Keresés

március 26., 06:00

Mérhető értékkel jár a termékminták kínálása

A termékminták létjogosultságáról Nikola Novákovát, a Notino New channels vezetőjét és Madurka Petra pszichológust kérdeztük.

március 29., 06:00

Ennyit számít a vezetők szerepe a brandkommunikációban

Komoly kihívások előtt állnak a vállalatok, ha azt akarják, hogy üzeneteik célba érjenek. Ilyen tekintetben nem elhanyagolható a vezetők szerepe sem.

március 23., 13:30

Visszatér az üdítőpiacra a legendás magyar brand

A Márka nem csupán egy jól ismert, nosztalgikus brandet hoz vissza, hanem egy magasabb minőségi kategóriába is pozícionálja a terméket.

március 15., 06:00

A Spotify szó szerint összehozza a sztárokat és rajongóikat

A Spotify zenehallgatási partikon keresztül köti össze az előadókat a rajongókkal, ami remek lehetőséget kínál a platform számára a brandépítésre.

március 12., 11:00

Messze az Nvidia a legértékesebb márka a csipiparban

A márka értéke egy év alatt csaknem megduplázódott, így elérte a 87,9 milliárd dollárt.

január 28., 13:00

Partneri megállapodást kötött Gordon Ramsay és a Flora Food Group

Az együttműködés keretében a világhírű séf a Flora brandet fogja népszerűsíteni.

2024. december 5., 06:46

Személyes PR-akcióból nőtte ki magát a Nobel-díj?

A Nobel-díj valójában egy jól sikerült PR-akcióból született, amellyel a feltaláló saját jó hírnevét akarta helyreállítani?

2024. november 22., 06:46

Mi áll az okosórák felfutása mögött: valódi igény vagy okos marketing?

Az okosórák marketingje összeforrt az egészségvédelemmel. De vajon ezek az eszközök tényleg hozzájárulnak ahhoz, hogy megőrizzük jóllétünket?

2024. október 29., 13:30

Négy múzeum, amely profi a brandépítésben

A logó, a név, a hangvétel és az identitás is erős érzelmeket és asszociációkat ébreszthet a menőség vagy az unalom felé elbillentve a mérleget.

2024. október 15., 13:30

A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget

A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.

2024. június 27., 10:15

„A reptér hazatért” – változóban az airport kommunikációja?

Ismét a magyar állam a Budapest Airport Zrt. többségi tulajdonosa. Mit jelenthet ez a márka kommunikációja szempontjából?

2024. június 23., 13:00

Ezért fontosak a divatkiállítások és márkamúzeumok

Nemcsak a brandeket, hanem a településeket is húzzák magukkal

2024. június 11., 11:44

Mi lehet a magazinok jövője a hanyatló print piacon?

Vajon jó üzlet kávézót és hotelt nyitni, lakásokat építeni, netán ruházati termékeket piacra dobni egy magazin neve alatt?

2024. május 24., 07:38

Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?

A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.

2024. április 3., 06:42

HELL Boxing Kings – ahol az álmok valóra válnak. Nemzetközi sikerkampány itthonról

Nagyszabású, több országon átívelő boxversenyt szervezett a HELL. Ennek kulisszatitkairól beszélgettünk a márka képviselőivel.

2024. március 27., 07:42

A storytelling ereje a lifestyle márkaépítésben 2024-ben

A storytelling segít a márkáknak mélyebb érzelmi kapcsolatot kialakítani célközönségükkel.

2024. március 20., 15:33

Meghan Markle életmódmárkát alapított, ám nincs mindenki elájulva a névtől

Miközben a fél világ Kate Middleton eltűnésével volt elfoglalva, a sussexi hercegné útjára indította lifestyle márkáját.

2024. március 13., 15:36

Az Oscar-gála nézettsége évek óta nem volt olyan magas, mint idén

A nézettség az utolsó fél órában tetőzött a csúcsra, amikor Ryan Gosling előadta a Barbie című filmből az I'm Just Ken című dalt.

2024. március 7., 12:33

Snoop Dogg átadta a „koronát” Pedro Pascalnak

A színész lett a Corona új márkanagykövete.

2024. március 5., 18:21

Havas Play néven egyesül a Havas Média egy részlege

A Havas Play globális stratégiája azon a meggyőződésen alapul, hogy a rajongás független a termékkategóriáktól.