MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Reklámos előfizetési csomagot vezetett be az RTL+ – Dudás Gergelyt kérdeztük az új modellről
Az RTL+ júniustól vezette be az új reklámos előfizetői modellt, két héten át exkluzív megjelenési lehetőséget biztosítva egy cég számára.
Most először fordult elő, hogy többen néztek streaminget, mint tévét
A Nielsen szerint bár a tendencia további növekedést mutat, nem gondolják, hogy temetni kéne a lineáris televíziót.
A Netflix-felhasználók harmada már reklámos előfizetést használ
A streamingplatformok sorra nyitnak a reklámos előfizetések felé, ami alól a Netflix sem kivétel. Úgy tűnik, bejött a számításuk.
Kultikus sorozatok kelnek életre a Netflix házakban: élményközpontokat nyit a streamingszolgáltató
Idén két Netflix ház nyílik, de a későbbiekben újabb élményközpontokkal kedvezhetnek a sorozatrajongóknak.
Feldarabolják a Warner Bros. Discovery-t: két külön cégre válik szét
A cég struktúráját a hatékonyabb működés és a profitmaximalizálás érdekében alakítják át.
A HBO elengedte, a Netflix és a PBS Kids megszerezte a Szezám utca jogait
Bár 2027-ig nézhető a HBO streamingfelületén az összes eddig megjelent rész, az új epizódokat a Netflix és a PBS fogja csak közvetíteni.
A Disney+ megszerezte a női Bajnokok Ligája közvetítési jogait, méghozzá egész Európára
A 2025/26-os idénytől Disney+ előfizetéssel lehet követni a női Bajnokok Ligája mérkőzéseket.
A Netflix meglépi azt, ami miatt temetni akarta a lineáris tévét
2026-tól mesterséges intelligencia által generált reklámok jelenhetnek meg a Netflixes tartalmakban.
Az RTL+ is bevezette az olcsóbb reklámos előfizetői modellt
Az RTL streamingplatformja új előfizetési csomagot kapott, így bár reklámokkal, de olcsóbban érhető el az előfizetés.
Varga Attila: "A tévé addig fog élni, ameddig a hirdetők és a streamingszolgáltatók megállapodásra nem jutnak"
Varga Attila, a Network4 online fejlesztési és kommunikációs igazgatója a streaming és a tévé jövőjéről, illetve az AI-ról is beszélt interjúnkban.
Új díjat alapít a magyar televíziós és streaming szakma számára a MEME
A díj célja a hazai televíziós és streaming-iparág kiemelkedő teljesítményeinek szakmai alapon történő elismerése és ünneplése.
A Spotify szó szerint összehozza a sztárokat és rajongóikat
A Spotify zenehallgatási partikon keresztül köti össze az előadókat a rajongókkal, ami remek lehetőséget kínál a platform számára a brandépítésre.
AI-jal és személyre szabott sportközvetítésekkel erősít a Network4
Innovatív fejlesztéseket vezetett be a Super Bowl közvetítésére készülő Network4. A MediaFuture a médiacég évindító sajtóeseményén járt.
Május végén tartják a Tudum 2025-öt, a Netflix élő eseményét
A számos ismert színész megjelenésével és Lady Gaga fellépésével színesített eseményen fontos bejelentések és exkluzív leleplezések várhatók.
Visszatér régi nevéhez a Max: HBO Max néven működik tovább
Magyarországon közel egy év után térnek vissza a jól bevált HBO Max névhez.
Májusban 40 százalék kedvezménnyel fizethetnek elő a magyarok a SkyShowtime-ra
A kedvezmény 12 hónapig érvényes a Standard és Prémium csomagra előfizetők számára, feltéve, hogy új, vagy visszatérő nézők.
Harmadával nőtt a zenei streaming bevétele Magyarországon
A kiugró bővülés kulcsa továbbra is az előfizetéses zenei streaming – értékelte a friss adatokat Szűts László, a MAHASZ elnöke.
Erdélyi Eszter: „2025 abszolút a Connected TV éve"
A Connected TV jövőjéről Erdélyi Esztert, az Atmedia digitális osztályvezetőjét és az IAB Hungary Digitális Videó munkacsoport-vezetőjét kérdeztük.
Borsány-Gyenes András: „A televíziós tartalomszolgáltatók és a streamingszolgáltatók össze fognak érni”
Milyen lesz a tartalomfogyasztás jövője és milyen új megoldásokkal próbálkoznak a szolgáltatók? A Network4 vezérigazgatójával beszélgettünk.
AI-jal erősít a YouTube: hosszútávú következményekkel járhat a dalok módosítása
Bővíti kísérleti jellegű, mesterséges intelligenciával kapcsolatos zenei projektjét a YouTube.
/
3