Keresés

Keresés

A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra

április 23., 08:20

A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra

A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.

15 perc hírnév, ami több mint 15 éve tart – a Kardashian recept

április 24., 08:07

15 perc hírnév, ami több mint 15 éve tart – a Kardashian recept

A született marketing zsenik, akiknél jobban senki nem használja a médiát.

A Jack Daniel's megváltoztatta ikonikus pólóját

április 23., 13:33

A Jack Daniel's megváltoztatta ikonikus pólóját

A márka és Wesley Joseph egy limitált kiadású pólókollekciót dobtak piacra.

A Toyota az olimpikonok és paralimpikonok helyi közösségét ünnepli

április 22., 14:01

A Toyota az olimpikonok és paralimpikonok helyi közösségét ünnepli

A „Start Your Impossible” kampányfilmben több ország közössége látható, ahogy támogatásukkal segítik az olimpiai sportolókat.

Usain Bolt a Persil új kampányával sprintel tovább

április 19., 13:42

Usain Bolt a Persil új kampányával sprintel tovább

A világ leggyorsabb embere lett a Persil extrém sebességű mosószerének új kampányarca.

Simone Biles a mentális jóllét fontossága mellett kampányol

április 18., 09:12

Simone Biles a mentális jóllét fontossága mellett kampányol

A Powerade új kampányában az amerikai olimpikon tornásznő kapott főszerepet.

A Sprite az intim tér fontosságára hívja fel a figyelmet

április 17., 16:08

A Sprite az intim tér fontosságára hívja fel a figyelmet

Mi van akkor, ha a szülő épp akkor nyit be gyermeke szobájába, amikor fia épp.. kacsákat etet? A Sprite szerint eljött a szülő-riaszató ideje.

A Heinz és a Mattel piacra dobta pink Barbiecue szószát

április 17., 11:49

A Heinz és a Mattel piacra dobta pink Barbiecue szószát

A limitált kiadású vegán majonéz a Barbie baba születésének 65. évfordulója előtt jelent meg.

A Snickers-szel még házasodni is könnyebb

április 16., 08:13

A Snickers-szel még házasodni is könnyebb

A Snickers kutatása szerint a házasodni készülő párok 80 százaléka aggódik azon, hogy a nagy nap dátuma esetleg egybeesik egy fontos mérkőzéssel.

Díjazták az öngyilkosság-megelőzésére irányuló kampányt

április 15., 11:36

Díjazták az öngyilkosság-megelőzésére irányuló kampányt

Hogy néz ki az a személy, aki véget akar vetni az életének? A The Last Photo nevű kampány az emberek erről alkotott képét formálja át.

Hellman's arra bíztat bizonyos fogyasztókat, hogy cseréljék le a nevüket

április 12., 16:14

Hellman's arra bíztat bizonyos fogyasztókat, hogy cseréljék le a nevüket

A Hellman's egy humoros kezdeményezés részeként beintett Heinz-nek.

Elindult Beyoncé hajápolási márkájának első kampánya

április 12., 12:37

Elindult Beyoncé hajápolási márkájának első kampánya

A TikTok felhasználók esélyt kapnak, hogy a márkát képviselve köztéri óriásplakátokon tündököljenek.

A Puma tíz év után először indít globális márkakampányt

április 11., 13:55

A Puma tíz év után először indít globális márkakampányt

A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.

A Dulux és az Ogilvy felfrissíti az irodalmi klasszikusokat

április 10., 14:19

A Dulux és az Ogilvy felfrissíti az irodalmi klasszikusokat

Irodalommal a termékért, marketinggel a kultúráért – minden regénynek van egy saját színe, ahogy minden színnek egyedi a hangulata.

A L’Oréal Paris új kampányában a kudarcok mögötti erő kap főszerepet

április 10., 10:57

A L’Oréal Paris új kampányában a kudarcok mögötti erő kap főszerepet

A kampány célja, hogy normalizálja a kudarcokat, és megmutassa, hogy a kihívások a siker kritikus összetevői lehetnek.

A Burger King az időskori szerelmet élteti

április 9., 14:54

A Burger King az időskori szerelmet élteti

A zavarba ejtő kampány középpontjában az idősek szenvedélyes szerelme áll – hiszen a Burger King is 70 éve tartja életben a tüzet.

1 millió dollárt ér a cipő, amit anno egy gofrisütő ihletett

április 8., 19:52

1 millió dollárt ér a cipő, amit anno egy gofrisütő ihletett

A márka, ami megalapozta a sneaker-kultúrát.

Ötletesen ünneplik a márkák a napfogyatkozást

április 8., 14:29

Ötletesen ünneplik a márkák a napfogyatkozást

Ezüstösen csillogó fánk, limitált kiadású turmix, világító sör – a mindössze négy perces esemény több brandet is megihletett.

Célkeresztben a multikulturális marketing: tényleg elavult a kifejezés?

április 4., 08:50

Célkeresztben a multikulturális marketing: tényleg elavult a kifejezés?

Az AdAge tizenkét reklámszakemberrel beszélgetett a multikulturális marketing helyzetéről, fejlődéséről és a folyamatos kihívásokról.

Nem minden foltot kell kimosni – állítja a Persil

április 3., 14:58

Nem minden foltot kell kimosni – állítja a Persil

A Persil megható kampányfilmjében Bukayo Saka, angol válogatott labdarúgó szerepel.

/** @noinspection PhpDynamicAsStaticMethodCallInspection */ Page::renderElement('mobil_banner_b'); ?>