Keresés

szeptember 13., 14:30

Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?

Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.

augusztus 7., 10:00

Eltávolított reklámok: a techcégek élnek buborékban vagy mi lettünk túlérzékenyek?

Magyarázkodás és hirdetések visszavonása - vajon mi állhat az egyre gyakoribb jelenség mögött?

május 29., 11:44

Az LG majdnem húsz éve megcsinálta az Apple most botrányt kavart reklámját

Mint kiderült, nem az Apple volt az első, aki kulturális javakat tett semmissé a technológia éltetése érdekében.

május 17., 06:51

„Álmokat árulj, ne termékeket!” Kitalálja, melyik ikon mondta?

A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.

május 10., 12:38

Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában

Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.

május 6., 12:14

Súlyos milliárdokat fizetett a Google az Apple-nek, hogy egyeduralkodóvá válhasson

2020-ban az Apple bevételének majdnem 20 százaléka származott a Google-től.

április 30., 07:36

Folytatódik a harc az Apple és a Spotify között

Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.

április 9., 12:10

Enged az Apple: könnyebb lesz a streaming-platformok élete

A cég uniós nyomásra beleegyezett, hogy a platformtulajdonosok az Apple fizetési rendszerét megkerülve érjék el a felhasználókat.

március 29., 09:24

Mi a titkod, podcast? Egy erősödő műfaj, amivel számolnunk kell

A műfajban rejlő lehetőségekre, a népszerűség-növekedésre természetesen a marketing világ is felfigyelt.

március 26., 06:58

Az EU vizsgálatot indít az Apple, az Alphabet és a Meta ellen: súlyos pénzbüntetésre is számíthatnak

A Bizottság azt vizsgálja, hogy a trió megsértette-e a március 7-én hatályba lépett digitális piacokról szóló törvényt, a Digital Markets Act-et.

március 8., 09:34

A márkák 2023-ban közel 4 milliárd dollárt költöttek TikTok hirdetésekre

Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.

március 5., 13:49

Komoly bírsággal sújtotta az Európai Unió az Apple-t

A vád szerint az Apple meggátolta, hogy a Spotify és más zenei streaming szolgáltatók teljes körűen tájékoztathassák a felhasználóikat.

február 27., 07:05

Az Apple hirdetése örökre megváltoztatta a reklámipart

Az 1984-et máig úgy emlegetik, mint a valaha készült egyik legjobb reklámot. Nem véletlenül.

január 18., 15:53

Újra az Apple a legértékesebb márka

A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.