július 28., 06:45
Elképesztőek a Google negyedéves pénzügyi eredményei
A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.
A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.
A podcast és a YouTube csatornák indítása 2024-ben is remek tartalommarketinges eszköz.
Úgy tűnik, hogy a reklámblokkolókhoz kapcsolódóan most egy újfajta korlátozás ütötte fel a fejét.
A Google újból tesztel, pedig már az első kísérleti hullámban is nagyon rosszul fogadták a felhasználók a változást.
Jelenleg mindenki azt találgatja, hogy mi lehet az eltűnés oka: a Versenyhivatal retorziója vagy tudatos marketingfogás?
A HubSpot az inbound marketingre specializálódott.
A platform ideiglenesen engedélyezi bizonyos felhasználóknak az akár 60 perces videók feltöltésének lehetőségét is.
Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.
A platform az előfizetéses Premium csomag felé szeretné terelni a felhasználókat.
Megszólaló Google-alkalmazottak szerint a cég tudott erről, de nem hozták nyilvánosságra az információt, mivel maguk is ezt tették.
Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.
A műfajban rejlő lehetőségekre, a népszerűség-növekedésre természetesen a marketing világ is felfigyelt.
A világjárvány akkora sebet ejtett a díjátadón, amiből még mindig nem tudott felállni – az Akadémia azonban mindent megtesz a nézettség érdekében.
Három hazai szakembert kérdeztünk a közösségi média zeneipari erejéről.
Valójában elég egy okostelefon, illetve egy jó ötlet ahhoz, hogy egy videót felkapjon az online tér.
Logan Paul és KSI üdítőitala a Prime nem más, mint tökéletesen palackozott marketing. De megéri érte ennyit fizetni?