MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
november 19., 13:30
AI-jal erősít a YouTube: hosszútávú következményekkel járhat a dalok módosítása
Bővíti kísérleti jellegű, mesterséges intelligenciával kapcsolatos zenei projektjét a YouTube.
október 2., 13:00
Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?
A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.
július 28., 06:45
Elképesztőek a Google negyedéves pénzügyi eredményei
A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.
június 17., 11:30
SEO nélkül a YouTube sem működik
A podcast és a YouTube csatornák indítása 2024-ben is remek tartalommarketinges eszköz.
június 6., 15:44
Újabb korlátozást vezethet be a YouTube a reklámblokkolók ellen
Úgy tűnik, hogy a reklámblokkolókhoz kapcsolódóan most egy újfajta korlátozás ütötte fel a fejét.
május 31., 15:07
A Google teljesen átrendezné a YouTube felületének kinézetét
A Google újból tesztel, pedig már az első kísérleti hullámban is nagyon rosszul fogadták a felhasználók a változást.
május 27., 12:52
Whisper Ton Instája kong az ürességtől
Jelenleg mindenki azt találgatja, hogy mi lehet az eltűnés oka: a Versenyhivatal retorziója vagy tudatos marketingfogás?
május 27., 08:38
A Google anyacége megvásárolna egy vállalatot, hogy legyőzze a Microsoftot
A HubSpot az inbound marketingre specializálódott.
május 23., 10:24
A TikTok felvette a versenyt a YouTube-bal: a platform hosszú videókkal kísérletezik
A platform ideiglenesen engedélyezi bizonyos felhasználóknak az akár 60 perces videók feltöltésének lehetőségét is.
május 14., 10:17
Érkeznek a fejezetre osztott videók a Google bögészőjébe
A YouTube után szabadon.
május 2., 11:41
A YouTube még több reklámot helyez a felületére
Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.
április 18., 10:58
Nem adja fel a YouTube a reklámblokkolók elleni küzdelmet
A platform az előfizetéses Premium csomag felé szeretné terelni a felhasználókat.
április 10., 13:08
Az OpenAI egymillió órányi YouTube-videó leiratát használta fel
Megszólaló Google-alkalmazottak szerint a cég tudott erről, de nem hozták nyilvánosságra az információt, mivel maguk is ezt tették.
április 9., 10:33
A hirdetési bevételek versenyében a Meta legyőzte a Google-t
Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.
március 29., 09:24
Mi a titkod, podcast? Egy erősödő műfaj, amivel számolnunk kell
A műfajban rejlő lehetőségekre, a népszerűség-növekedésre természetesen a marketing világ is felfigyelt.
március 9., 22:08
Oscar 2024. Mit tehetsz egy fáradó márkával?
A világjárvány akkora sebet ejtett a díjátadón, amiből még mindig nem tudott felállni – az Akadémia azonban mindent megtesz a nézettség érdekében.
február 22., 07:15
Túl lehet élni alkotóként a TikTok nélkül?
Három hazai szakembert kérdeztünk a közösségi média zeneipari erejéről.
február 9., 07:10
Közösségimédia-platform-e a TikTok és a Youtube?
Igen is, meg nem is.
január 22., 06:23
Valódi aranybányák a rövid videós platformok
Valójában elég egy okostelefon, illetve egy jó ötlet ahhoz, hogy egy videót felkapjon az online tér.
január 10., 16:00
2700 forintot fizettem 5 dl tömény marketingért
Logan Paul és KSI üdítőitala a Prime nem más, mint tökéletesen palackozott marketing. De megéri érte ennyit fizetni?