október 1., 14:00
Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Szakértőt kérdeztünk
Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Erről kérdeztük Toldi Miklós Online Marketing Tanácsadót.
Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Erről kérdeztük Toldi Miklós Online Marketing Tanácsadót.
A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.
A gyakorlat más európai országoknak is példát mutathat a versenyképesség megőrzésében.
A globális szereplők térhódítása ellen a magyar szolgáltatók alaposan átgondolt stratégiával vehetik fel a harcot.
Az Instagram olyan hirdetéseket tesztel, amelyeket nem lehet átugrani.
A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.
Az adatvédelmi szabályok és az általános gazdasági nyugtalanság miatt az amerikai hirdetők továbbra is online reklámokba fektetik a pénzüket.