Keresés

Az éhség miatt van annyi műesés a modern fociban – legalábbis a Snickers szerint

A műesések sokszor komolytalanná teszik a focit, éppen ezért Aitana Bonmatí világbajnok focista egy kampány keretében utánajárt, mi lehet a megoldás.

Mindegy, milyen statisztikát nézünk, Szoboszlai a legértékesebb

A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.

José Mourinho, Aitana Bonmatí és Bukayo Saka a főszereplője a Snickers legújabb kampányának

A digitális fókuszú kampányban világhírű játékosok rövid interjúkon keresztül mesélnek olyan emlékeikről, amikor „nincsenek formában”.

Az Adidas nem akar a lábbeliktől függeni, mégis a cipőkre épít

A márka ráállt azoknak a tornacipőnek a gyártására, amelyet az 1970-es, illetve 80-as évekbeli futballszurkolói cipők inspiráltak.