Keresés

10 órája

Visszatér régi nevéhez a Max: HBO Max néven működik tovább

Magyarországon közel egy év után térnek vissza a jól bevált HBO Max névhez.

tegnap, 10:00

Az RTL+ is bevezette az olcsóbb reklámos előfizetői modellt

Az RTL streamingplatformja új előfizetési csomagot kapott, így bár reklámokkal, de olcsóbban érhető el az előfizetés.

május 14., 12:30

Májusban 40 százalék kedvezménnyel fizethetnek elő a magyarok a SkyShowtime-ra

A kedvezmény 12 hónapig érvényes a Standard és Prémium csomagra előfizetők számára, feltéve, hogy új, vagy visszatérő nézők.

április 8., 06:00

Varga Attila: "A tévé addig fog élni, ameddig a hirdetők és a streamingszolgáltatók megállapodásra nem jutnak"

Varga Attila, a Network4 online fejlesztési és kommunikációs igazgatója a streaming és a tévé jövőjéről, illetve az AI-ról is beszélt interjúnkban.

március 25., 17:00

Harmadával nőtt a zenei streaming bevétele Magyarországon

A kiugró bővülés kulcsa továbbra is az előfizetéses zenei streaming – értékelte a friss adatokat Szűts László, a MAHASZ elnöke.

március 21., 11:21

Új díjat alapít a magyar televíziós és streaming szakma számára a MEME

A díj célja a hazai televíziós és streaming-iparág kiemelkedő teljesítményeinek szakmai alapon történő elismerése és ünneplése.

március 21., 06:00

Erdélyi Eszter: „2025 abszolút a Connected TV éve"

A Connected TV jövőjéről Erdélyi Esztert, az Atmedia digitális osztályvezetőjét és az IAB Hungary Digitális Videó munkacsoport-vezetőjét kérdeztük.

március 15., 06:00

A Spotify szó szerint összehozza a sztárokat és rajongóikat

A Spotify zenehallgatási partikon keresztül köti össze az előadókat a rajongókkal, ami remek lehetőséget kínál a platform számára a brandépítésre.

február 17., 06:00

Borsány-Gyenes András: „A televíziós tartalomszolgáltatók és a streamingszolgáltatók össze fognak érni”

Milyen lesz a tartalomfogyasztás jövője és milyen új megoldásokkal próbálkoznak a szolgáltatók? A Network4 vezérigazgatójával beszélgettünk.

február 5., 06:00

AI-jal és személyre szabott sportközvetítésekkel erősít a Network4

Innovatív fejlesztéseket vezetett be a Super Bowl közvetítésére készülő Network4. A MediaFuture a médiacég évindító sajtóeseményén járt.

2024. november 19., 13:30

AI-jal erősít a YouTube: hosszútávú következményekkel járhat a dalok módosítása

Bővíti kísérleti jellegű, mesterséges intelligenciával kapcsolatos zenei projektjét a YouTube.

2024. szeptember 18., 13:55

Új streaming platformmal bővült a hazai piac

A videóplatform felhasználóinak a szórakozva informálódás lehetőségét kínálja.

2024. szeptember 12., 10:00

Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok

A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.

2024. május 29., 07:15

Nyakunkon a Sárkányok háza új évada – június igazi blockbuster hónap lesz a Maxon

Elindult Magyarországon is a Max, így a havi ajánló is nagyban bővült.

2024. május 21., 14:24

Elindult a Max

Mától elérhető és nézhető a Warner Bros. Discovery streaming szolgáltatása, a Max.

2024. május 10., 07:48

A Direct One lerántotta a leplet az évszázad csalásáról

Nemsokára Magyarországra is megérkezik a CANAL+ streamingszolgáltatás

2024. május 9., 12:58

A statisztikák szerint a magyarok streaming-függők

Sokan vannak, akiknek már egyetlen streaming-előfizetés kevésnek számít.

2024. május 9., 08:53

A Disney túlszárnyalta az elemzői becsléseket

Bob Iger vezérigazgató kezei alatt szárnyra kapott a világ legnagyobb szórakoztatóipari vállalata.

2024. május 6., 06:07

Egy születő jelenség hazai feltérképezése: sportjogok és streaming

Sokak szerint a sport- és szórakoztató műsorok jövője egyre inkább a streaming platformokon van. Utánajártunk, hogyan látják ezt az itthoni csatornák.

2024. április 30., 07:36

Folytatódik a harc az Apple és a Spotify között

Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.