Keresés

Ilyenek lehetnek a jövő plázái: AI-eszközökkel csalogathatják be a vásárlókat

Az új trendek fényében újra kell értelmezniük magukat azoknak a plázáknak, amelyek a következő évtizedben is relevánsak akarnak maradni.

A marketingeseket érintő időhiányra a generatív AI jelenti a megoldást

A Microsoft Advertising megállapítása szerint ugyanis a marketingesek 64 százaléka szenved időhiánytól.

Az elkövetkezendő öt év

Chris Stephenson a Contagious 2023-as évösszegzőjében osztotta meg gondolatait a média jövőjéről.

Borsány-Gyenes András: „A televíziós tartalomszolgáltatók és a streamingszolgáltatók össze fognak érni”

Milyen lesz a tartalomfogyasztás jövője és milyen új megoldásokkal próbálkoznak a szolgáltatók? A Network4 vezérigazgatójával beszélgettünk.

A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget

A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.

Van élet a Tiktok után?

Ez vethet véget a platform népszerűségének.