MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
március 26., 06:00
Mérhető értékkel jár a termékminták kínálása
A termékminták létjogosultságáról Nikola Novákovát, a Notino New channels vezetőjét és Madurka Petra pszichológust kérdeztük.
március 29., 06:00
Ennyit számít a vezetők szerepe a brandkommunikációban
Komoly kihívások előtt állnak a vállalatok, ha azt akarják, hogy üzeneteik célba érjenek. Ilyen tekintetben nem elhanyagolható a vezetők szerepe sem.
március 23., 13:30
Visszatér az üdítőpiacra a legendás magyar brand
A Márka nem csupán egy jól ismert, nosztalgikus brandet hoz vissza, hanem egy magasabb minőségi kategóriába is pozícionálja a terméket.
március 15., 06:00
A Spotify szó szerint összehozza a sztárokat és rajongóikat
A Spotify zenehallgatási partikon keresztül köti össze az előadókat a rajongókkal, ami remek lehetőséget kínál a platform számára a brandépítésre.
március 12., 11:00
Messze az Nvidia a legértékesebb márka a csipiparban
A márka értéke egy év alatt csaknem megduplázódott, így elérte a 87,9 milliárd dollárt.
január 28., 13:00
Partneri megállapodást kötött Gordon Ramsay és a Flora Food Group
Az együttműködés keretében a világhírű séf a Flora brandet fogja népszerűsíteni.
2024. december 5., 06:46
Személyes PR-akcióból nőtte ki magát a Nobel-díj?
A Nobel-díj valójában egy jól sikerült PR-akcióból született, amellyel a feltaláló saját jó hírnevét akarta helyreállítani?
2024. november 22., 06:46
Mi áll az okosórák felfutása mögött: valódi igény vagy okos marketing?
Az okosórák marketingje összeforrt az egészségvédelemmel. De vajon ezek az eszközök tényleg hozzájárulnak ahhoz, hogy megőrizzük jóllétünket?
2024. október 29., 13:30
Négy múzeum, amely profi a brandépítésben
A logó, a név, a hangvétel és az identitás is erős érzelmeket és asszociációkat ébreszthet a menőség vagy az unalom felé elbillentve a mérleget.
2024. október 15., 13:30
A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget
A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.
2024. június 27., 10:15
„A reptér hazatért” – változóban az airport kommunikációja?
Ismét a magyar állam a Budapest Airport Zrt. többségi tulajdonosa. Mit jelenthet ez a márka kommunikációja szempontjából?
2024. június 23., 13:00
Ezért fontosak a divatkiállítások és márkamúzeumok
Nemcsak a brandeket, hanem a településeket is húzzák magukkal
2024. június 11., 11:44
Mi lehet a magazinok jövője a hanyatló print piacon?
Vajon jó üzlet kávézót és hotelt nyitni, lakásokat építeni, netán ruházati termékeket piacra dobni egy magazin neve alatt?
2024. május 24., 07:38
Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?
A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.
2024. április 3., 06:42
HELL Boxing Kings – ahol az álmok valóra válnak. Nemzetközi sikerkampány itthonról
Nagyszabású, több országon átívelő boxversenyt szervezett a HELL. Ennek kulisszatitkairól beszélgettünk a márka képviselőivel.
2024. március 27., 07:42
A storytelling ereje a lifestyle márkaépítésben 2024-ben
A storytelling segít a márkáknak mélyebb érzelmi kapcsolatot kialakítani célközönségükkel.
2024. március 20., 15:33
Meghan Markle életmódmárkát alapított, ám nincs mindenki elájulva a névtől
Miközben a fél világ Kate Middleton eltűnésével volt elfoglalva, a sussexi hercegné útjára indította lifestyle márkáját.
2024. március 13., 15:36
Az Oscar-gála nézettsége évek óta nem volt olyan magas, mint idén
A nézettség az utolsó fél órában tetőzött a csúcsra, amikor Ryan Gosling előadta a Barbie című filmből az I'm Just Ken című dalt.
2024. március 7., 12:33
Snoop Dogg átadta a „koronát” Pedro Pascalnak
A színész lett a Corona új márkanagykövete.
2024. március 5., 18:21
Havas Play néven egyesül a Havas Média egy részlege
A Havas Play globális stratégiája azon a meggyőződésen alapul, hogy a rajongás független a termékkategóriáktól.
/
2