Keresés

október 24., 09:00

A svéd vadvilágtól az undok gyermekig: játékreklámok a trendek tükrében

Az IKEA a játék, mint ki- és összekapcsolódás fontosságára hívja fel a figyelmet, de vajon mit kommunikálnak eközben maguk a játékmárkák?

október 28., 13:30

Játszani mindenki szeret: hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?

A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.

szeptember 2., 06:45

Mi következhet abból, ha vállalati marketingjátszótérré válik a Roblox?

A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.

június 14., 06:45

Öt évtized óta töretlen a játékmárka sikere - mi a titka?

Mindenki ismeri, mindenki szereti, és reklám nélkül két másodpercenként eladnak egyet belőle.

május 23., 13:24

A Twitch új funkciójával könnyebb elkerülni az erotikus streameket

A Twitch szigorít a szabályain, mert egyre több a platformon a szexuális jellegű tartalom.

április 3., 09:38

A Mattel bemutatta az autizmusbarát Hot Wheels autóját

A Hot Wheels a Flippin Fast nevű új játékával szeretné felhívni a figyelmet az autizmussal élő gyerekekre.

február 14., 13:41

Civilekkel indul az Árulók új évada

Most azok is kipróbálhatják magukat az RTL műsorában, akik tavaly a tévét nézve azt érezték, nekik jobban menne a játék.