Idén tavasszal egy alapvető változtatást kezdett tesztelni a Google a YouTube-on: egy teljesen átalakított felületet, amivel nem igazán nyerte el a felhasználók tetszését. A megújított felületen a videó a bal felső sarokba került, alatta pedig az ajánlott videók jelentek csak meg. A cím, a videó leírása, illetve a kommentek mind a jobboldali sávba kerültek át.
A tesztelés áprilisban csupán néhány hétig tartott, ekkor páran abban reménykedtek, hogy a negatív felhasználói visszajelzések miatt a Google felhagyott a kísérlettel. Az értesülések szerint azonban az új arculattal való kísérletezés most ismét felbukkant néhány felhasználónál, akik most is negatív kritikával illették az újramelegített frissítéseket.
Egyelőre továbbra is csak egy tesztről van szó, azonban úgy látszik, a Google nem tett le a korábbi terveiről, továbbra is gyűjti az adatokat: így még mindig fennáll az az opció, hogy a jövőben alapértelmezetté teszik a friss megjelenést.
Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.
(Forrás: 9to5Google )
(Borítókép: Noam Galai / Getty Images )