi Gergővel, a Mito kreatívigazgatójával beszélgettünk hivatásról, inspirációról és kikapcsolódásról.
2024 november 18.
Hol hibázott a Volkswagen a marketingben?
A Volkswagen egész történelme mérlegre kerül most, a jó márkakommunikáció pedig elengedhetetlen ebben a folyamatban.
Air fryer-ek, okostévék, hangszórók: kémkednek utánunk a saját otthonunkban?
Tényleg szükség van helyadatokra és hangfelvételekre ahhoz, hogy megsüljön a krumpli? Egyes okoseszközök meglepő adatokat próbálnak összegyűjteni.
2024 november 17.
Hogyan vásárolnak az emberek karácsonyra 2024-ben?
Milyen trendek jellemzik az idei karácsonyi vásárlásokat? Erről készült most felmérés.
2024 november 16.
Közösségi média eladóknak és vásárlóknak: hogyan lett ennyire népszerű a Vinted?
A Vinted Litvánia első unikornisává, vagyis olyan magántulajdonú start-upjává vált, amelynek értéke több mint egymilliárd dollár.
2024 november 15.
Cheapfake: ezek az álhírek a legvonzóbbak a tömegek számára
A generatív mesterséges intelligencia által megalkotott deepfake-eknél is jobban hiszünk az úgynevezett cheapfake típusú álhíreknek.
A rovat korábbi cikkei
/
32