Keresés

október 15., 13:30

A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget

A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.

október 29., 13:30

Négy múzeum, amely profi a brandépítésben

A logó, a név, a hangvétel és az identitás is erős érzelmeket és asszociációkat ébreszthet a menőség vagy az unalom felé elbillentve a mérleget.

június 27., 10:15

„A reptér hazatért” – változóban az airport kommunikációja?

Ismét a magyar állam a Budapest Airport Zrt. többségi tulajdonosa. Mit jelenthet ez a márka kommunikációja szempontjából?

június 23., 13:00

Ezért fontosak a divatkiállítások és márkamúzeumok

Nemcsak a brandeket, hanem a településeket is húzzák magukkal

június 11., 11:44

Mi lehet a magazinok jövője a hanyatló print piacon?

Vajon jó üzlet kávézót és hotelt nyitni, lakásokat építeni, netán ruházati termékeket piacra dobni egy magazin neve alatt?

május 24., 07:38

Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?

A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.

április 3., 06:42

HELL Boxing Kings – ahol az álmok valóra válnak. Nemzetközi sikerkampány itthonról

Nagyszabású, több országon átívelő boxversenyt szervezett a HELL. Ennek kulisszatitkairól beszélgettünk a márka képviselőivel.

március 27., 07:42

A storytelling ereje a lifestyle márkaépítésben 2024-ben

A storytelling segít a márkáknak mélyebb érzelmi kapcsolatot kialakítani célközönségükkel.

március 20., 15:33

Meghan Markle életmódmárkát alapított, ám nincs mindenki elájulva a névtől

Miközben a fél világ Kate Middleton eltűnésével volt elfoglalva, a sussexi hercegné útjára indította lifestyle márkáját.

március 13., 15:36

Az Oscar-gála nézettsége évek óta nem volt olyan magas, mint idén

A nézettség az utolsó fél órában tetőzött a csúcsra, amikor Ryan Gosling előadta a Barbie című filmből az I'm Just Ken című dalt.

március 7., 12:33

Snoop Dogg átadta a „koronát” Pedro Pascalnak

A színész lett a Corona új márkanagykövete.

március 5., 18:21

Havas Play néven egyesül a Havas Média egy részlege

A Havas Play globális stratégiája azon a meggyőződésen alapul, hogy a rajongás független a termékkategóriáktól.

március 1., 14:52

Az Index 29 napból 29 napon első lett februárban

Az Index február minden napján első lett a közönségmérés brand listában.

február 20., 08:17

Zenei zsenialitás vagy tudatos márkaépítés? A Taylor Swift és az Azahriah sztori

A professzionális tervezésnek vagy a véletlenek összjátékának az eredménye, hogy ők vannak a csúcson?

január 18., 15:53

Újra az Apple a legértékesebb márka

A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.