Keresés

Újabb Apple-reklámot kellett eltávolítani: ez lehetett vele a gond

Kicsit több mint egy év alatt már a negyedik reklámját távolította el az Apple az internetről.

A reklámok, amelyek tavaly leginkább felborzolták a kedélyeket

2024-ben is belefuthattunk olyan kampányokba, amelyek kontraproduktívak vagy vitát gerjesztőek lettek. Szakmai visszatekintés a tavalyi évre.

Eltávolított reklámok: a techcégek élnek buborékban vagy mi lettünk túlérzékenyek?

Magyarázkodás és hirdetések visszavonása - vajon mi állhat az egyre gyakoribb jelenség mögött?

Hatalmas bírságot kapott az Apple és a Meta az Európai Bizottságtól

A technológiai óriásvállalatokra az uniós digitális szolgáltatásokra vonatkozó jogszabály megsértése miatt szabtak ki büntetést.

Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?

Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.

Az LG majdnem húsz éve megcsinálta az Apple most botrányt kavart reklámját

Mint kiderült, nem az Apple volt az első, aki kulturális javakat tett semmissé a technológia éltetése érdekében.

„Álmokat árulj, ne termékeket!” Kitalálja, melyik ikon mondta?

A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.

Súlyos milliárdokat fizetett a Google az Apple-nek, hogy egyeduralkodóvá válhasson

2020-ban az Apple bevételének majdnem 20 százaléka származott a Google-től.

Enged az Apple: könnyebb lesz a streaming-platformok élete

A cég uniós nyomásra beleegyezett, hogy a platformtulajdonosok az Apple fizetési rendszerét megkerülve érjék el a felhasználókat.

Az EU vizsgálatot indít az Apple, az Alphabet és a Meta ellen: súlyos pénzbüntetésre is számíthatnak

A Bizottság azt vizsgálja, hogy a trió megsértette-e a március 7-én hatályba lépett digitális piacokról szóló törvényt, a Digital Markets Act-et.

Komoly bírsággal sújtotta az Európai Unió az Apple-t

A vád szerint az Apple meggátolta, hogy a Spotify és más zenei streaming szolgáltatók teljes körűen tájékoztathassák a felhasználóikat.

Újra az Apple a legértékesebb márka

A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.

Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában

Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.

Folytatódik a harc az Apple és a Spotify között

Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.

Mi a titkod, podcast? Egy erősödő műfaj, amivel számolnunk kell

A műfajban rejlő lehetőségekre, a népszerűség-növekedésre természetesen a marketing világ is felfigyelt.

A márkák 2023-ban közel 4 milliárd dollárt költöttek TikTok hirdetésekre

Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.

Az Apple hirdetése örökre megváltoztatta a reklámipart

Az 1984-et máig úgy emlegetik, mint a valaha készült egyik legjobb reklámot. Nem véletlenül.