MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
október 15., 13:30
A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget
A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.
október 29., 13:30
Négy múzeum, amely profi a brandépítésben
A logó, a név, a hangvétel és az identitás is erős érzelmeket és asszociációkat ébreszthet a menőség vagy az unalom felé elbillentve a mérleget.
június 27., 10:15
„A reptér hazatért” – változóban az airport kommunikációja?
Ismét a magyar állam a Budapest Airport Zrt. többségi tulajdonosa. Mit jelenthet ez a márka kommunikációja szempontjából?
június 23., 13:00
Ezért fontosak a divatkiállítások és márkamúzeumok
Nemcsak a brandeket, hanem a településeket is húzzák magukkal
június 11., 11:44
Mi lehet a magazinok jövője a hanyatló print piacon?
Vajon jó üzlet kávézót és hotelt nyitni, lakásokat építeni, netán ruházati termékeket piacra dobni egy magazin neve alatt?
május 24., 07:38
Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?
A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.
április 3., 06:42
HELL Boxing Kings – ahol az álmok valóra válnak. Nemzetközi sikerkampány itthonról
Nagyszabású, több országon átívelő boxversenyt szervezett a HELL. Ennek kulisszatitkairól beszélgettünk a márka képviselőivel.
március 27., 07:42
A storytelling ereje a lifestyle márkaépítésben 2024-ben
A storytelling segít a márkáknak mélyebb érzelmi kapcsolatot kialakítani célközönségükkel.
március 20., 15:33
Meghan Markle életmódmárkát alapított, ám nincs mindenki elájulva a névtől
Miközben a fél világ Kate Middleton eltűnésével volt elfoglalva, a sussexi hercegné útjára indította lifestyle márkáját.
március 13., 15:36
Az Oscar-gála nézettsége évek óta nem volt olyan magas, mint idén
A nézettség az utolsó fél órában tetőzött a csúcsra, amikor Ryan Gosling előadta a Barbie című filmből az I'm Just Ken című dalt.
március 7., 12:33
Snoop Dogg átadta a „koronát” Pedro Pascalnak
A színész lett a Corona új márkanagykövete.
március 5., 18:21
Havas Play néven egyesül a Havas Média egy részlege
A Havas Play globális stratégiája azon a meggyőződésen alapul, hogy a rajongás független a termékkategóriáktól.
március 1., 14:52
Az Index 29 napból 29 napon első lett februárban
Az Index február minden napján első lett a közönségmérés brand listában.
február 20., 08:17
Zenei zsenialitás vagy tudatos márkaépítés? A Taylor Swift és az Azahriah sztori
A professzionális tervezésnek vagy a véletlenek összjátékának az eredménye, hogy ők vannak a csúcson?
január 18., 15:53
Újra az Apple a legértékesebb márka
A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.