Mi következhet abból, ha vállalati marketingjátszótérré válik a Roblox?
A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.
A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.
Egy egészséges ital, amely nem egészségesnek, hanem menőnek akar látszani.
A szakértő szerint a mozgóképes tartalmak nélkülözhetetlenek a marketingstratégiában.
Ügynökségi körképünk újabb részében Hidvégi Zoltánnal, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatójával beszélgettünk.
Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.
A hirdetési piac helyzetét vizsgáló cikksorozatunkban ezúttal Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját kérdeztük.
A mesterséges intelligenciával működő csetrobotok olyan hatásokkal járhatnak, amikre talán nem is gondolunk.
Komoly kérdéseket vet fel a hírportálok szenzációhajhász gyakorlata.
AI marketing szakértőt kérdeztünk a mesterséges intelligencia helyes használatáról.
A felhasználók által generált tartalmak nem minden esetben biztosítanak megfelelő környezetet a reklámok számára.
Gyorsan elterjedhet egy-egy bojkottfelhívás a közösségi médiában. De vajon mi motiválja ezeket a kezdeményezéseket, és mi a teendőjük a cégeknek?
Az Index arculati elemeit használják egy potenciális csalás megvalósításához Vámos Miklósról terjesztett álhírrel: üzemszerűen dolgoznak az elkövetők.
A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.
A nem komolyan vett vállalások megkeseríthetik a cég életét.
Újabb partnerséggel erősít a nemzetközi csúcstalálkozó.
A Cup Revolution és a NANE összefogásával született akció a nőkkel szembeni zaklatás ellen hivatott harcolni.
Francis Ford Copolla új, szeptemberben a mozikba érkező, Megalopolis című filmjének trailerébe nem elhanyagolható hiba csúszott.
Az év egyik legjobban várt filmje volt a Velünk véget ér, de nem biztos, hogy ezért fogunk emlékezni rá.
A streaming-platform a Google segítségével siet a segítségére annak, aki szeretne olyan stílusos lenni, mint Emily Párizsban.
A tegnap történt incidens a magyar média egy fontos problémájára világít rá.
Hogyan tudják az egyes márkák kihasználni a mesterséges intelligencia lehetőségeit és biztosítani a jövőjüket a GenAI-alapú kereskedelemben?
Kiképzés címmel indul katonai valóságshow, melynek célja, hogy "megmutassa, a különböző karakterű és hátterű civilek hogyan válnak igazi katonákká".
A foci mindenkié, hirdeti a kampány: neked is látnod kell ezeket a képeket!
A magyar kommunikációs szakember az olimpia egyik záróeseményen, egy éjszakai futáson is teljesítette a 10 kilométeres távot.
Mi történik, ha két, a kampányokat nagyon különböző szempontok szerint bíráló verseny találkozik?
Ősszel kezdődik a TV2 celebvetélkedője, de már az indulás előtt felvetődik néhány kérdés.
Az utóbbi időben felmerült az aggodalom, hogy a hirdetésvásárlási folyamat bizonyos lépései visszaélésekre adnak alkalmat.
Gulyás János kalauzolt el minket az MRSZ kulisszái mögé.
A fogyasztók egy jobb világot keresnek, a brandek pedig segíthetnek nekik megtalálni ezt.
A 2024-es év nemcsak a sportszakmai sikerek és a paralimpia miatt marad emlékezetes a magyar parasport számára.