Keresés

Reklámos előfizetési csomagot vezetett be az RTL+ – Dudás Gergelyt kérdeztük az új modellről

Az RTL+ júniustól vezette be az új reklámos előfizetői modellt, két héten át exkluzív megjelenési lehetőséget biztosítva egy cég számára.

Most először fordult elő, hogy többen néztek streaminget, mint tévét

A Nielsen szerint bár a tendencia további növekedést mutat, nem gondolják, hogy temetni kéne a lineáris televíziót.

A Netflix-felhasználók harmada már reklámos előfizetést használ

A streamingplatformok sorra nyitnak a reklámos előfizetések felé, ami alól a Netflix sem kivétel. Úgy tűnik, bejött a számításuk.

Kultikus sorozatok kelnek életre a Netflix házakban: élményközpontokat nyit a streamingszolgáltató

Idén két Netflix ház nyílik, de a későbbiekben újabb élményközpontokkal kedvezhetnek a sorozatrajongóknak.

Feldarabolják a Warner Bros. Discovery-t: két külön cégre válik szét

A cég struktúráját a hatékonyabb működés és a profitmaximalizálás érdekében alakítják át.

A HBO elengedte, a Netflix és a PBS Kids megszerezte a Szezám utca jogait

Bár 2027-ig nézhető a HBO streamingfelületén az összes eddig megjelent rész, az új epizódokat a Netflix és a PBS fogja csak közvetíteni.

A Disney+ megszerezte a női Bajnokok Ligája közvetítési jogait, méghozzá egész Európára

A 2025/26-os idénytől Disney+ előfizetéssel lehet követni a női Bajnokok Ligája mérkőzéseket.

A Netflix meglépi azt, ami miatt temetni akarta a lineáris tévét

2026-tól mesterséges intelligencia által generált reklámok jelenhetnek meg a Netflixes tartalmakban.

Az RTL+ is bevezette az olcsóbb reklámos előfizetői modellt

Az RTL streamingplatformja új előfizetési csomagot kapott, így bár reklámokkal, de olcsóbban érhető el az előfizetés.

Varga Attila: "A tévé addig fog élni, ameddig a hirdetők és a streamingszolgáltatók megállapodásra nem jutnak"

Varga Attila, a Network4 online fejlesztési és kommunikációs igazgatója a streaming és a tévé jövőjéről, illetve az AI-ról is beszélt interjúnkban.

Új díjat alapít a magyar televíziós és streaming szakma számára a MEME

A díj célja a hazai televíziós és streaming-iparág kiemelkedő teljesítményeinek szakmai alapon történő elismerése és ünneplése.

A Spotify szó szerint összehozza a sztárokat és rajongóikat

A Spotify zenehallgatási partikon keresztül köti össze az előadókat a rajongókkal, ami remek lehetőséget kínál a platform számára a brandépítésre.

AI-jal és személyre szabott sportközvetítésekkel erősít a Network4

Innovatív fejlesztéseket vezetett be a Super Bowl közvetítésére készülő Network4. A MediaFuture a médiacég évindító sajtóeseményén járt.

Május végén tartják a Tudum 2025-öt, a Netflix élő eseményét

A számos ismert színész megjelenésével és Lady Gaga fellépésével színesített eseményen fontos bejelentések és exkluzív leleplezések várhatók.

Visszatér régi nevéhez a Max: HBO Max néven működik tovább

Magyarországon közel egy év után térnek vissza a jól bevált HBO Max névhez.

Májusban 40 százalék kedvezménnyel fizethetnek elő a magyarok a SkyShowtime-ra

A kedvezmény 12 hónapig érvényes a Standard és Prémium csomagra előfizetők számára, feltéve, hogy új, vagy visszatérő nézők.

Harmadával nőtt a zenei streaming bevétele Magyarországon

A kiugró bővülés kulcsa továbbra is az előfizetéses zenei streaming – értékelte a friss adatokat Szűts László, a MAHASZ elnöke.

Erdélyi Eszter: „2025 abszolút a Connected TV éve"

A Connected TV jövőjéről Erdélyi Esztert, az Atmedia digitális osztályvezetőjét és az IAB Hungary Digitális Videó munkacsoport-vezetőjét kérdeztük.

Borsány-Gyenes András: „A televíziós tartalomszolgáltatók és a streamingszolgáltatók össze fognak érni”

Milyen lesz a tartalomfogyasztás jövője és milyen új megoldásokkal próbálkoznak a szolgáltatók? A Network4 vezérigazgatójával beszélgettünk.

AI-jal erősít a YouTube: hosszútávú következményekkel járhat a dalok módosítása

Bővíti kísérleti jellegű, mesterséges intelligenciával kapcsolatos zenei projektjét a YouTube.