MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
szeptember 13., 14:30
Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?
Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.
augusztus 7., 10:00
Eltávolított reklámok: a techcégek élnek buborékban vagy mi lettünk túlérzékenyek?
Magyarázkodás és hirdetések visszavonása - vajon mi állhat az egyre gyakoribb jelenség mögött?
május 29., 11:44
Az LG majdnem húsz éve megcsinálta az Apple most botrányt kavart reklámját
Mint kiderült, nem az Apple volt az első, aki kulturális javakat tett semmissé a technológia éltetése érdekében.
május 17., 06:51
„Álmokat árulj, ne termékeket!” Kitalálja, melyik ikon mondta?
A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.
május 10., 12:38
Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában
Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.
május 6., 12:14
Súlyos milliárdokat fizetett a Google az Apple-nek, hogy egyeduralkodóvá válhasson
2020-ban az Apple bevételének majdnem 20 százaléka származott a Google-től.
április 30., 07:36
Folytatódik a harc az Apple és a Spotify között
Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.
április 9., 12:10
Enged az Apple: könnyebb lesz a streaming-platformok élete
A cég uniós nyomásra beleegyezett, hogy a platformtulajdonosok az Apple fizetési rendszerét megkerülve érjék el a felhasználókat.
március 29., 09:24
Mi a titkod, podcast? Egy erősödő műfaj, amivel számolnunk kell
A műfajban rejlő lehetőségekre, a népszerűség-növekedésre természetesen a marketing világ is felfigyelt.
március 26., 06:58
Az EU vizsgálatot indít az Apple, az Alphabet és a Meta ellen: súlyos pénzbüntetésre is számíthatnak
A Bizottság azt vizsgálja, hogy a trió megsértette-e a március 7-én hatályba lépett digitális piacokról szóló törvényt, a Digital Markets Act-et.
március 8., 09:34
A márkák 2023-ban közel 4 milliárd dollárt költöttek TikTok hirdetésekre
Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.
március 5., 13:49
Komoly bírsággal sújtotta az Európai Unió az Apple-t
A vád szerint az Apple meggátolta, hogy a Spotify és más zenei streaming szolgáltatók teljes körűen tájékoztathassák a felhasználóikat.
február 27., 07:05
Az Apple hirdetése örökre megváltoztatta a reklámipart
Az 1984-et máig úgy emlegetik, mint a valaha készült egyik legjobb reklámot. Nem véletlenül.
január 18., 15:53
Újra az Apple a legértékesebb márka
A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.