Keresés

május 5., 15:00

Frissül a feed, marad az őszinteség – júniustól a BeSocial építi az Euronics social platformjait

A BeSocial nyerte az Euronics social tenderét, így júniustól ők felelnek az Euronics integrált, több platformon átívelő social jelenlétéért.

május 10., 06:00

Új, magyar fejlesztésű közösségi app: az ASK@ROUND segít jól dönteni

Kölcsei Gergely nevéhez fűződik a közösségi app, amely a döntési stresszre kínál megoldást, ugyanakkor a márkák számára is hasznos felület lehet.

április 30., 06:00

Vége a végtelen pörgetésnek? Napi limitet vezethet be a YouTube a short videókra

Egyre elterjedtebb jelenség a doomscrolling, amikor a felhasználó végtelenül görgeti a rövid videókat. Ez ellen kíván tenni a YouTube.

április 15., 06:00

Megan Fox és Michele Morrone – a HELL nem aprózza el, ha márkaépítésről van szó

Popovics Adrienn marketingigazgató és Szekeres Dóra brand menedzser ismertette a HELL legfrissebb kampányainak kulisszatitkait.

március 27., 17:00

Mi befolyásolja a hírekbe vetett bizalmat? – Erre jutott egy oxfordi kutatás

A nők és az idősebbek jobban érdeklődnek a hírek iránt, a bizalom szempontjából pedig nagy jelentősége van a hírfogyasztás módjának is.

2024. július 1., 10:45

Ezek lesznek a 2024-es influenszer marketing trendek

Egyre nagyobb jelentősége lesz a mesterséges intelligenciának, az affliliate marketingnek, a multiplatform terjeszkedésnek és még sok minden másnak is

2024. május 21., 06:06

A BookTok sikersztorija, avagy hogyan változtatta meg a TikTok a könyvpiacot

Az olvasók körében mérvadóvá vált az közösségi médiás véleményezés.

2024. február 6., 12:17

A social média algoritmusok erősítik a nőgyűlöletet

A szélsőséges tartalmak a fiatalok körében pedig normalizálódnak, ugyanis a képernyőkről az iskolaudvarokba vándorolnak.