MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
október 24., 17:01
Vírusok a Google-hirdetésekben: veszélyes kattintani?
Olykor a Google-hirdetések is vezethetnek olyan oldalakra, ahol átverések, vírusok vagy adathalászat várja a látogatókat.
október 30., 06:46
Merőben új digitális köztéri hirdetések fognak megjelenni Magyarországon a szakértő szerint
Milyen jellemző trendek figyelhetők meg és várhatók a köztéri hirdetések terén? Erről kérdeztük Jobbágy Tamást, a Wavemaker kutatási vezetőjét.
október 2., 13:00
Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?
A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.
október 1., 14:00
Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Szakértőt kérdeztünk
Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Erről kérdeztük Toldi Miklós Online Marketing Tanácsadót.
augusztus 12., 10:00
A cseh médiavállalatok közös stratégiája lehet az aduász a globális platformok egyeduralma ellen
A gyakorlat más európai országoknak is példát mutathat a versenyképesség megőrzésében.
augusztus 7., 16:00
Horváth Rita: „A hazai szolgáltatók legfontosabb feladata a stratégiai partnerségek kialakítása”
A globális szereplők térhódítása ellen a magyar szolgáltatók alaposan átgondolt stratégiával vehetik fel a harcot.
június 7., 11:18
Mindenkinek jár egy kis reklámszünet Instagramon
Az Instagram olyan hirdetéseket tesztel, amelyeket nem lehet átugrani.
június 4., 13:39
Bárhol megjelenhetnek a hirdetések a Google keresési találatai között
A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.
április 18., 13:56
Rekordösszeget költöttek a hirdetők online reklámokra
Az adatvédelmi szabályok és az általános gazdasági nyugtalanság miatt az amerikai hirdetők továbbra is online reklámokba fektetik a pénzüket.
április 9., 08:05
Mindent meghódítanak a reklámok?
Lehet, hogy a Netflixet is leigázzák.