A Twitchet főként úgy ismertük meg, mint egy játékközvetítésekre használt közösségi oldalt, azonban az elmúlt időben egyre több szexuális tartalomra lehetett bukkanni a felületen. Ezeknek a videóknak a jelenléte rendkívül megosztó: kérdéses ugyanis, hogy mennyire kerülhetnek fókuszba a videójátékok helyett inkább a tartalomgyártó testére fókuszáló erotikus közvetítések.
Az ilyen jellegű tartalmak után alapvetően nagy az érdeklődés, azonban a kiskapukat kereső megoldások miatt az üzemeltetőknek több alkalommal is szigorítaniuk kellett a közösségi elveken, nehogy a streamek átessenek az ésszerű határokon.
Az előző évben például olyan címkék kerültek bevezetésre, amelyekkel meg lehet jelölni a szexuális vagy a szerencsejátékot érintő tartalmakat. Egy erre ráépülő új funkcióval pedig szűrni lehet ezeket az anyagokat. Ráadásul még a bélyegképek is elhomályosíthatóak, ha valaki nem szeretné, hogy szexualitással túlfűtött tartalmakkal legyen tele a Twitch főoldala – számolt be cikkében az IGN.
Az erotikus streamek mellett egyébként az említett szerencsejátékozás is egyaránt komoly problémákat okoz a Twitchen. Ennek ellenére a felnőtt tartalmak elszaporodása jóval nagyobb problémát jelentett az utóbbi időszakban. Több érintett női tartalomgyártó egyre szélsőségesebben feszegette a határokat: előfordult, hogy ruha nélkül, kreatív kitakarással vették magukat.
Ezekkel a változtatásokkal az a célunk, hogy megkönnyítsük nektek a megfelelő Twitch-élmény elérését, illetve azon közösségek kiválasztását, amelyeknek részeivé szeretnétek válni. Tudjuk, hogy minden néző preferenciája változó, és nagyobb befolyásod kell, hogy legyen arra, mivel találkozol, amikor ellátogatsz a Twitchre
– indokolta meg a döntést a Twitch alelnöke, Jeremy Forrester a platform hivatalos posztjában.
Bár az említett streamek rendszerint nagy nézőszámot generálnak az oldalra, ugyanakkor egy rendkívül ésszerű újítás, hogy a felhasználók ezentúl megválogathatják, hogy milyen tartalmakkal szeretnének találkozni.
Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.
(Borítókép: SOPA Images / Getty Images )