Újjáéled a Media Regatta, egy olyan szakmai és társasági esemény, ahol a magyar médiavállalatok, reklám- és kreatív ügynökségek a vízen versenyezhetnek, a parton drukkolhatnak, mert néha jó emlékezni arra, hogy egy csónakban evezünk.

A pandémia előttig nem csak a a látogatottsági versenyben mérkőztek meg egymással a nagyobb médiavállalatok, hanem a vízen is. Ezt a szokást szeretnénk újjáéleszteni, így idén nyáron, egészen pontosan június 14-én a Balaton és egyben az ország egyik legrégebbi sportegyesülete, a Balatonfüredi Yacht Club ad helyet a MEDIA REGATTA 2024-nek, ami egy újjáéledő hagyomány első eseménye lesz.

A MediaFuture és a BYC közös rendezvényén a hazai médiapiac (médiumok, reklám- és kreatív ügynökségek, gyártó cégek) vezető cégei és kiemelkedő személyiségei szállhatnak harcba a vízen.

A rendezvény fővédnöke, társszervezője Litkey Farkas, akinek a neve mára már egybeforrt a sportággal. Farkas világbajnok, olimpikon vitorlázó, tizenháromszoros Kékszalag győztes, a Festipay Artemis kapitánya, a KMPVSE elnöke. Közel 20 éve foglalkozik profi és amatőr vitorlásversenyek rendezésével, de mindemellett még arra is jut ideje, hogy kinevelje a jövő versenyzőit. Tehát nem meglepő, hogy 2018-ban a haza érdekeinek előmozdításában és az egyetemes emberi értékek gyarapításában végzett tevékenysége elismeréseként Magyar Érdemrend Tisztikereszt polgári tagozat kitüntetésben részesítették.

A Media Regatta egy nagyhajós pályaverseny, ahol a szervezők biztosítják a versenyző vitorlás hajókat, a professzionális skippereket és a verseny lebonyolításáért felelős rendezőket – tehát a több mint 20 hajó versenyzői biztos kezekben lesznek. Hogy egy adott médiacsapat melyik hajót kapja, az helyszíni sorsolás útján dől el. Viszont nem szabad elfelejteni, hogy sok múlik a legénységen, a vitorlázás csapatmunka! A versenyen történő részvételhez semmilyen hajós képzettségre nincs szükség, a vízen töltött percek élményeiről és a verseny biztonságáról a szervezők által biztosított profi kapitányok gondoskodnak majd.

A június 14-én megrendezésre kerülő Media Regatta vitorlásverseny elsődleges célja, hogy egy kötetlenebb programon keresztül közelebb hozza egymáshoz a média, a marketing-kommunikáció, a reklám és a PR szakma képviselőit. Ezzel a rendezvénnyel hagyományt szeretnénk teremteni, mert fontosnak tartjuk, hogy a kommunikációs szakma szereplői a mindennapok rohanásából kicsit kiszakadva, új, inspiráló energiákkal töltődhessenek fel, akár üzletileg is értékes kapcsolódási pontokat kialakítva

– fogalmazza meg az esemény célját a MediaFuture szakmai vezetője, Márton Szabolcs.

Június 14-ig már nincs sok hátra, 5 csomóval haladunk a dátum felé. A Media Regatta versenyére a rendezvény hivatalos weboldalán lehet jelentkezni. Reméljük, hogy minél több kollégával találkozunk Balatonfüreden.

Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.

(Borítókép: Getty Images)

Címkék